XXL Nutrition

Massa Beest

Bezoekers in dit topic

dit heeft niks meer met bodybuilding te maken, gewoon lelijk :s
 
dit heeft niks meer met bodybuilding te maken, gewoon lelijk :s

het blijft bodybuilding he, vertaald blijft het toch gewoon lichaamsbouw..
maar het is geen mooie gedefinieerde spiermassa zoals o.a. Jay en Ronnie.
maar sick huge die gast..
 
wat een beest.
maar of het mooi is.
 
is die nou eigenlijk pro of niet ?
 
het lijkt er verdacht veel op dat die gast geboren is met een gebrek aan het ''myostatin'' gen.
Voeg daar de nodige kuurtjes aan toe en krijg dit als resultaat........... BEEST!!!
 
die is nog al eens langsgekomen.
Geloof dat er zelfs pics zijn waarop hij een oudere prof dwarft

edit:is al oud zie ik
 
Laatst bewerkt:
het lijkt er verdacht veel op dat die gast geboren is met een gebrek aan het ''myostatin'' gen.
Voeg daar de nodige kuurtjes aan toe en krijg dit als resultaat........... BEEST!!!

Misschien wel.., kan ook iemand zijn die alles erin donderd en dan nog meer :D
 
Ben onder de indruk dat je je lichaam zo kan transformeren naar zoiets lelijks maar toch blijft het knap!
 
Als ie 1 m 60 is, is het veel haha dwerg
 
GESPIERD
-krachtig -pezig -potig -sterk -kernachtig -herculisch -flink -atletisch
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor


gespierd
atletisch, sterkgebouwd, krachtig, sterk
Gevonden op [Link niet meer beschikbaar]


gespierd
ge` spierd bijvoeglijk naamwoord met veel spieren, krachtig; gespierde taal krijgshaftige bewoordingen met veel dreigementen
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/gespierd

meneer voldoet wel aan de definitie v/h woord.
Maar daar is de kous dan ook wel mee af voor my.
1 beetje symetrie zou miss niet zo 1 gek idee zyn:rolleyes:
 
De reacties van sommige mensen...:rolleyes:

Dat je dit niet mooi vindt oke (wil er zelfs ook niet zo uitzien), maar om een fysiek zo sTloos af te kraken waar zo veel werk en toewijding inzit, terwijl je zelf alleen nog geschminkt moet worden om er als een honger Ethiopiër uit te zien, vind ik een beetje beneden pijl.

Dit was toch een BODYBUILDING forum? Dan mag je zo een fysiek wel de nodige respect tonen, ondanks dat je er zelf nooit zo uit zou willen zien...

Just my 2CC
 
De reacties van sommige mensen...:rolleyes:

Dat je dit niet mooi vindt oke (wil er zelfs ook niet zo uitzien), maar om een fysiek zo sTloos af te kraken waar zo veel werk en toewijding inzit, terwijl je zelf alleen nog geschminkt moet worden om er als een honger Ethiopiër uit te zien, vind ik een beetje beneden pijl.

Dit was toch een BODYBUILDING forum? Dan mag je zo een fysiek wel de nodige respect tonen, ondanks dat je er zelf nooit zo uit zou willen zien...

Just my 2CC

Amen:thumb:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
ik vind de reacties van die chicks wel vaag op zijn foto's :S
 
De reacties van sommige mensen...:rolleyes:

Dat je dit niet mooi vindt oke (wil er zelfs ook niet zo uitzien), maar om een fysiek zo sTloos af te kraken waar zo veel werk en toewijding inzit, terwijl je zelf alleen nog geschminkt moet worden om er als een honger Ethiopiër uit te zien, vind ik een beetje beneden pijl.

Dit was toch een BODYBUILDING forum? Dan mag je zo een fysiek wel de nodige respect tonen, ondanks dat je er zelf nooit zo uit zou willen zien...

Just my 2CC



En zo is het. :thumbup:

Die gast is gewoon een die hard ''bodybuilder'', klaar.
 
Ik snap aleen de reacties van die chickies niet :P
Persoonlijk vind ik bodybuilding niet leelijk .. Zoals jay vind ik niet overdreven.
Maar dit vind ik dan weer wel leelijk.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven