XXL Nutrition

Schrapende gewrichten & Krakende botten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is een kilt met lange sokken niks? Of hele trendy trainingsbroeken? Of goedkope normale spijkerbroeken kopen en die laten innemen ofzo?

Ik ben al te ver heen, mijn frustratie is te groot. Ik wil gewoon een comfortabele broek en comfortabele onderbroeken. Ik krijg m'n onderbroeken niet eens meer over m'n ass. Ze gaan er steeds net onder zitten waardoor er zo'n lekkere bouwvakkersdecolete tevoorschijn komt.

Hahahaha zo zitten mijn onderbroeken ook sinds een aantal weken.
 
Laatst bewerkt:
Ja maar je vergeet dat ik een arme scholier ben wulbert. Ik ben momenteel al aan het sparen voor m'n motorrijbewijs en een eleikostang en heb niet erg veel geld of tijd om uit te geven aan broeken en in laten nemen en al die ellende. :(
 
ik ken lekker winkels waar je normale broeken in vage maten kunt kopen :P
 
jij gaat me nu vertellen waar. en wel nu verdomme :eek:

omdat je het zo aardig vraagt man!

den haag, vd berg op de laan van meerdervoort
(of bal herenmode op de westduinweg maar die is in verhouding ****ing duur)

daar verkopen ze iig normale spijkerbroeken en pantalon-achtige broeken in grote maten (ik heb bijv. met 5xl nog niet eens de grootste maat)

van sportbroeken (joggingbroeken dan) valt Nike meestal groot, korte broek heb ik meestal van het merk Otomix (heb daar de 3xl van)
 
omdat je het zo aardig vraagt man!

den haag, vd berg op de laan van meerdervoort
(of bal herenmode op de westduinweg maar die is in verhouding ****ing duur)

daar verkopen ze iig normale spijkerbroeken en pantalon-achtige broeken in grote maten (ik heb bijv. met 5xl nog niet eens de grootste maat)

van sportbroeken (joggingbroeken dan) valt Nike meestal groot, korte broek heb ik meestal van het merk Otomix (heb daar de 3xl van)

Normale broeken in grote maten kopen is uiteraard het probleem niet, dat kun je overal doen (bij postorderbedrijven bijvoorbeeld). Het probleem is dan alleen dat ze wel goed zitten bij de benen maar dat de taille véél te groot is (maar misschien is dat bij jou geen probleem).
 
als ik bob z'n stats zie kan die ook wel een flinke taille gebruiken hoor :D
 
Nee, je kan idd van die freakmaten wel verkrijgen maar dan zitten ze zo debiel om m'n taille... Bij de C&A heb je ook de grote maten afdeling met broeken met een taille van 60 ofzo.

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

Het is mijn log, niet nelis zijn log!!
 
o wacht, zie idd net dat het tjok z'n log is.. sorry tjok :D ik denk dat voor jou de enige oplossing gewoon een dikke buik krijgen is.
 
Nee, je kan idd van die freakmaten wel verkrijgen maar dan zitten ze zo debiel om m'n taille... Bij de C&A heb je ook de grote maten afdeling met broeken met een taille van 60 ofzo.

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

Het is mijn log, niet nelis zijn log!!


Ik herken je probleem wel, alleen je w is wel echt bizar.. Ik heb toch ook echt dikke poten (75-80cm ofzo) en een dikke reet, maar pas wel een w40/42. en en 58 past ook wel van de neckermann ofzo. Iets te groot rond mn middel, maar met een riem is dat wel op te lossen.

Aan de andere kant.. is het geen idee om wat te cutten ofzo?
 
Ik was juist van plan weer een cut in te lassen. Damage control.
 
bradah het is toch gangstah om in je jogginbroekje te lopen JWZZZ
 
bij mij zijn alleen benen een probleem +- 90 ofzo zal binnenkort weer eens rondspeuren :)
 
90 wtf! meet je je kont erbij ofzo :D
ik kom net aan de 80 :sad:
 
Haha, 90 is idd wel heel bizar.
 
Ja maar je vergeet dat ik een arme scholier ben wulbert. Ik ben momenteel al aan het sparen voor m'n motorrijbewijs en een eleikostang en heb niet erg veel geld of tijd om uit te geven aan broeken en in laten nemen en al die ellende. :(

zei ik iets ??? De man heet Ivo !

zie het als een luxe probleem :)
 
voor jou is het een eer, Ivo :D
 
Back
Naar boven