XXL Nutrition

Moet er een 100% dopingvrije bodybuilding bond komen?

Moet er een 100% dopingvrije bodybuilding bond komen?

  • Ja, dit zou goed zijn voor bb, het kan de sport zelfs doen groeien en echt doen doorbreken

    Stemmen: 194 57,7%
  • Nee, dit zal op niets uitdraaien. Het zal bb niet vooruit helpen.

    Stemmen: 122 36,3%
  • Andere mening/geen idee

    Stemmen: 20 6,0%

  • Totaal stemmers
    336

Bezoekers in dit topic

Je hebt volledig gelijk, ontkennen hiervan komt alleen maar dom over...Dit heeft dus niks te maken met het feit dat iedereen zelf moet weten wat hij/zij wil pakken. Je neemt de middelen om meer/snellere progressie te boeken, sneller te herstellen etc. Voor een natural is er dus extra motivatie nodig om met veel minder tevreden te zijn. Minder progressie, minder gewicht aan de barbell, meer pijn in het lichaam en ga zo maar door. In mijn ogen is daar echt te weinig respect voor. Ik heb samen getraint met een meneer van nu 48 jaar oud die heel zn leven natural is gebleven, weegt 105 kg bij 1,79. Dat is gewoonweg schitterend. Het heeft hem wel veel langer gekost en hij gaat nog steeds 5 keer per week naar de sportschool. en het mooie ervan is; hij is EN supergezond EN de massa verdwijnt niet als sneeuw voor de zon wanneer er even een "mindere" periode is.


Amen!;)
 
Beste John,

Ik vind het knap van je dat jij dit weet, dan weet je in ieder geval meer als ik.

En nee met deze post maak ik niks duidelijk alleen dat je met een 100% naturalbond geen giganten van 120kg (schoon) op het podium hebt staan.maar dat er wel degelijk hele goeie NATURAL atleten kunnen staan. that's my point..:D

Ps ik heet geen Heleen maar Helen:D

of jij het wel of niet weet veranderd niets aan het feit dat ferry gekuurd heeft.

trainen jullie nog steeds bij jordan?
 
of jij het wel of niet weet veranderd niets aan het feit dat ferry gekuurd heeft.

trainen jullie nog steeds bij jordan?

nee das waar..mijn inziens is hij gewoon Natural..ja wij bij Jordan jij nog steeds bij Ben?

Rogier neem ik aan??
 
Laatst bewerkt:
Lol, eerste mega preek houden over hoe goed het natural wel niet kan. Vervolgens horen dat hij heeft gelogen, maar dan alsnog volhouden dat hij dan maar ''natural'' in jou ogen is..
 
Laatst bewerkt:
Dit is toch wel weer een klassieker --->:roflol: zeer lachwekkend...
En precies de reden waarom het niet gaat werken.

Straks krijg je ook nog eens allemaal ex-kuurders zoals dat type hierboven die het moeten gaan opnemen tegen lifetime naturels, blijft dus oneerlijk.

Onmogelijk dus...
 
Rogier neem ik aan??

Oeh... Busted.. :D

maar om on-topic verder te gaan...

dit brengt wel een belangrijk struikelblok aan het ligt. ik begrijp dat iemand kan besluiten om nooit meer te gaan kuren om wat voor reden dan ook. en dat je dan toch nog competetief bezig wil zijn gaat er ook nog wel in,maar dan kom je op het punt bij welke bond je moet zijn. tussen de gebruikers val je in het niet, tussen de life time naturals hoor je mijn inziens ook niet. nou weet ik ook wel dat er bij jou vriend jaren tussen heeft gezeten tussen z'n laatste gebruik en zijn intrede bij de ybf maar toch... wanneer zou je iemand weer echt naturel mogen noemen? is dat na 1,5,10 jaar ??? en dan nog... het is makkelijker een bepaald fysiek te bereiken door gebruik van steroids en dan naturel proberen zoveel mogelijk over te houden dan het echt helemaal puur natuur te doen.
 
Zo jammer, dat de meeste van jullie al gelijk het Natural afkeuren! Dat zou juist een veel dikkere pluim moeten krijgen,
Het IS gewoon moeilijker als Natural..
Ik neem een vb van onszelf..wij trainen 5x in de week, letten continue op voeding behalve op zaterdag.. herstel duurt gewoon veel langer, dan wanneer je zou gebruiken en toch gaan wij dag in dag uit naar de Gym!
Het motiveert natuurlijk veel meer als je lekker snel herstelt en groeit en een Natural heeft het wat dit betreft gewoon veel moeilijker..dat is al een dik applaus waard!
Ik veroordeel niemand, maar ik vind het gewoon jammer dat een Natural zo weinig erkenning krijgt!!
Want je kan er echt top uitzien, dat bewijst mijn mannetje ook..1ste op de Ybf, 2de op de Wk en daarna ook 1ste op de Universe, waar hij overigens gewoon tussen de gebruikers stond en gewoon DIK won!!
Je moet niet vragen hoe ons dieet ging want dat was echt bloed zweet en tranen maar goed, je kan er zeker top uitzien als Natural en zeker geen Beachboy..zoals sommige van jullie ze noemen..beetje jammer
Ik vind gewoon ben je Natural,hou je bij de Natural wedstrijden..gebruik je..blijf dan lekker bij een bond die daar "bekend" mee is..
Ieder in zn eigen waarde laten..er zal echt animo voor zijn..maar je zal idd geen giganten van 125 schoon op het podium hebben staan, nee


En een Naturalbond..ja een dikke JA

als ik het goed heb is dit ferry,toch? z'n achternaam ben ik ff kwijt. maar hij heeft 100% gebruikt in het verleden,en niet een klein beetje ook. dat je dan jaren niks meer neemt maakt je mijn inziens geen naturel.

---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

maar beste Heleen, met deze post maak je wel gelijk duidelijk dat de hele opzet van een dopingvrije bond dus niet gaat werken.

Beste John,

Ik vind het knap van je dat jij dit weet, dan weet je in ieder geval meer als ik.

En nee met deze post maak ik niks duidelijk alleen dat je met een 100% naturalbond geen giganten van 120kg (schoon) op het podium hebt staan.maar dat er wel degelijk hele goeie NATURAL atleten kunnen staan. that's my point..:D

Ps ik heet geen Heleen maar Helen:D

of jij het wel of niet weet veranderd niets aan het feit dat ferry gekuurd heeft.

trainen jullie nog steeds bij jordan?

nee das waar..mijn inziens is hij gewoon Natural..ja wij bij Jordan jij nog steeds bij Ben?

Rogier neem ik aan??

:haha::hahaha::roflol: epic!

****ing voor schut.

En dat is nou het probleem met die "zogenaamde" dopingvrije wedstrijden, het is 1 grote hypocriete bende. Zielige mensen.
Ik ken ook een aantal jongens die aan de YBF hebben meegedaan, de een kuurt nog harder dan de ander.

Bullshit allemaal.
 
kansloze missie
de massamonsters is waar de mensen voor komen
idealistisch gezien niet verkeerd , maar dat ik de klimaat-top in kopenhagen ook niet
 
:haha::hahaha::roflol: epic!

****ing voor schut.

En dat is nou het probleem met die "zogenaamde" dopingvrije wedstrijden, het is 1 grote hypocriete bende. Zielige mensen.
Ik ken ook een aantal jongens die aan de YBF hebben meegedaan, de een kuurt nog harder dan de ander.

Bullshit allemaal.

hehe grappig dit :D

Als je hem erover aanspreekt dat hij tegen je heeft gelogen en er wordt met dingen gegooid (kaarsen oid) wel even posten natuurlijk :D
 
hehe grappig dit :D

Als je hem erover aanspreekt dat hij tegen je heeft gelogen en er wordt met dingen gegooid (kaarsen oid) wel even posten natuurlijk :D

Hij stond op de wedstrijd met 76kg, ja nou lekker gekuurd heb je dan ja!
Vervolgens IS hij in mijn ogen Natural, alleen omdat 1 iemand zegt dat ie gekuurd heeft?? T zal wel..lekker belangerijk:rolleyes:
En zn Fysiek die had ie al toen ie 16 was van in de hoogste klasse waterpolo spelen, dat heeft niks met gebruiken te maken..
Enne diegene die gebruiken weten ook dat als je zou gebruiken en je stopt met de kuur (definitief) dat je in elkaar stort als een kaartenpakhuis..dus ja..waar gaat deze discussie naar toe??
En ik preek helemaal niks..het is een topic waar gevraagd word over een 100% natural bond en daar heb ik alleen mijn mening aan toegevoegd!
Vervolgens is hij ook mister universe geworden en ja..miss zet je daarmee ook kwaad bloed als je dat Natural bereikt.. en gaan mensen dingen roepen zoals het stelt niks voor blablabla.. nou doe t maar na dan..
Er is een gezegde hé: Hoe beter je word..(groter, droger noem maar op..) hoe meer vijanden je krijgt.. En t is waar..dat blijkt wel weer.. :rolleyes:
 
"Enne diegene die gebruiken weten ook dat als je zou gebruiken en je stopt met de kuur (definitief) dat je in elkaar stort als een kaartenpakhuis"

hehe
 
Hij stond op de wedstrijd met 76kg, ja nou lekker gekuurd heb je dan ja!
Vervolgens IS hij in mijn ogen Natural, alleen omdat 1 iemand zegt dat ie gekuurd heeft?? T zal wel..lekker belangerijk:rolleyes:
En zn Fysiek die had ie al toen ie 16 was van in de hoogste klasse waterpolo spelen, dat heeft niks met gebruiken te maken..
Enne diegene die gebruiken weten ook dat als je zou gebruiken en je stopt met de kuur (definitief) dat je in elkaar stort als een kaartenpakhuis..dus ja..waar gaat deze discussie naar toe??
En ik preek helemaal niks..het is een topic waar gevraagd word over een 100% natural bond en daar heb ik alleen mijn mening aan toegevoegd!
Vervolgens is hij ook mister universe geworden en ja..miss zet je daarmee ook kwaad bloed als je dat Natural bereikt.. en gaan mensen dingen roepen zoals het stelt niks voor blablabla.. nou doe t maar na dan..
Er is een gezegde hé: Hoe beter je word..(groter, droger noem maar op..) hoe meer vijanden je krijgt.. En t is waar..dat blijkt wel weer.. :rolleyes:

Op de valreep.....

De post van het jaar! :roflol:
 
Voor een natural is er dus extra motivatie nodig om met veel minder tevreden te zijn. Minder progressie, minder gewicht aan de barbell, meer pijn in het lichaam en ga zo maar door. In mijn ogen is daar echt te weinig respect voor.

Mooi gezegd!:)
 
Hij stond op de wedstrijd met 76kg, ja nou lekker gekuurd heb je dan ja!
Vervolgens IS hij in mijn ogen Natural, alleen omdat 1 iemand zegt dat ie gekuurd heeft?? T zal wel..lekker belangerijk:rolleyes:
En zn Fysiek die had ie al toen ie 16 was van in de hoogste klasse waterpolo spelen, dat heeft niks met gebruiken te maken..
Enne diegene die gebruiken weten ook dat als je zou gebruiken en je stopt met de kuur (definitief) dat je in elkaar stort als een kaartenpakhuis..dus ja..waar gaat deze discussie naar toe??
En ik preek helemaal niks..het is een topic waar gevraagd word over een 100% natural bond en daar heb ik alleen mijn mening aan toegevoegd!
Vervolgens is hij ook mister universe geworden en ja..miss zet je daarmee ook kwaad bloed als je dat Natural bereikt.. en gaan mensen dingen roepen zoals het stelt niks voor blablabla.. nou doe t maar na dan..
Er is een gezegde hé: Hoe beter je word..(groter, droger noem maar op..) hoe meer vijanden je krijgt.. En t is waar..dat blijkt wel weer.. :rolleyes:

meissie toch... je laat je eigen wel kennen hoor met zo'n response.

en geen vijandigheid van mijn kant hoor, ik heb van dichtbij gezien wat hij/jullie er voor hebben moeten doen en dat verdient al mijn respect. het ging mij hier meer om te laten zien dat wat een hypocriete zooi het hele (naturel)bodybuilding gebeuren is. naturel of (ex)gebruiker, iedereen die een tijdje mee draait in het (wedstrijd)gebeuren weet dat het gewoon keihard werken is en heel veel doorzettingsvermogen vraagt... maar laten we het wel open en eerlijk houden.
 
ach dit punt is al vaker aangehaald en in dit topic al meerdere keren ben je nog een naturel als je een paar jaar terug gekuurd hebt....in mijn ogen niet dus ;want van de kuur blijft meestal wel iets hangen je raakt niet alles kwijt is mijn ervaring...en dan erbij er zijn zoveel dingen die ze niet kunnen testen denk dan aan hgh insuline igf en nog wel wat dingen
 
Jammer dat het niet in je dna gaat zitten zodat het de rest van je leven traceerbaar is. :(

Is er niets in je lichaam waaraan je jaren erna kunt zien dat iemand aan de AS heeft gezeten?
 
Op de valreep.....

De post van het jaar! :roflol:

+1wat een reactie ook....te lachwekkend.
John is een van de serieuze posters in de aassectie en kent hun bij naam...

Prachtig dit --->:popcorn:
 
+1wat een reactie ook....te lachwekkend.
John is een van de serieuze posters in de aassectie en kent hun bij naam...

Prachtig dit --->:popcorn:

Tja over lachwekkend gesproken.. nog nooit gehoord over dat je een tijdje op dezelfde sportschool hebt getraind? Tsss:sukkeltje:
 
Back
Naar boven