AndroidHealthClinic

sixpack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alles wat jij aan calorieen op een dag eet voor 7 uur 's avonds, heb ik er met het ontbijt al in, en ik sta op 10%.

Hint: eet meer en beter.
Hint2: als het je doel is om nog meer op een exoskelet te lijken, ga dan vooral zo door.
Hind: die is van Idols 2002, dus die doet niet mee.
Hint3: laat die broek maar gewoon lekker hangen joh. Doen je vrienden wss ook en hoort bij je leeftijd. Over paar jaar kijk je erop terug en vind je jezelf een dwaasje.

Goede punten die ik heb gevonden: kipfilet op je brood in de middag! Toppie!
 
gast, zou alles trainen anders loop je achterstand, tis nou al nie veel dus begin maar meteen.. :sd:

zomer is chill maar op dit forum zijn er weer talloze superdudes te vinden voor een sixpack...
 
gast, zou alles trainen anders loop je achterstand, tis nou al nie veel dus begin maar meteen.. :sd:

zomer is chill maar op dit forum zijn er weer talloze superdudes te vinden voor een sixpack...

Ik begrijp het ook niet, de sneeuw ligt hier nog steeds. En die mafkezen denken nu allemaal al aan een sixpack. :S
 
Ik begrijp het ook niet, de sneeuw ligt hier nog steeds. En die mafkezen denken nu allemaal al aan een sixpack. :S

4 maandjes trainen en superdikkechickymagneetopstrandmetsixpack jeweettoch

@topicstarter: ik zie je sixpack al, als je wat meer eet zie je het nog beter:D
 
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar chicks vallen alleen op uberdikke quads. Dat je het even weet.
 
Haha:P prattige opmerking ook:P
 
Superdude!

En gebruik de search eens ofzo!
 
Minder eten, komt goed !
 
Brutaal voedingsschema
 
Sixpack kan je het beste bij de AH halen, lekker snel en makkelijk:thumbup:
 
omfg geen eierkoeken... dan is die al gedoemd voor het leven.
Idd nu al niet meer naturel.. tss het word steeds vroeger..
En dan ook nog in januari al posten met -6.
 
je eet veel te weinig, daarom zakt je broek af. als je de superdude uit wil hangen zul je je BF lager dan 10 moeten krijgen, of je moet brute abs hebben, maar ga gewoon heel je lichaam trainen jongen, er is geen enkel meisje dat valt op een skinny MFer met een sixpack:sd:
 
Back
Naar boven