XXL Nutrition

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zo, dat werkt tenminste :) kan ik eindelijk mn midnight snack weg gaan werken :P thx!
 
Is die eigenlijk ook op een album uitgebracht? Zo ja, weet iemand welk?
Volgens mij niet ik heb 3 albums van drowning Pool en dat nummer staat daar niet tussen en ik dacht dat zij maar 3 albums hebben.
 
ben op zoek naar een nummer, had em zojuist op de radio gehoord.. Het was een house nummer als ik het goed heb, maar hetgeen ze zongen/uitkramen is niet voor het eerst gebruikt.

het gaat als volgt: hanimanimoene hanimanimoene hanimanimoene hanima.. zoiets!

hoop dat iemand snapt welke ik bedoel :p naam van het house nummer zou ik ook wel willen weten.
 
ben op zoek naar een nummer, had em zojuist op de radio gehoord.. Het was een house nummer als ik het goed heb, maar hetgeen ze zongen/uitkramen is niet voor het eerst gebruikt.

het gaat als volgt: hanimanimoene hanimanimoene hanimanimoene hanima.. zoiets!

hoop dat iemand snapt welke ik bedoel :p naam van het house nummer zou ik ook wel willen weten.

Ik moest meteen aan deze denken maar dat zal wel niet :p
http://www.youtube.com/watch?v=DJztXj2GPfk
 
haha, dat is em inderdaad niet ;p

het nummer dat ik bedoel gaat meer een beetje als:
hanimanimamane hanimanimamane
 
Ik kan me vaag iets herinneren dat iemand in het topic: Wat luister je nu? regelmatig instrumentale hip-hop/electronic poste. Op een van de youtube filmpjes hiervan stond een vynil plaat met oranje tintjes in het midden. Karma voor degene die het weet!
 
ik had vroeger een cd van harcore heroes of harcore power of zo

daar stond een nr op

bigabodamilla all toghether of zoiets

iemand?
 
Ik zoek een lied met de volgende beschrijving:

- mannenstem
- wat ik van de lyrics verstaan heb: A place I long to be
- iets met een synthesizer
- jaren 80-90 muziek
- beetje reggae achtig qua beat
 
haha, dat is em inderdaad niet ;p

het nummer dat ik bedoel gaat meer een beetje als:
hanimanimamane hanimanimamane

Ik weet welke je bedoelt, is focking bekend dirty house nummer.. van wie en hoe die heet weet ik niet... :(

Maar het zou mij niks verbazen als het van Quintino, Vato Gonzalez of Hardwell is.:rolleyes:
 
Liedje begint met amelie amelie amelie is een remix op gemaakt van obama obama obama maar hoe noemt dat liedje die begint met amelie en dan zware bass
 
Back
Naar boven