XXL Nutrition

Comeback pics 2009

Bezoekers in dit topic

je hebt een bril gekregen?:P


Nee hoor zie zeker wel wat massawinst, ook wat vetwinst

haha die kwam bij een pot creatine :D

Ja idd , sta nu het zwaarste en "vetste" ooit
 
er zit serieus meer massa aan, uw chest en biceps zijn heel fel gegroeid, om te zwijgen van uw trap. pieke geef mij daar een beetje v, van uw traps. ni van creatine, daar groei ik te fel van hahahah
 
Weegt die bril toevallig 10k hehehe

Goeie progressie bro
komt goed
 
Echt beast lichaam amai;
Zo zou ik er ook wel willen uitzien :) alleen jammer dat ik er maar niet
in slaag om een deftig voedingsschema samen te stellen :(
 
varieert , maar meestal
Maandag: Borst
Dinsdag: Benen + kuiten
woensdag: rust
Donderdag Zijkant + achterkant schouder + kuiten
vrijdag: armen
weekend Rug + nog 2 oef hams extra

Maar varieert ook wel, dus is niet vast dit schema en soms heb ik bv ergens last dan train ik iets anders enz...

Qua oefeningen sja gewoon basic niks speciaals aan wel heavy en veel tot failure...

Even vraagje man. Geen voorkant delts (dus geen presses?)?
 
Nee doe ik niet meer, al een hele tijd niet, men upper chest ligt achter en men voorste schouderkoppen liggen voor, dus als ik die blij afmaken gaat men upper chest nooit bijtrekken!

+ dat ik nogal snel een overtraind gevoel heb in voorkant delts als ik die apart nog es train...Ik vind dat je bij incline oef voor chest meeeer als genoeg voorkant delt aanpakt!
 
ff kleine update , ff rustig aan nu zoiezo tot de zomer, Ik dacht misschien een wedstrijd te doen in april/mei maar ik zie het eigenlijk niet zitten om me lichaam zo lang te belasten. voelt een beetje aan als overkill dan...

Deze pic is van kleine 2 weken geleden net na nieuwjaar ongeveer daar was ik 88kg. Ik heb nu wat vocht geloosd maar heb me niet meer gewogen, zal wel ergens rond de 85-87kg zitten , ik zie er allsinds beter uit en men kop is terug normaal haha!

35c07lz.jpg


En eentje van eergisteren van men legs, alleen wel vette k*tpositie , moet weer die kankermuis vasthouden haha

2rz5rev.jpg
 
Laatst bewerkt:
netjes makker!

ben jaloers op je borst! ;)
 
netjes makker!

ben jaloers op je borst! ;)

Thanks! Maar Upper chest zuigt hoor! zie je wel in men pics. ik heb zo een chest die er nice uitziet als ik laag BF heb maar echt veel massa zit er niet op. vooral bovenkant heeft meer werk nodig maar zal ook wel deels genetisch zijn
 
Echt begaaid dat je zo licht bent. Ik zou je zo 10kg zwaarder schatten.
 
Ziet er echt goed uit jong, nu naar de zomer toe, plannen??
Meer massa, harder,...? :D
 
ziet er goed uit! Ben toch wel jaloers :D
 
217 gram eiwitten per dag zou tog genoeg moeten zijn?
 
ziet er goed uit man! en je benen wanneer krijge we daar een update van? :)
 
De benen beginnen ook weer bijtetrekken maat, good stuff!
 
Back
Naar boven