XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ...
     
    Laatst bewerkt:
    dat we eindelijk de vakantie geboekt hebben:)
     
    ik heb vandaag voor het eerst mijn kindje gezien via echo ... netjes toch ;)

    nice, alles op schema?

    ik kon borst trainen vandaag, dan is mijn dag altijd ok :D
     
    ...
     
    Laatst bewerkt:
    Armen dag, de mooiste dag van de week...
     
    Dat mijn stage toch zo gemakkelijk voor de gek te houden is, lekker die paar vrije dagen.
     
    Nog niets, alleen dat ik geen reet te doen heb en met m'n laptop op de bank onderuit lig.. maar of niets te doen hebben nou positief is..
     
    dat ik deze week weer mag gaan trainen :D
     
    Dat mijn man vanmorgen meehielp met m'n autoruiten krabben om 07:10:heart:, terwijl hij pas vanmiddag hoeft te werken.
     
    `Vandaag tentamen bedrijfseconomie, gisteren maar is de boeken open geslagen, niet alles lessen gevolgd. Maar gelukkig wist ik alles op het tentamen. 8-9 voor sure!:)
     
    Dat mijn man vanmorgen meehielp met m'n autoruiten krabben om 07:10:heart:, terwijl hij pas vanmiddag hoeft te werken.

    Hij zal zich wel zorgen maken nu hij ziet dat je toch nog zo goed in de markt ligt...
     
    Rijbewijs opgehaald!
     
    Heb vandaag opgeslag gehad
     
    dat ik vanavond weer benen ga trainen
     
    Dat mijn man vanmorgen meehielp met m'n autoruiten krabben om 07:10:heart:, terwijl hij pas vanmiddag hoeft te werken.
    Als ik je man was, had jij nog even mogen liggen terwijl ik de raam van je auto aan het krabben was.
    Maar goed het verschil moet er nu eenmaal zijn.
     
    Back
    Naar boven