MuscleMeat

Schrapende gewrichten & Krakende botten

Bezoekers in dit topic

Dus aardappelbananen.

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Ik moet veel leren en voel weinig voor de weights momenteel. Ik doe nooit wat in de les of in de periode zonder toetsen dus ik kan nu in een paar dagen 6 hoofdstukken scheikunde, 4 hoofdstukken natuurkunde en nog wat shit voor nederlands in m'n hoofd gaan douwen. :o
 
wtf, ik dacht dat jij allang aan het studeren was man
 
Waarom geen powercleans maar rows?
 
Prioriteiten lijst

1. Moving heavy weights
2. Alle overige zaken

je houd je er niet erg aan...
 
Prioriteiten lijst

1. Moving heavy weights
2. Alle overige zaken

je houd je er niet erg aan...


Zo dacht ik dus ook toen ik accountancy studeerde.
Stel ik had het andersom gedaan:
Was ik nu afgestudeert Register Accountant geweest, waarschijnlijk bij price waterhouse coopers ofzo aan het werk geweest, mooie eengezinswoning gehad, dikke mercedes gereden...

En wat is de bittere waarheid:
Ben 27jr, woon nog thuis, heb 4jr strontgeschept als werk, studeer nu voor opticien...


Tja....
 
Laatst bewerkt:
Zo dacht ik dus ook toen ik accountancy studeren.
Stel ik had het andersom gedaan:
Was ik nu afgestudeert Register Accountant geweest, waarschijnlijk bij price waterhouse coopers ofzo aan het werk geweest, mooie eengezinswoning gehad, dikke mercedes gereden...

En wat is de bittere waarheid:
Ben 27jr, woon nog thuis, heb 4jr strontgeschept als werk, studeer nu voor opticien...


Tja....

Jaja, altijd zorgen dat je toch een fatsoenlijk diploma haalt. Ik heb perfecte richting: ik moet door het jaar niet naar de les en kan mij dan volledig focussen op trainen. :D Moet gewoon zelf een beetje alles bijhouden.
 
En wat is de bittere waarheid:
Ben 27jr, woon nog thuis, heb 4jr strontgeschept als werk, studeer nu voor opticien...


Tja....

je leeft nu als het beest dat je bent ;)!!!!!!

nee maar, die post was uiteraard niet serieus george
 
kan best allebei hoor, gaat hier ook prima

en chewie opticien? een beest van 125+kg dat een beetje in je oog gaat zitten purren.. nice :D
 
yep :P Erg grappig gezicht als ik een klein kind moet gaan helpen :P
 
wtf, ik dacht dat jij allang aan het studeren was man

Ja, dacht ik eigenlijk ook wel. :p

Ja, dacht ik ook. Maar alles liep wat anders. Eerst HAVO gedaan, toen HBO, met HBO gekapt omdat ik niet tegen die mentaliteit ofzo kan. 2 jaar genikst en toen maar besloten om ff VWO te doen. Gaat behoorlijk goed, al zeg ik het zelf, voor 2 jaar te hebben genikst. Nu ben ik zowat 21 jaar, zit ik op 5VWO met 120+kg BW bij allemaal 15-17-jarige jongetjes en meisjes. Joy. :(

Waarom geen powercleans maar rows?
Omdat m'n schouders gay zijn en graag willen roeien. Ik denk dat ik in principe alles wat ik kan roeien ook kan cleanen.

Prioriteiten lijst

1. Moving heavy weights
2. Alle overige zaken

je houd je er niet erg aan...
Haha, ik blijf gewichten versjouwen en ze worden vanzelf weer zwaar. Het is week 2 van tjokstar he, easy stuff. Maar volgende week alweer een PR op squat als het goed is.

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Haha, ik sta op school trouwens ook bekend als de melkman. Good stuff. :D
 
Nieuwe aanwinst:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Product Specifications
-Next Generation Pendlay Bar.
-Shaft diameter of 25mm or 28mm.
-Made from high nickel content, super strong steel. Allowing maximum flexibility without bending.
-Only company in the US to produce barbells from this material.
-Five top quality, made in Germany, high speed bearings in each collar.
-Dual snap ring design inside each collar.
-Bright zinc coating throughout the bar. Bright zinc absorbs into the steel reducing the risk of chipping.
-single piece collar contruction - only barbell company in the world to use this method.
-high performance gel lubricant inside each collar. No more leaking hydraulic fluid.
-Perfect knurling with distinct entry and exit point. No cheese graters here! No fade in and out.
-Knurl points set for Olympic Weightlifting.
-Perfectly weighted, extremely strict weight and dimension tolerances.

Material Testing
Static Test - We take each bar and support it on the ends in v-blocks. We apply 2500 lbs of pressure in the center of the bar and deflect it 6 inches. They consistently return to true center within .000/.006 inches.

Dynamic Testing - It is very hard to dynamic test a barbell in a way that mimics the actual use. The only true way a bar is dynamically tested is by the bar being used for its purpose, olympic weightlifting. To date we have tried to bend the bar and have not been able to do so. We have yet to have any bars returned because of bending.

Pendlay NexGen Bearing Class Olympic Barbell. Lekkere mondvol. Voldoet aan IWF-spec, blijkt hele lekkere whip te hebben en heeft bovendien levenslange garantie. :D

Ben nog een beetje benauwd voor de importbelasting en invoerrechtenkosten maar dat merk ik vanzelf wel, heel msch heb ik wel geluk en missen ze me. :p

Ook 200kg aan chains heeft m'n Grot der Oerkracht mogen ontvangen.
 
Niet zeuren Tjok.. je bent nog jong..

Ik ben 27 en zit in 't 3e jaar van 't HBO.. tussen 19-23 jarigen.

On topic: Wtf.. fokin nice barbell. Waar heb je 'm vandaan en wat kost 'ie?
 
Niet zeuren Tjok.. je bent nog jong..

Ik ben 27 en zit in 't 3e jaar van 't HBO.. tussen 19-23 jarigen.

On topic: Wtf.. fokin nice barbell. Waar heb je 'm vandaan en wat kost 'ie?
Ja maar 15-16 is echt jong, toen ik 15 was kon ik nog niet eens nadenken. Maar idd, jij moet mijn pijn iig ook kennen!

Barbell komt van http://www.pendlaybarbell.com/, is een Amerikaanse halter maker die dus retegoede barbells maakt voor iets minder (of eigenlijk zowat de helft) dan de algemene prijs die wij hier gewend zijn.
Hij kost 690$ inclusief shipping. Invoerrechten enzo weet ik nog niet..

http://www.youtube.com/user/CaliforniaStrength#p/a/u/2/Yxb_Cb1d9ro

Hier de halter aan het werk met een 195kg C&J door een kerel die overigens 18-19 jaar is.
 
Damn, die bar geeft (bijna) niets mee zelfs bij 195 kg!

btw, lijkt me erg klote om bij mensen die 4-5 jonger zijn in de klas te zitten. Al helemaal als je vriendin 26 is.
 
Damn, die bar geeft (bijna) niets mee zelfs bij 195 kg!

btw, lijkt me erg klote om bij mensen die 4-5 jonger zijn in de klas te zitten. Al helemaal als je vriendin 26 is.
Haha, en mijn vriendin ouder is dan m'n mentrix maar ik haar alsnog met u moet aanspreken.
 
Back
Naar boven