AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ja, ik ben ook benieuwd naar nieuwe pictures ... kunnen we met z'n allen weer gaan kwijlen (vooral het vrouwelijk volk hier). :D
 
Je t-bar rows zijn anders ook niet mis hoor, kwark. Je maakt echt goede progressie!
Heb je eigelijk geen last van striemen? Want je gaat gruwelijk hard..
En laat die foto's maar komen!
 
Je t-bar rows zijn anders ook niet mis hoor, kwark. Je maakt echt goede progressie!
Heb je eigelijk geen last van striemen? Want je gaat gruwelijk hard..
En laat die foto's maar komen!

Bij mijn lats een klein beetje, die gaan samen met benen het hardst.

Ook borst en schouders gaan aardig, ik heb nog niet eens het gevoel dat ik alles geef, maja, ben een beetje bang voor mijn pezen, die zijn dat geweld helemaal nog niet gewend.... ben jaren en jaren een über-ecto geweest eh... daar kom je niet zomaar vanaf...
 
Ja, ik ben ook benieuwd naar nieuwe pictures ... kunnen we met z'n allen weer gaan kwijlen (vooral het vrouwelijk volk hier). :D

ghehehe, nu word ik verlegen hoor hahaha :D

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Nog lekkerder: pannenkoeken met chocopasta ;)

Komen er al bijnan nieuwe foto's kwark?

Nu krijg je dus een foto van pannekoeken en chocopasta...

ghehehe, hoe raad je het zo...
 
Laatst bewerkt:
WTF happend to your thingy thingy :eek:











:roflol:
 
Gast ! ik slik net me laatste sliertjes spaghetti door :mad:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit heft elkaar op :)
 
  • Like
Waarderingen: Loo
tering kwark:eek: jij hebt echt griep gehad :roflol:
 
tering kwark:eek: jij hebt echt griep gehad :roflol:

nee, de chirug had zich vergist


nu heb ik boobs en een grotje :p

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Ik weet niet wie er hier flauwe grappen uithaalt, EN IK VERDENK HIERBIJ DE MODERATORS VAN DBB.
Maar als ik een foto plaats van een pannenkoek met chocola, en er staat een half uur later plotseling een walgelijke foto van sja.... iets anders, dan ben ik daarover not amused. Zo not amused, dat ik nu mijn topic sluit, en per direct naar het veel fatsoenlijker BodyResource.

Ik vind het te walgelijk voor woorden dat admins danwel moderators dit flikken. Zij zijn immers de enige die posts kunnen veranderen.

Mijn naam word hiermee verkloot en dat accepteer ik niet. Het beste allemaal, bedankt voor het volgen van mijn logs. De mazzel.
 
Grappenmaker, die site heeft hotlinkbeveiliging geplaatst en jouw pannenkoek wordt een goatse plaatje als je hotlinked. Dat je weinig kaas hebt gegeten van het plaatsen van internetpics is niet ons probleem en loze beschuldigingen slaan totaal nergens op. Veel plezier op BR dan maar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor wie het wil testen. Check de source van het plaatje, kopieer de link en je ziet een pannenkoek. Op DBB wordt dat dus een gapende reet.
 
  • Like
Waarderingen: Loo
Hou je flauwekul alsjeblieft voor je. De link is legitiem. Dat hoef je een IT'er als ik niet wijs te maken.
 
Laatst bewerkt:
je stelt je een beetje aan kwark
 
Ik kreeg toch echt die pannekoek met -> nieuw tabblad openen
 
:roflol: die kwark wel vriendjes maken met Luppie daar --> epic;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik kreeg toch echt die pannekoek met -> nieuw tabblad openen

Ja en probeer nu eens die link van die pannenkoek hier als plaatje neer te zetten.
 
Grappenmaker, die site heeft hotlinkbeveiliging geplaatst en jouw pannenkoek wordt een goatse plaatje als je hotlinked. Dat je weinig kaas hebt gegeten van het plaatsen van internetpics is niet ons probleem en loze beschuldigingen slaan totaal nergens op. Veel plezier op BR dan maar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor wie het wil testen. Check de source van het plaatje, kopieer de link en je ziet een pannenkoek. Op DBB wordt dat dus een gapende reet.

En dat was het eerst niet. Dus de post is gemodificeerd geweest.
 
Ja en probeer nu eens die link van die pannenkoek hier als plaatje neer te zetten.

Nou ik heb hem nu wel vaak genoeg gezien voor vandaag Eric haha

20070502-pannenkoeken-met-gesmolten-chocolade-en-cassonade.jpg

Even testen toch hihi! Ik zou niet klikken

:roflol: Ik krijg toch echt die pannenkoek, weet niet wat jullie zien ?!

edit2/
Nu weer dat epic plaatje, ik zou niet klikken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven