XXL Nutrition

Miss Beachproof Linke Greetje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
dude je hebt toch geen vrouw van in de 30 nodig voor motivatie ?:rolleyes:

Zoek anders is naar wat training van IJser op dit board en neem daar een voorbeeld aan.
WTF vriend en waarom niet? mooi is dat :sad:

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

psies! Luister maar naar 's lands slimste Linke Greetje (en zeg dat maar eens hardop!)
hahaha nou ja....
 
  • Like
Waarderingen: kaza
ohja en nog een reden waarom hij zich niet met jou moet vergelijken....bij hem is cup-C toch niet haalbaar ;)
 
Goedemorgen Greetje, ben je alweer hard aan het werk? :D
 
Goedemorgen Greetje, ben je alweer hard aan het werk? :D

Ja mem ik heb het zooo zwaar ghehe :o
Ben nog maar net begonnen, heb eerst de meiden naar school gebracht.
Normaal doet mijn mannetje dat maar die moest vandaag naar Tilburg dus ben ik maar later begonnen:p Ik schrok wakker vanochtend joh. Brenda de jongste zei ineens mama die wekker gaat telkens :eek: zat die kleine keutel naast mij in bed te DSen en drukte mooi elke keer die wekker weg :rolleyes:
Ieeeks moesten we dus snel zucht... slecht begin van de dag. Heb nog niet eens koffie gehad.

Nu maar even een bakje doen dacht ik zo. ;)
 
Laatst bewerkt:
Lekker kind heb je! :D

Tijd voor een bakkie inderdaad - ik doe alleen mee met thee, zit nu bij een project waarbij de bruine drab uit de automaat niet eens op koffie LIJKT :mad:
 
Ja mem ik heb het zooo zwaar ghehe :o
Ben nog maar net begonnen, heb eerst de meiden naar school gebracht.
Normaal doet mijn mannetje dat maar die moest vandaag naar Tilburg dus ben ik maar later begonnen:p Ik schrok wakker vanochtend joh. Brenda de jongste zei ineens mama die wekker gaat telkens :eek: zat die kleine keutel naast mij in bed te DSen en drukte mooi elke keer die wekker weg :rolleyes:
Ieeeks moesten we dus snel zucht... slecht begin van de dag. Heb nog niet eens koffie gehad.

Nu maar even een bakje doen dacht ik zo. ;)

Nou lekker dan...kan jij ook nog de kinderen wegbrengen, issie nou helemaal :roflol:

Trouwens, jij geeft zelf altijd het voorbeeld als je die wekker uitdrukt.
Wordt je eindelijk geholpen is het ook niet goed :( :p

Flink uitrusten dan maar de rest van de dag, goed?
 
Laatst bewerkt:
Nou lekker dan...kan jij ook nog de kinderen wegbrengen, issie nou helemaal :roflol:

Trouwens, jij geeft zelf altijd het voorbeeld als je die wekker uitdrukt.
Wordt je eindelijk geholpen is het ook niet goed :( :p

Flink uitrusten dan maar de rest van de dag, goed?

Haha ja zo had ik het nog niet bekeken ze wilde mij alleen maar uitlaten slapen lieeeffff :D
Ben heul blij dat mannetje de meidjes altijd naar school kan brengen en voor deze ene x dat ik het moet doen komen we vanavond wel ff op terug gnagna haha
Jammer genoeg kan ik het niet zo heel rustig aan doen, allemaal van die vreemde uitzoek gevalletjes vandaag :mad: en het liefst vandaag nog klaar ook. jah :headbang:

Hoest met de brug bij jullie? ;)
 
Brug?

Hahaha, ja lekker he... kopieergedrag van je kinderen :p
 
Haha ja zo had ik het nog niet bekeken ze wilde mij alleen maar uitlaten slapen lieeeffff :D
Ben heul blij dat mannetje de meidjes altijd naar school kan brengen en voor deze ene x dat ik het moet doen komen we vanavond wel ff op terug gnagna haha
Jammer genoeg kan ik het niet zo heel rustig aan doen, allemaal van die vreemde uitzoek gevalletjes vandaag :mad: en het liefst vandaag nog klaar ook. jah :headbang:

Hoest met de brug bij jullie? ;)

Ik rijd al twee dagen in de auto van mijn man :o

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------


Brug is spekglad in m'n dorpie :eek:
 
Hee Greetje, bedankt voor je positieve reacties op m'n foto's!
Mooi log heb je trouwens, ik weet zeker dat je je doelen binnen no-time behaalt hebt (zelfs het stoppen met roken ;))

Tige nei’t sin yn’t wolnimmen! Hoe giet it? :p
 
Ik rijd al twee dagen in de auto van mijn man :o

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------
:D same here ik pak onze station de afgelopen week ook telkens die heet iets meer grip dan mijn kar :D


Brug is spekglad in m'n dorpie :eek:
:eek: wat debiel dat ze die niet even voor jou schoonmaken :mad:

Hee Greetje, bedankt voor je positieve reacties op m'n foto's!
Mooi log heb je trouwens, ik weet zeker dat je je doelen binnen no-time behaalt hebt (zelfs het stoppen met roken ;))

Tige nei’t sin yn’t wolnimmen! Hoe giet it? :p

Die heb je verdiend je bent echt goed bezig aan je foto's te zien.
Best wel jammer dat je niet een logje gaat bijhouden, toekomst misschien? ;)

Geweldig die Friese poging haha
na de zin hebben in het wel nemen, hoe gaat het?
Heb ik dat goed? :p Ik ben geen echte Fries maar een Arnhemse. :D
Ik woon hier trouwens al wel weer meer dan 20 jaar en kan het een beetje spreken maar lezen en schrijven ahum (geen held in)
 
Die heb je verdiend je bent echt goed bezig aan je foto's te zien.
Best wel jammer dat je niet een logje gaat bijhouden, toekomst misschien? ;)

Ik zal er nog eens over nadenken ;)

Geweldig die Friese poging haha
na de zin hebben in het wel nemen, hoe gaat het?
Heb ik dat goed? :p Ik ben geen echte Fries maar een Arnhemse. :D
Ik woon hier trouwens al wel weer meer dan 20 jaar en kan het een beetje spreken maar lezen en schrijven ahum (geen held in)

Hoe giet it is inderdaad hoe gaat het haha, mijn Fries is ook zo best niet maar heb er een tijdje gewoond (moeders kant is 100% Fries vandaar.. ). Vond het zo'n slechte poging nog niet trouwens :rolleyes:

Nouja, we houden het bij Nederlands vanaf nu! verders alles goed?.. hoorde dat het weer in het Noorden dramatisch is? :eek:
 
Ik zal er nog eens over nadenken ;)



Hoe giet it is inderdaad hoe gaat het haha, mijn Fries is ook zo best niet maar heb er een tijdje gewoond (moeders kant is 100% Fries vandaar.. ). Vond het zo'n slechte poging nog niet trouwens :rolleyes:

Nouja, we houden het bij Nederlands vanaf nu! verders alles goed?.. hoorde dat het weer in het Noorden dramatisch is? :eek:

Wat leuk zeg dus je komt hier nog regelmatig in friesland?
Vlak bij LWD gewoond?
Ja joh we hebben het weekend er nog een aardig pak sneeuw bijgekregen.
Wel een mooi gezicht hoor maar de binnen wegen en hier bij ons in het dorp bah. En Greet heeft natuurlijk nog steeds geen sneeuwlaarzen :)Met de platte laarzen die ik heb glibber ik alle kanten op Vandaag de laarzen met hoge hakken maar weer aangetrokken die steek ik in de sneeuw heb dan een super grip haha beterrr:D

Zo weer even een training posten
niet veel anders dan die van vorige week maar iets korter.
Geen cardio vandaag, had meer met de zin te maken :p

Deadlift
2*8*50kg
2*8*60kg
2*8*70kg
2*8*80kg voelde een stuk lichter als vorige week

BOR
2*12*40kg

Latpulldown
2*8*40kg
2*8*45kg
2*8*50g

Leg curl
2*8*50 kilo

Adductor
2*8*75 kilo

Abductor
2*8*75 kilo
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven