Fitness Seller

Jerney's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Lekkere dikke konten, ghe ghe ghe. :D
Oh, ik geloof dat ik in Skinnie gebied ben gekomen... :o
 
  • Like
Waarderingen: Sigi
Lekkere dikke konten, ghe ghe ghe. :D
Oh, ik geloof dat ik in Skinnie gebied ben gekomen... :o

Ik weet het wel zeker!
Nog even en je maakt de bekende Skinnie-uitspraak ook nog...
Skinnie zegt dump die bitch!
 
Lekkere dikke konten, ghe ghe ghe. :D
Oh, ik geloof dat ik in Skinnie gebied ben gekomen... :o

Pas maar op, straks wordt je nog Skummer genoemd ;)

Ik weet het wel zeker!
Nog even en je maakt de bekende Skinnie-uitspraak ook nog...
Skinnie zegt dump die bitch!

:roflol:

Give me some credit Dwarfie! ;)

Ik waarschuw alleen zodat je niet te ver doorschiet naar 'the dark side'...
:cool:

Ai, jij bent een strenge tante Dwarf :eek:
 
:D
Ja Jernz, Dwarf is de scheidsrechter van je log geworden...
Ik zeg: dumpen! :roflol:

:jk: Dwarfie ;)
 
Ach, gebakjes zijn toch meestal vies :D
Mijn eindeloze refeed is ook afgelopen, vanaf afgelopen dinsdag was ik weer braaf!

Ik had nl mijn achterkant in de spiegel bekeken. Vanak mijn nek tot mijn taille was ik nog tevreden, maar daarna.........:eek: :(
eigen schuld, dikke bult!

Of zijn het bulten...:sad:

Veel eetplezier vanavond en morgen! :lick:
Bij je volgende refeed doe ik wel weer mee.
Brave Jerney , zo ken ik je weer.:D

:aai: in 2010 gaat die bult weer weg.:p

Ik heb er van genoten.:) Me volgende refeed is 1 maaltijd met boontjes en aardappelen vrijdag avond.;) (ipv big mac menu vind ik dit heel braaf haha)
 
Me volgende refeed is 1 maaltijd met boontjes en aardappelen vrijdag avond.;) (ipv big mac menu vind ik dit heel braaf haha)
En veel lekkerder! :thumb:
Verse bontjes, aardappeltjes, gebakken uitjes en een teentje knoflook, beetje Maggi en witte peper erover, prakken met de jus van de lekkere magere runderlappen die je er bij hebt gebraden... :meal:
En dan een lekker groot stuk Tiramisu na! :D
(of vlieg ik nu weer een beetje uit de bocht..?) :o
 
Brave Jerney , zo ken ik je weer.:D

:aai: in 2010 gaat die bult weer weg.:p

Ik heb er van genoten.:) Me volgende refeed is 1 maaltijd met boontjes en aardappelen vrijdag avond.;) (ipv big mac menu vind ik dit heel braaf haha)

Ai, noem je dat een refeed? Arm kind... :aai:
Hm, eigenlijk zou mij refeed er ook zo uit moeten zien, ik zal er over nadenken :rolleyes:

En veel lekkerder! :thumb:
Verse bontjes, aardappeltjes, gebakken uitjes en een teentje knoflook, beetje Maggi en witte peper erover, prakken met de jus van de lekkere magere runderlappen die je er bij hebt gebraden... :meal:
En dan een lekker groot stuk Tiramisu na! :D
(of vlieg ik nu weer een beetje uit de bocht..?) :o

Ohw big H., jij weet alles volgens mij echt verrukkelijk te maken :lick:
Het is alleen wel schandalig om dit soort teksten in Peetjuh's log te posten, die maar zo'n schamele refeed mag hebben :mad:
 
He is toch in jou log?
Hier mag toch alles?
(Als Dwarf er niet is... :D)
 
...als Dwarf er niet is?
Kom op Jerney - het is jouw log! :fire:
 
He is toch in jou log?
Hier mag toch alles?
(Als Dwarf er niet is... :D)

Mijn dementie steekt hier alweer de kop op, dacht dat ik in peetjuh's log zat :roflol:
Hier mag zeker alles...ik laat me gewoon niet door jouw culinaire uitspattingen verleiden, hoop ik :o

...als Dwarf er niet is?
Kom op Jerney - het is jouw log! :fire:

Mijn lichaam en geest zijn zwak :o

:jk:


Nee hoor, ben vast besloten om pas over minimaal 1,5 week een refeed te houden. Dan nog zorgen om wat gezondere producten naar binnen te werken ipv chocola en appeltaart :roflol:
 
Ai, noem je dat een refeed? Arm kind... :aai:
Hm, eigenlijk zou mij refeed er ook zo uit moeten zien, ik zal er over nadenken :rolleyes:



Ohw big H., jij weet alles volgens mij echt verrukkelijk te maken :lick:
Het is alleen wel schandalig om dit soort teksten in Peetjuh's log te posten, die maar zo'n schamele refeed mag hebben :mad:
Klinkt een smokkel maaltijd beter?
Tja ik heb officieel geen refeeds maar Sas vind wel dat het dieet leuk moet blijven maar dat had meer betrekking op me kerst refeed. :o
Ach een keer aardappelen vindt ze vast niet erg. Kwa vlees weet ik nog niet wat de pot schaft,wie weet is dat een beetje vet.:roflol:
 
Klinkt een smokkel maaltijd beter?
Tja ik heb officieel geen refeeds maar Sas vind wel dat het dieet leuk moet blijven maar dat had meer betrekking op me kerst refeed. :o
Ach een keer aardappelen vindt ze vast niet erg. Kwa vlees weet ik nog niet wat de pot schaft,wie weet is dat een beetje vet.:roflol:

Het eerste wat bij mij opkomt is zo'n heerlijke schouderkarbonade, die ik "in the old day's" drie keer kwartier liet sudderen in de croma en mosterd :lick:
Mag eigenlijk best met keto :yes:

AH is om 4 uur open, yahooo!
 
Het eerste wat bij mij opkomt is zo'n heerlijke schouderkarbonade, die ik "in the old day's" drie keer kwartier liet sudderen in de croma en mosterd :lick:
Mag eigenlijk best met keto :yes:

AH is om 4 uur open, yahooo!
Ik ben niet degene die gaat koken.
Volgens mij is dat niks voor mij.
Ik ben meer van het vlees dat je in een koekenpan bakt.:D (verder ben ik niet lui hoor haha)

Zo laat pas.:eek:
 
Ik ben niet degene die gaat koken.
Volgens mij is dat niks voor mij.
Ik ben meer van het vlees dat je in een koekenpan bakt.:D (verder ben ik niet lui hoor haha)

Zo laat pas.:eek:

Ja, zondag's van 16:00 tot 20:00...ach, beter iets dan niets, in de meeste dorpen en buitenwijken is de AH gewoon dicht.
Heb me wel bedacht :D, ik ga het vrijdag maken dan heb ik tegelijk voor het hele weekend, nu zit mijn koelkast al proppievol :lick:
 
Back
Naar boven