Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Beste wensen nog Kwark dat je een groote jongen mag worden;)
 
DAmn kwark jaloers op je verslag van gister!:eek:
 
ZONDAG - RETURN OF THE KWARK TRAINING

Zo. Nu is alle kommer en kwel weer voorbij. Tijd voor weer een training.
Gelukkig valt de schade mee: ik ben ruim 3 kilo kwijt, maar wel een procentje of 3-4 droger... kracht nog niet optimaal, maar ik wil ook niet meteen hard doorstampen, rustig aan weer opbouwen...

Bench Press

20x20
12x50
10x60
6x80
5x90

Incline BP

12x40
10x60
8x70

DB Fly's

12x18s
10x22s
8x24s

Cable Cross

15x10s
12x15s
10x21s

Side raises (strict)

15x14s
12x18s
8x20s

DB Shoulder Press

12x24s
10x28s
8x30s > Pfff.... die moest echt uit me tenen komen

(ja hoor... weer nekken... ik had toch niet veel gegeten, dus dat scheelt...)

Front raises

12x18s
10x20s
8x22s

Conclusie

Mind-muscle connectie is nog niet helemaal terug, pomp evenmin. Maar dat is te verwachten. Ik pak het eten ook langzaam weer lekker op, al valt dat in het begin natuurlijk een beetje tegen. Wel lekkere, geconcentreerde training. Ik ben blij dat het rug pijntje (nabij rechter heup) langzaam verdwijnt, toch maar ff geen abs gedaan, kan niet alles dwingen. Toch tevreden.
 
das klote van die enkelekilo's verlies ouwe
komt wel goed weer
 
Beste wensen nog Kwark dat je een groote jongen mag worden;)

Thnx Robert! Jij ook man! ;)

DAmn kwark jaloers op je verslag van gister!:eek:

Ghehehe, jup, kwark styles all in it hahaha

---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

das klote van die enkelekilo's verlies ouwe
komt wel goed weer

Ah joh, de weegschaal is soms ook een verkeerde raadgever hoor... De spiegel is belangrijker :D
 
nette training kwark ik ga morgen maar weer aan de slag na dagen van rust BIER en weinig eten :roflol:
 
nette training kwark ik ga morgen maar weer aan de slag na dagen van rust BIER en weinig eten :roflol:

Thnx mass! Succes morgen kerel, doe ook maar ff rustig aan weer oppakken hehe ;)
 
idd rustig aan morgen haha :D waneer gaan we is trainen samen ?
 
idd rustig aan morgen haha :D waneer gaan we is trainen samen ?

Ja moeten we zeker snel doen, beest! Ik ga er wel een kluif aan hebben met jou, je bent zo achterlijk sterk man, damn... maja, wat wil je ook, je bent ook flink groot ;) we PM'en wel ff, dan prikken we ff een datum :p

Ik zou met Kevin ook een keer, en met mino, en skater een keer, o ja, en Loo en XL zijn ook nog een keertje aan de beurt wahaha
Ik krijg het er nog druk mee. Maar het is goed voor de motivatie en leercurve, dus graag Mass!
 
goede training, een kotsomelet maken zou echt hardcore zijn
 
ooh dude, ik had gister kramp in mn hamstring... tijdens het ballen:eek:, echt niet handig... :roflol:
 
hehe komt goed kwark :D
 
Ja moeten we zeker snel doen, beest! Ik ga er wel een kluif aan hebben met jou, je bent zo achterlijk sterk man, damn... maja, wat wil je ook, je bent ook flink groot ;) we PM'en wel ff, dan prikken we ff een datum :p

Ik zou met Kevin ook een keer, en met mino, en skater een keer, o ja, en Loo en XL zijn ook nog een keertje aan de beurt wahaha
Ik krijg het er nog druk mee. Maar het is goed voor de motivatie en leercurve, dus graag Mass!

Skater en ik kunnen tegelijk :D
 
goede training, een kotsomelet maken zou echt hardcore zijn

hahaha... gatverdamme man, wat ben jij een ranzig mannetje :p

ooh dude, ik had gister kramp in mn hamstring... tijdens het ballen:eek:, echt niet handig... :roflol:

hahaha, ook wel eens last van. Meer water drinken!!

hehe komt goed kwark :D

Is altijd wel prettig om met iemand te trainen die net ff sterker is dan ik. Kan je me mooi ff opfokken!
 
ooh dude, ik had gister kramp in mn hamstring... tijdens het ballen:eek:, echt niet handig... :roflol:
welk kamasutra standje deed je toch niet de 'vliegende olifant'?:eek:
of de 'manke poot' , die zou best wel kunnen denk ik

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

OT: mooie comeback training, en ja hoor we blijven kotsen:D
 
Hahaha die kwark!!! Je bent het nieuwe jaar dus goed begonnen zo te lezen!!
Hopelijk heeft 2010 nog meer goeds te bieden :thumb:

Sja, je moet ergens beginnen eh? Dus maar ff goed cardio gedaan!

Ik ga er wel vanuit dat 2010 meer goeds te bieden heeft, anders kan je mij bijelkaar vegen!

apple-hot-girl.jpg

hmmmm... dus...., wanneer stap je over? :p
 
lekker geknalt kwarkie nu de KLOp erop en alles geven en vreten en groeien :D!
 
hahaha... gatverdamme man, wat ben jij een ranzig mannetje :p

nee joh valt wel mee! was een hardcore-test. maar heb het begin van je log eens bekeken, en je bent keihard vooruit gegaan, dus de test alsnog gehaald
 
veel voorste schouderkoppen belast kwark
ik mis eigenlijk de achterste?
 
veel voorste schouderkoppen belast kwark
ik mis eigenlijk de achterste?

klopt, dat pak ik met rug genoeg mee. Ik probeer de trainingen wat simpeler te houden, anders zit ik straks weer met een overtraind lijf de klooien.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven