Fitness Seller

Moet er een 100% dopingvrije bodybuilding bond komen? (1 bezoeker)

Moet er een 100% dopingvrije bodybuilding bond komen?

  • Ja, dit zou goed zijn voor bb, het kan de sport zelfs doen groeien en echt doen doorbreken

    Stemmen: 194 57,7%
  • Nee, dit zal op niets uitdraaien. Het zal bb niet vooruit helpen.

    Stemmen: 122 36,3%
  • Andere mening/geen idee

    Stemmen: 20 6,0%

  • Totaal stemmers
    336

Bezoekers in dit topic

waarom liegt hij tegen je? :(
 
Tja over lachwekkend gesproken.. nog nooit gehoord over dat je een tijdje op dezelfde sportschool hebt getraind? Tsss:sukkeltje:

Is toch hilarisch dat je iemand tegen komt die 100% zeker weet dat je vriend heeft gebruikt en helemaal in dit topic......moet je toegeven.

Dat is ook het hele probleem met deze stelling veel mensen zoals je vriend zijn er oneerlijk over zelfs tegen jou dus blijkbaar. Ik begrijp ook wel dat mensen hier niet open over communiceren zeker als mensen zoals jij die zo trots zijn dat ze naturel zijn.

Kan mij nog goed herrineren dat er ook een ander lid was "koolstofje" die ook pretendeerde naturel te zijn en ook meegedaan had aan een "naturelwedstrijd". Later bleek uit posts vanuit de aassectie dat hij volop had gekuurd die viel ook zo door de mand.
 
Is toch hilarisch dat je iemand tegen komt die 100% zeker weet dat je vriend heeft gebruikt en helemaal in dit topic......moet je toegeven.

Dat is ook het hele probleem met deze stelling veel mensen zoals je vriend zijn er oneerlijk over zelfs tegen jou dus blijkbaar. Ik begrijp ook wel dat mensen hier niet open over communiceren zeker als mensen zoals jij die zo trots zijn dat ze naturel zijn.

Kan mij nog goed herrineren dat er ook een ander lid was "koolstofje" die ook pretendeerde naturel te zijn en ook meegedaan had aan een "naturelwedstrijd". Later bleek uit posts vanuit de aassectie dat hij volop had gekuurd die viel ook zo door de mand.

hoe kan je nu kuren en asl naturel doorgaan?:s:s:s das toch gewoon hilarishc. mss een kuurtje lang geleden. maar mensne die egt volop kuren en dan nog als naturel kunnen deelnemen. ik zou me gewoon doodschamen!
 
hoe kan je nu kuren en asl naturel doorgaan?:s:s:s das toch gewoon hilarishc. mss een kuurtje lang geleden. maar mensne die egt volop kuren en dan nog als naturel kunnen deelnemen. ik zou me gewoon doodschamen!

+1 dat was een prachtig topic die gast plaatste nog zijn foto`s in een speciaal topic van zijn wedstrijd op deze site. Liep helemaal uit de hand nadat hij door de mand was gevallen en hij was niet eens groot voor een ex-kuurder. Zo ****ing triest...nogmaals genoeg voorbeelden waarom een dopingvrije bond niet gaat werken. Omdat er genoeg ex-kuurders en kuurders zijn die gewoon erover liegen ****ing priceless is dat eigenlijk.
 
misschien een ideetje voor drie bonden.... 1 voor gebruikers, 1 voor naturals en 1 voor ex-gebruikers :D :D :D
 
dam wat belachelijk naturel bond pff bb is voor mij beesten met roids als je het niet wil nemen kan je jezelf fitnesser noemen!
 
Hij was gewoon getest hoor..dopingvrij..
Maar ja, als er daar al niet meer in word geloofd dan heeft dit topic idd weinig zin..ik ben er tevens ook klaar mee..in ieder geval dit topic. Nogmaals hij is geen juicer, FINAL
 
Hij was gewoon getest hoor..dopingvrij..
Maar ja, als er daar al niet meer in word geloofd dan heeft dit topic idd weinig zin..ik ben er tevens ook klaar mee..in ieder geval dit topic. Nogmaals hij is geen juicer, FINAL

Toen hij was getest idd geen juicer. Maar dat is het hele probleem mijn liefste na enige tijd is het uit je lichaam. Dus dat hij op dat moment dopingvrij was wil niet zeggen dat hij nooit heeft gekuurd.

Nogmaals dan staan er gewoon ex-gebruikers zoals hem tegen "echte Naturels" op het podium en dat is ****ing unfair niet vreemd als je dan wint.
 
Jammer dat het niet in je dna gaat zitten zodat het de rest van je leven traceerbaar is. :(

Is er niets in je lichaam waaraan je jaren erna kunt zien dat iemand aan de AS heeft gezeten?

Ja zoiets heet een gezicht.
 
Hij was gewoon getest hoor..dopingvrij..
Maar ja, als er daar al niet meer in word geloofd dan heeft dit topic idd weinig zin..ik ben er tevens ook klaar mee..in ieder geval dit topic. Nogmaals hij is geen juicer, FINAL

Als je zelf maar weet wat de waarheid is, niet nodig om een ander niet te overtuigen. En je moet toegeven dat het wel super komisch was.

Als je stuk of tig pagina's terug gaat in dit topic kan je zien dat ik zei dat het niet te controleren valt en dat het een eeuwige "wat zijn roids en wat niet" discussie is. Het gaat simpelweg nooit werken als is het wel een mooi streven.
 
Is er niets in je lichaam waaraan je jaren erna kunt zien dat iemand aan de AS heeft gezeten?

Heel wat dingen vind je terug in de haren. En door de haren te testen kan je zelfs een behoorlijke goede schatting maken wanneer er wat gebruikt is en hoeveel. Dat hebben ze toch ook met Tom Bonen gedaan. Zo'n test is wel erg duur.

Helaas zijn er meer en meer topsporters die zich systematisch kaalscheren. Waarom zou dat zijn?
 
Heel wat dingen vind je terug in de haren. En door de haren te testen kan je zelfs een behoorlijke goede schatting maken wanneer er wat gebruikt is en hoeveel. Dat hebben ze toch ook met Tom Bonen gedaan. Zo'n test is wel erg duur.

Helaas zijn er meer en meer topsporters die zich systematisch kaalscheren. Waarom zou dat zijn?

omdat je kaal wordt van die bende?
 
Ja zoiets heet een gezicht.
Doel je op epic jaw lines? :D

Halen we daar toch een stukje uit.
Heel wat dingen vind je terug in de haren. En door de haren te testen kan je zelfs een behoorlijke goede schatting maken wanneer er wat gebruikt is en hoeveel. Dat hebben ze toch ook met Tom Bonen gedaan. Zo'n test is wel erg duur.

Helaas zijn er meer en meer topsporters die zich systematisch kaalscheren. Waarom zou dat zijn?
Hmm vandaar dat sanca de klos was. Moet hij er toch maar aan geloven. ;)
 
Een mooi streven, maar onhaalbaar gezien voorgaande reacties dat ex-gebruikers dan met pure naturals op een podium staan.
Dan zou je out of competition controles moeten doen, maar dat lijkt me duur.
 
Heel wat dingen vind je terug in de haren. En door de haren te testen kan je zelfs een behoorlijke goede schatting maken wanneer er wat gebruikt is en hoeveel. Dat hebben ze toch ook met Tom Bonen gedaan. Zo'n test is wel erg duur.

Helaas zijn er meer en meer topsporters die zich systematisch kaalscheren. Waarom zou dat zijn?

Juist ja daarom scheren ze zich kaal. Maar ja t is ook zo makkelijk omdat je veel zweet...
 
Gewoon een doping vrije en een niet doping vrije lijkt me beter
 
Hij stond op de wedstrijd met 76kg, ja nou lekker gekuurd heb je dan ja!
Vervolgens IS hij in mijn ogen Natural, alleen omdat 1 iemand zegt dat ie gekuurd heeft?? T zal wel..lekker belangerijk:rolleyes:
En zn Fysiek die had ie al toen ie 16 was van in de hoogste klasse waterpolo spelen, dat heeft niks met gebruiken te maken..
Enne diegene die gebruiken weten ook dat als je zou gebruiken en je stopt met de kuur (definitief) dat je in elkaar stort als een kaartenpakhuis..dus ja..waar gaat deze discussie naar toe??
En ik preek helemaal niks..het is een topic waar gevraagd word over een 100% natural bond en daar heb ik alleen mijn mening aan toegevoegd!
Vervolgens is hij ook mister universe geworden en ja..miss zet je daarmee ook kwaad bloed als je dat Natural bereikt.. en gaan mensen dingen roepen zoals het stelt niks voor blablabla.. nou doe t maar na dan..
Er is een gezegde hé: Hoe beter je word..(groter, droger noem maar op..) hoe meer vijanden je krijgt.. En t is waar..dat blijkt wel weer.. :rolleyes:

Beste Miss H.

Ik weet niet hoe lang je vriend is en of zijn vetpercentage maar 76 kg is niet massief. Dat kan zeker natural zijn. Dat ben ik met je eens. In ieder geval sowieso per dat moment.

Is hij Mr Universe geworden? :eek: Respect! Maar om welke wedstrijd gaat het dan? Mister Universe Amateur tot 80 kg? Geen probleem als je niet wilt antwoorden. Vroeg me het gewoon af.

Groet LA :)

---------- Toegevoegd om 05:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:59 ----------

omdat je kaal wordt van die bende?

;)
 
In your dreams. Dat de krachtsport zo gegroeid is door de jaren komt door de massamonsters op het podium en niet door de ecto's (met alle respect) van 80 kilo. Mensen willen afgetrainde lichamen van minimaal 125 kilo zien die bovennatuurlijk lijken.

Hetzelfde geldt in principe voor de sterke mannen. Wie zit er nou te wachten op 'n naturel die aan gestrompeld komt met 200 kilo in de nek, niemand. Mensen willen oermensen zien die met 400 kilo in de nek nog kunnen sprinten.

Als het mensen niet boeit, zal het de sponsoren toch zeker niet boeien. De krachtsport is groot geworden door AS en zal zonder AS binnen 5 jaar dood en begraven zijn.

Jij hebt een beetje een cynische kijk op het gebeuren. Maar wel een realistische. :D
 
nee das waar..mijn inziens is hij gewoon Natural..ja wij bij Jordan jij nog steeds bij Ben?

Rogier neem ik aan??

Ja dat vind ik ook. Met alle respect maar dat maakt een natural indruk. Of hij ook gekuurd heeft in het verleden weet ik niet want ik was er niet bij.

Houdt men er wat aan over aan dat gekuur? Ik heb toch het gevoel dat als men 5 jaar niet heeft gekuurd dat het effect wel weg is. Mogelijk dat men door AAS een hoog niveau heeft gehaald en daar nog iets van over houdt. Maar in de praktijk maakt dat niet zo'n indruk. Haal zo iemand als Ruhl een aantal jaren van de doping af en hij zal snel slinken. Ik heb veel mensen snel zien slinken.

Bij een natural bodybuilding bond zal men regels daarover moeten opstellen. Of men uberhaupt mee mag doen en als ja hoe lang men natural moet zijn.
 
In Amerika werken ze met een leugendetector
 
Back
Naar boven