MuscleMeat

Goheavyorgohome Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
anders moet je bij rpb gaan trainen op perfectioneren techniek ipv pr's, daar kunnen anderen met verstand je techniek bekritiseren ipv dat het helemaal niet bekeken wordt.

+1
 
sowieso, ik ga sowieso zometeen een beetje op techniek benchen en zal gelijk een paar filmpjes maken om me techniek na te kijken.
 
lukt niet met een vastgevroren stang :roflol:
 
lukt niet met een vastgevroren stang :roflol:
Toch nie echt..? :D

Ik kwam vanmorgen in mijn garage, maar heb besloten even een deload in te lassen! :D
Hahaha, ik doe niet anders! :o
 
ik snap nu wat mensen bedoelen met rust roest, het roest niet, het vriest vast :D
 
rehab

tricep pushdown
3x20

facepulls
3x20

reverse hypers
3x10

shoulder dislocates
3x10

te koud buiten, sportschool dicht dus dan maar een beetje rehab
heb ook bijna geen pijntjes meer oid dus dat is ook mooi !
 
Shoulder Dislocates met een handdoek gedaan ?
 
Je weet dat je altijd een belletje kan geven he om hier te trainen.
 
zeg maar wanneer ik heb nu toch vakantie ;)
 
Aah nice man. Even afspreken met Frank dan ook.

Ga morgen ijzer halen (sleeves voor je log nog en dikkere handvaten en nog wat troep voor mezelf) en beton. Welke had jij gebruikt?

En dinsdag wrs UB. Mss dat we dan kunnen klussen (log afmaken en een stone) en dan trainen hier?
 
Aah nice man. Even afspreken met Frank dan ook.

Ga morgen ijzer halen (sleeves voor je log nog en dikkere handvaten en nog wat troep voor mezelf) en beton. Welke had jij gebruikt?

En dinsdag wrs UB. Mss dat we dan kunnen klussen (log afmaken en een stone) en dan trainen hier?

nice, ik zal zo ff kijken welk beton ik had ;)
 
ik had betonzakken van Beamix betonmortel.
 
zaterdag bruiloft gehad, en met me domme lamme hasses in me t-shirt 10km door de sneeuwstorm gefietst, nu sindsdien wat ziekjes (zwaar ademhalen ed.) :D

DL
10x60
10x60 hangcleans
5x100
5x140
3x180 happen naar lucht :eek:
3x210 idem
4x230 idem + erger
2x230 **** dude i need oxigen
5x200
- totaal geen herstel tussen de sets door merkte ik, wss doordat me ademhaling zwaar ****ed up is volgende keer weer opbouwen vanaf 5x5x200 ofzo om weer te wennen ;)

Frontsquat
10x60
2x100
1x120
1x140
1x160
1x170
0x180 uit balans
- zeer nice pr stond op 3x100 dus nice

SLDL
10x90
10x135
10x135
10x135

cleans
10x60
8x80
5x90
-easy

hypers
3x10

triceppushdown
3x20 lightweight voor de elbows

plate swings
3x10

comment: rug is denk ik wel sterker geworden aangezien de eerste rep met de 230 easy ging, toch ga ik het rustig opbouwen met DL'en. Fronts ga ik vaker doen aangezien het toch een goeie carryover naar stones heeft.
 
Sterke training en Uber pr op je FSQ!
 
De tering man, ja dat kan ik me wel voorstellen dat je bijna van je stokkie gaat, DAMN!! Dikke training heur ;)
 
thnx, sta nog steeds te trillen op me benen, was wel lachwekkend was toeval een instructeur die ik een paar maanden niet had gezien en me broek zat een beetje strak, zegt ie: jezus, die quads :roflol:
 
wanneer heb je die 3x100 kg op je front gedaan dan? en dan nu al 170 pakken, je gaat wel erg hard vooruit man
 
in mei volgens mij, sindsdien ook vrijwel niet meer gedaan
 
wanneer heb je die 3x100 kg op je front gedaan dan? en dan nu al 170 pakken, je gaat wel erg hard vooruit man
Back squat + STM events zorgen wel voor redelijke carryover naar je front squat, andersom jammer genoeg vrijwel niet. (ehm bedoelde andersom met back squat dus)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven