XXL Nutrition

Let jij op je voeding gedurende de feestdagen? (1 bezoeker)

Let jij op je voeding gedurende de feestdagen?


  • Totaal stemmers
    251

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Let jij op je voeding gedurende de feestdagen?
 
Ik let alleen op de eiwitjes maar verder wordt het vooral tijdens het gourmetten een meatparty :D met de nodige biertjes off course.
 
Laatst bewerkt:
Mja, ik doe beetje net als normaal, het is nou niet zo dat we 6x per dag kerstdiner hebben. En er moet toch gegeten worden. Maar tijdens het avondeten laat ik me lekker gaan. Maar meestal eet je dan toch fatsoenlijk dus ik zie de schade niet zo.
 
ik eet wel "feestelijker" (fondue) maar nog steeds zonder sauzen erbij, veel groentjes en vooral kip als vlees, snoepen doe ik al amper. Enkel met oudjaar ga ik wel goed stevig doordrinken :D
 
Ik laat me de complete maand december gaan. Schade is zo weer rechtgetrokken. Er zijn gewoon teveel lekkere dingen te krijgen :D
 
ik vreet alles wat los en vast zit tijdens feestdagen :D
 
ik let wel op mijn eiwitjes, voor de rest ga ik heerlijk genieten:D
 
ik blijf me gewoon aan me vaste regeltjes houden. Niet los te wrikken :D
 
Optie 3, maar dat doe ik het hele jaar al :D
 
Ik doe nooit aan schone voeding, dus ook niet met kerstmis.
 
Ik hou me gewoon aan de goede voeding op de kerstmaaltijd samen met mijn vriendin na, alhoewel die ook vrij gezond is (biefstuk, groente, aardappeltjes). Uiteraard ijs me chocola toe, maar goed.. die ene keer in het jaar dat ik cheat ga ik daar wel onwijs hard cheaten en echt goed genieten :meal:
 
Ik doe nooit aan schone voeding, dus ook niet met kerstmis.

+1
Ik eet het ganse jaar door wat ik wil, zolang ik voldoende kcals en eiwitten binnenkrijg is het goed :p
 
Jep. Ik ben nu zelfs aan het cutten. Is alleen even refeed met kerstmis en nieuwjaar. :D
 
Ik steek alles in men bek wat ik kan vastkrijgen ! njam njam
 
ik let erop dat ik zeker 300g hoogwaardig eiwit binnenkrijg,voor de rest vreet en drink ik alles op wat ik zie :meal:
 
haha, ik kan wat kilo's gebruiken dus ik bikkel er op los gedurende dagen
 
Ben in de bulk, vreet me vol
 
Ik ben te gast bij me ouders. Wat er allemaal aan vreten op tafel komt is nog een verrassing. Gewoon lekker genieten en een fijne tijd hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven