MuscleMeat

Nieuws allochtoontje komt stoer doen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb zojuist een complaint tegen je ingediend omdat je jesaja voor aapje uitmaakt, we hopen allemaal dat ze je bannen, kan je eindelijk eens een keer echt gaan trainen.

Bij deze ben je onbegripvolle en verstandsloze asshole. sorry vent, en ik ben geen racist. Dat ik nog kan trainen terwijl ik aan kanker lijd en bestralingen krijg is een ****ing miracle. Kzou jou het eens graag zien doen als je tenminste nog overeind staat na al die miserie die ik al heb gedragen. En ik noemde jesaja niet met de bedoeling van.....maar ik ben z'n kwalijke gedrag naar mij altijd ook wel stilaan aan beu, en wat jou bedreft maak ik geeneens woorden aan je vuil. Je doet maar
 
Nee hoor, maar het gaat niet om specifiek dit topic, anders zou ik er niets over zeggen. Het valt mij gewoon op dat jij nooit een negatief woord over de wandaden van allochtonen post, net als thomastog. Dat vind ik op zijn minst opvallend. Tenzij je zelf in die kringen begeeft, dan is het logisch.

Omdat ik niet vind dat iedere buitenlander maar moet worden opgeknoopt op de Dam omdat hij/zij zich niet gedraagt moet ik zelf wel zo'n typetje zijn?

:rolleyes:

Ik geloof in het gelijkwaardig behandelen van ieder mens, en ik ga niet mensen beoordelen als ik hun capaciteiten niet ken.
Dat kan ik van jou niet zeggen.

Dat terzijde vind ik dat de persoon in de video zich zeker veels te grof uitlaat met woorden als 'kankerbrillenjood', maar dat is voor mij niet een reden om mezelf maar te verlagen en deze kerel maar de grond in te gaan trappen over het internet met woorden als 'bruinjas' en 'nikker'.
 
Bij deze ben je onbegripvolle en verstandsloze asshole. sorry vent, en ik ben geen racist, en wat je net zei kwetst mij verdomme ook wel nog geen klein beetje. Dat ik nog kan trainen terwijl ik aan kanker lijd en bestralingen krijg is een ****ing miracle. Kzou jou het eens graag zien doen als je tenminste nog overeind staat na al die miserie die ik al heb gedragen. En ik noemde jesaja niet met de bedoeling van.....maar ik ben z'n kwalijke gedrag naar mij altijd ook wel stilaan aan beu, en wat jou bedreft maak ik geeneens woorden aan je vuil. Je doet maar

I see what you did there.
 
Het maakt geen reet uit of die persoon in kwestie nou getint of blank is. Pissen doe je op een toilet en als die niet te vinden is dan pis je in een bosje. Is wel zo netjes naar je medemens toe. Je kunt mij niet wijsmaken dat je midden in een stadscentrum geen toilet kan vinden bij een restaurant o.i.d.
 
ach jesaja, je kent echt het verschil niet tussen sarcasme en realiteit eh
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

fap.gif
 
  • Like
Waarderingen: avg
Kom zelf uit Almere en heb de hele dag deze apen voor mijn deur. Mijn buurt is een grote ghetto geworden met al die criminaliteit van die zogenaamde tough life nep gangsters. Er zijn hier bijna geen gewone jongeren alleen maar van die whiggers enzo.
 
Ik hou niet van kudde gedrag, je begrijpt zelf ook wel dat ik dit niet goedkeur. Ik vind het gewoon niet kunnen dat we het continu afschuiven op iemands huidskleur en/of afkomst.

Zal vast aan mijn persoonlijkheid liggen, heb soms de neiging om iemand te verdedigen als een hele groep tegen hem of haar opzet. :o
Oke, prima, maar dat het continu wordt afgeschoven op iemands huidskleur/afkomst vind ik onzin, want ze komen zelf iedere keer negatief in het nieuws. Dan is het niet vreemd dat er in generaliserende termen wordt gesproken, ook al is niet iedere neger/Marokkaan een crimineel.
 
Ik ga niet eens het filmpje kijken. Is niet goed voor me
 
Oh broter, weer een allochtonen zijn allemaal gangsta allochtonen zijn allemaal braafjes discussie.
 
Oke, prima, maar dat het continu wordt afgeschoven op iemands huidskleur/afkomst vind ik onzin, want ze komen zelf iedere keer negatief in het nieuws. Dan is het niet vreemd dat er in generaliserende termen wordt gesproken, ook al is niet iedere neger/Marokkaan een crimineel.

Daar heb je ook een punt, ze hebben het ook volledig aan hun zelf te danken.
Het is mij gewoon te makkelijk om gelijk hierover te generaliseren.

Ik zal er meer op letten, hoop alleen dat als er een soortgelijke nieuwsbericht over een autochtoon ventje verschijnt, de reacties hier net zo hard zullen zijn.
 
Daar heb je ook een punt, ze hebben het ook volledig aan hun zelf te danken.
Het is mij gewoon te makkelijk om gelijk hierover te generaliseren.

Ik zal er meer op letten, hoop alleen dat als er een soortgelijke nieuwsbericht over een autochtoon ventje verschijnt, de reacties hier net zo hard zullen zijn.

Uiteraard. Dan mogen we alle blanken lynchen.
 
Ziezo, ik heb de meeste van m'n posts in dit topic aangepast omdat ik besef dat het wel vrij racistisch overkomt en dat ook niet de bedoeling is. Maar basscross heeft wel een punt,
 
Bascross heeft nooit een punt tot hij 100kg bencht.
 
Daar heb je ook een punt, ze hebben het ook volledig aan hun zelf te danken.
Het is mij gewoon te makkelijk om gelijk hierover te generaliseren.

Ik zal er meer op letten, hoop alleen dat als er een soortgelijke nieuwsbericht over een autochtoon ventje verschijnt, de reacties hier net zo hard zullen zijn.

Over het algemeen denk ik wel. Alleen is het wel een trend aan het worden om overdreven te reageren op dit soort berichten jegens de getinte medemens. Het zal dus wel iets minder heftig aan toe gaan met de reacties. ''Terug naar je eigen land'' is dan moeilijk om te schreeuwen.
 
Ik geloof in het gelijkwaardig behandelen van ieder mens, en ik ga niet mensen beoordelen als ik hun capaciteiten niet ken.
Dat kan ik van jou niet zeggen.

Dat terzijde vind ik dat de persoon in de video zich zeker veels te grof uitlaat met woorden als 'kankerbrillenjood', maar dat is voor mij niet een reden om mezelf maar te verlagen en deze kerel maar de grond in te gaan trappen over het internet met woorden als 'bruinjas' en 'nikker'.
Hoezo kan je dat niet van mij zeggen? Wat kraam je weer voor onzin uit, gast? Ik beoordeel die kerel op de capaciteiten in dit filmpje en dan zie ik één oog op slag dat het een domme lul is die nooit iets zal bereiken. En volgens mij ben ik niet de enige die dat ziet.

Dat hoeft ook niet, want die termen gebruik ook niet. Ik laat alleen mijn afkeuring blijken voor dit soort lowlifes, waar we helaas te veel van hebben.


Daar heb je ook een punt, ze hebben het ook volledig aan hun zelf te danken.
Het is mij gewoon te makkelijk om gelijk hierover te generaliseren.

Ik zal er meer op letten, hoop alleen dat als er een soortgelijke nieuwsbericht over een autochtoon ventje verschijnt, de reacties hier net zo hard zullen zijn.
Klopt, maar als ik een nieuwsbericht zie en er wordt gerept over ''Marokkanen'' dan denk ik meteen: oh ja, het zal eens niet. Je zou Opsporing Verzocht eens moeten kijken voor de grap. Mensen generaliseren niet als er niets aan de hand is.

Dat hoop ik ook en van mijn kant zal dat zeker zo zijn.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven