AndroidHealthClinic

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nieuwe aanwinst voor mijn homegym, op de muur waar ik zit op te kijken tijdens bv het squatten:

Kwestie van gemotiveerd te blijven :D Deze mensen moet ik verslaan!!!
Whahahaha, kom niet meer bij. :roflol:
Ik ga je foto op mijn nachtkastje plaatsen. Weten wie ik moet verslaan. :D

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

Extra motivatie... mc.chick - woopy: 2 - 0
 
Vooral die middelste foto vind ik motiverend :D
 
vooral de linkerkant van die middelste foto :p
 
Gerre: Ik heb geen foto van je :p
 
lol,hoop er ooit ook bij te hangen,maar denk het nie:p
zou graag komen,maar ik heb al een afspraak voor 30januari,en moet om 18u al vetrekken,dus dat gaat probleem worden.
veel weekends volgeboekt in januari en februari,maar kga dat eens herbekijken,en tussendoor in de week zelf wat trainen met mn atributen die hier liggen zeker:(
doe je nog gym trainingen woopy?of ga je enkel maar events meer trainen
 
Deze week nog 3 trainingen, vanaf volgende week 2 gymtrainingen en 1 event training.
Als er iets noemenswaardig gebeurt, post ik het hier wel :)
 
Goeie training daarnet. Ik zit voor enkele weken alleen in huis, en het is een open bebouwing dus geen directe buren. Lekker de muziek op maximum volume en bij elke rep deadlift de bar op de grond laten knallen.
Qua gewichten was het geen spectaculaire training (was ook de bedoeling niet), maar qua agressie kon ze wel tellen :D

Belangrijkste dat ik gedaan heb is 5x5 80kg good morning, elke rep gefilmd om te kijken hoe mijn techniek zat. Ik heb uiteindelijk bij de laatste rep een techniek gevonden die er op camera best goed uitziet, al is het minder diep dan ik gewoon ben. Probleem is als ik dieper ga, dat ik er automatisch een soort van quarter squat van maak :-/ Ik heb geprobeerd om mijn benen gestrekt te houden, maar vanaf een bepaald punt gaat dat gewoon niet meer.
Zal proberen om morgen ofzo het filmpje van de laatste set te uploaden.
 
bij goodmorning mag je een soort van voorover gebogen quartersquat beweging er van maken.

je hebt 2 manieren imo:
- strict --> bijna puur glutes/hams
- "quartersquat" --> opdonder voor onderrug en nog steeds veel glutes/hams
 
Goed, zal vanavond de eerste en laatste set eens posten, de andere sets zitten er qua vorm tussenin dus zijn niet zo interessant.
 
Gisteren 5x5 80kg good morning, op zoek naar een goede techniek. Ik heb enkel de eerste en laatste set online gezet. Eerste set is mijn gewoonlijke diepte, maar lijkt meer op een quarter squat. Laatste set is minder diep dan ik gewend ben, maar ik buig zoveel niet door mijn benen. Als ik dieper buig, buigen automatisch ook mijn benen. De andere sets waren er steeds iets tussenin, dus niet interessant.

Welke is beter?
http://www.youtube.com/watch?v=4MVV8Ui-BUo

Vandaag 5x2 50kg snatch. Eerste setjes waren niet geweldig qua techniek, maar dat ging steeds beter. Bij de laatste sets waren de meeste reps heel gemakkelijk. Mits een goede opwarming, moet 55kg volgende week ook zeker lukken.
Deze keer iets wijder vastgepakt, zoals me werd aangeraden.
Enkel de laatste 3 sets staan online.
http://www.youtube.com/watch?v=NPvrQgWatwc
 
Je GM's lijken wel squats. lol
Zou het gewicht flink minderen en je benen meer gestrekt houden. Beetje buiging is geen probleem maar probeer niet door je benen te zakken.
 
Dat heb ik 5 sets lang geprobeerd :p En die 80kg is nu niet meteen het probleem. Volgende keer nog maar wat proberen dus. Als ik mijn benen niet buig, raak ik echt niet diep of ik verlies mijn evenwicht.
 
Je GM's lijken wel squats. lol
Zou het gewicht flink minderen en je benen meer gestrekt houden. Beetje buiging is geen probleem maar probeer niet door je benen te zakken.
moet je eens in het PL-hok gaan kijken hoe de sterkere jongens aanraden hoe GM's te doen ;)
 
2de is veel beter, 1 ste zijn inderdaad halve squats.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven