AndroidHealthClinic

Nieuws allochtoontje komt stoer doen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Daar ben ik mee bezig:) Ik draai wedstrijden voor PR's, en omdat ik het geweldig ben, ik eindig uiteindelijk toch wel op het podium. En daarbij, ik lift raw, en mijn federatie maakt geen onderscheid tussen raw en geared. Ik lift voor mezelf. De 600 bereik ik gauw genoeg.

En ik draai nu gewoon al wedstrijden, voor de ervaring, voor de PR's.. Ik ben niet zo'n iemand die maar jaren traint, met het vooruitzicht op wedstrijden, en het maar vooruit blijft schuiven. Ik timmer langzaam aan mijn weg, probeer zoveel mogelijk wedstrijd ervaring op te doen, de wereld veroveren komt later.

ik lift ook voor mezelf, mag ik me dan ook geen PL'er, strongman, gewichtheffer noemen?
 
je blijft jezelf maar belachelijk maken zo :D

zoals jij meteen ziektes gaat betrekken getuigd niet bepaald van empathie of enige sociale vaardigheden. kun je nog 40 uur met mensen werken, schijnbaar steek je er niets van op.

ik heb DBB niet nodig een mening te vormen, die had ik gelukkig al wel. jij komt gelijk aan met je grote bek en gaat hier als een relnicht tekeer. prima, ik doe mee hoor :D dit is gewoon te grappig xD

Voor de 100e keer. Ik had het over zijn manier van te koop lopen met kanker. Dat hij dat uiteindelijk niet deed is me duidelijk, heb ik met hemzelf allang besproken, en draagt ook hier niks aan bij. Jij zou sociale vaardigheden en empathie niet eens herkennen al was het een bus die je raakte.

Ik relnicht lekker door hier, haal jij in de tussentijd even je tong uit de reet van bascross.
Een heel wijs man zei ooit; ''Dommigheid kent geen tijd'' Volgens mij doelde hij op jou.
j5jhvs.gif

Altijd blijven lachen, heeft ook een heel wijs man ooit gezegd. Ik dacht dat jij degene was die heel racistische leuzen poste.. ff checken.. ik zoek je posts even op.

Ik maakte een serieuze post, vervolgens een dolletje dat juniormob grappiger is dan jij, jij gaat daar mee aan de haal, ik ga lekker verder met rellen..

en wat is daarop uw antwoord?

---------- Toegevoegd om 02:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:19 ----------

Wil ik je daar toch even onderbreken, Spade VI begon zelf over het feit dat de spuugnegert in het filmpje vloekte met kanker, en dat ie hem daarom wel even flink in elkaar wou slaan. Marrkos reageerde op dit gegeven en betrok niet (out of the blue) die ziekte erbij. :)

En ik was nog zo van plan om niet in discussie te gaan in dit topic :o

Kijk, powerant.. Hij kan wel lezen..

btw, zijn die stats uit je sig echt, of een grapje?

ik lift ook voor mezelf, mag ik me dan ook geen PL'er, strongman, gewichtheffer noemen?

Je gaat me toch niet vertellen dat je je door mij laat vertellen wat je wel of niet in je profiel zet?:D

En dan zeg je nog dat ik fattie niet zo serieus moet nemen:D
 
Voor de 100e keer. Ik had het over zijn manier van te koop lopen met kanker. Dat hij dat uiteindelijk niet deed is me duidelijk, heb ik met hemzelf allang besproken, en draagt ook hier niks aan bij. Jij zou sociale vaardigheden en empathie niet eens herkennen al was het een bus die je raakte.

Ik relnicht lekker door hier, haal jij in de tussentijd even je tong uit de reet van bascross.

oooh nu ga je zo doen :D

nou dat niveau van jou is zo laag.. alsjeblieft zeg... ik kán me niet eens zo verlagen al zou ik het willen. ik behoud mn eer en je komt jezelf nog wel tegen hoop ik.

wat dit topic nu nog kan gebruiken is een :slotje:
 
Altijd blijven lachen, heeft ook een heel wijs man ooit gezegd. Ik dacht dat jij degene was die heel racistische leuzen poste.. ff checken.. ik zoek je posts even op.

Ik maakte een serieuze post, vervolgens een dolletje dat juniormob grappiger is dan jij, jij gaat daar mee aan de haal, ik ga lekker verder met rellen..

en wat is daarop uw antwoord?
Ik lach ook, of denk je dat ik huilend achter mijn pc zit van ergenis? Nee man, komende half jaar lekker aan mijn lul trekken en na de zomer weer actief. Ik vermaak me prima. :thumbup:

Ik heb geen racistische leuzen gepost, dus je hebt de feiten niet op een rijtje.

Oke, fair enough, maar in die ''serieuze'' post moest je mij er wel even uitlichten met onzin, dus dan reageer ik daar op.

Dit.
 
Die uit m'n sig zijn nep, die onder m'n postcount zijn echt. Heb geen idee wat m'n 1RM's zijn, nooit gedaan.
 
snap ik, maar waarom vanuit een zuiver individualistische "ideologie" zaken als culturele eigenheid e.d. gaan verdedigen als het er uiteindelijk toch op neer komt elke vorm van kuddegedrag achter zich neer te leggen.
Kan aan mij liggen, maar ik zie de link niet.

Denk dat wanneer jij of ik kuddegedrag afwerpen we zullen sterven van de eenzaamheid. M'n posts hadden te maken met het onverschillig tot zich kunnen nemen zonder ook maar een kleine alternatie in de cognitieve en lichamelijke thermostaat. Niet de afkering tegen het collectief zoals je dacht.
 
Laatst bewerkt:
oooh nu ga je zo doen :D

nou dat niveau van jou is zo laag.. alsjeblieft zeg... ik kán me niet eens zo verlagen al zou ik het willen. ik behoud mn eer en je komt jezelf nog wel tegen hoop ik.

wat dit topic nu nog kan gebruiken is een :slotje:

Niet hopen, ken mezelf al. Ben geweldig. Vind jou maar een akelig mannetje moet ik zeggen. Foei foei.. Dom, kortzichtig.. zijn de eerste woorden die in me opkomen, mijn niveau, zul jij nooit halen, noem het laag, ik noem het: te hoog gegrepen, voor jou:) Je kan je eer niet behouden, want die had je al niet to begin with.

Slotje omdat je uit positie geluld bent?

Ik lach ook, of denk je dat ik huilend achter mijn pc zit van ergenis? Nee man, komende half jaar lekker aan mijn lul trekken en na de zomer weer actief. Ik vermaak me prima. :thumbup:

Ik heb geen racistische leuzen gepost, dus je hebt de feiten niet op een rijtje.

Oke, fair enough, maar in die ''serieuze'' post moest je mij er wel even uitlichten met onzin, dus dan reageer ik daar op.

Dit.

Fair. Heb het ff nagekeken, feiten klopten niet helemaal. Rest van je post klopt, eerste alinea moest ik zelfs om gniffelen! Eerlijk zeggen.. heb je geen traantje gelaten?

Die uit m'n sig zijn nep, die onder m'n postcount zijn echt. Heb geen idee wat m'n 1RM's zijn, nooit gedaan.

Oooh ik dacht al.. 18 jaar, en dan zulke stats:D
 
Niet hopen, ken mezelf al. Ben geweldig. Vind jou maar een akelig mannetje moet ik zeggen. Foei foei.. Dom, kortzichtig.. zijn de eerste woorden die in me opkomen, mijn niveau, zul jij nooit halen, noem het laag, ik noem het: te hoog gegrepen, voor jou:) Je kan je eer niet behouden, want die had je al niet to begin with.

Slotje omdat je uit positie geluld bent?

vooruit, nog even: ik ben een akelig vrouwtje voor jou (oftewel, jij leest niet) en een slotje omdat we allaaaaaaaaaaaang niet meer OT zijn dankzij jou! way to go! :)
 
vooruit, nog even: ik ben een akelig vrouwtje voor jou en een slotje omdat we allaaaaaaaaaaaang niet meer OT zijn dankzij jou! way to go! :)

Oh dat V-tje is geen grap? Dit is anders geen lady-like behaviour. Ik ging niet off-topic hoor.. Jij maakte geeneens deel uit van de discussie, jij kwam alleen maar ff rellen omdat één woordje in mijn posts je zo erg bezig hield..

Slotje is gewoon omdat je jezelf klem lult, schijterd.

Trouwens, Off-topic in de Allerlei sectie?
 
Laatst bewerkt:
Oh dat V-tje is geen grap? Dit is anders geen lady-like behaviour. Ik ging niet off-topic hoor.. Jij maakte geeneens deel uit van de discussie, jij kwam alleen maar ff rellen omdat één woordje in mijn posts je zo erg bezig hield..

Slotje is gewoon omdat je jezelf klem lult, schijterd.

Trouwens, Off-topic in de Allerlei sectie?

je hebt een PM ''heer''..
 
Fair. Heb het ff nagekeken, feiten klopten niet helemaal. Rest van je post klopt, eerste alinea moest ik zelfs om gniffelen! Eerlijk zeggen.. heb je geen traantje gelaten?

Nee, serieus niet. ;)
 
Tja van twee kanten niet echt slim, als ik nodig moet pissen ga ik niet midden op de straat pissen.
Maar die ouwe vent vraagt er wel een beetje om met een cameraploeg erbij, dan kun je agressie verwachten, aan de andere kant spugen is er laag, sla hem dan gewoon in elkaar, dan was het filmpje tenminste nog de moeite waard geweest om te kijken. :)
 
Paupervolk, het zit me niet in dat ze buiten pissen.
Maar ze reageren altijd zo achtelijk, jong of oud.
Daar kan ik dan ook echt niet tegen.

****volk.
 
Juniormob is grappig. Jij niet. Sorry.



Het zijn idioten zoals jij die alleen maar haat de wereld inbrengen. Wat je geeft krijg je terug, ik kan me soms ook dood-ergeren aan hangende marokkanen op 't station die met hun jeweettog taaltje lopen te schelden naar mensen die voorbijlopen, en de feiten zijn er ook wel naar, ik ontken je probleem niet, maarja.. je kan je overal aan lopen ergeren, en pissed off op de wereld zijn omdat je toevallig de dood in de ogen hebt gekeken, maar de haat en woede die jij verspreidt roept alleen maar meer haat op. Ik ben heus geen hippie die geloofd in een wereld vol vrede en liefde, maar wat jij doet schiet je niks mee op, want dan ben je precies zoals hun, boos op de hele wereld, alle schuld buiten jezelf leggen, en maar wijzen met die vinger..

Man, je hebt 2x kanker gehad, is dat nog niet levenservaring genoeg, om gewoon wat meer te genieten, en niet zo boos te zijn, en niet zo met je verhaal te koop te lopen.

btw. ik verpleeg momenteel 2 stervende mensen, waarvan 1 met kanker, en dat zijn niet de eerste mensen die ik verpleeg, dus ja, ik kan er tot op zekere hoogte wel over meepraten.

Om mijn hele lange verhaal samen te vatten:

racistische wannabe-tough guys vallen voor mij in dezelfde categorie als de wannabe gangsta mocro's. Allemaal onderontwikkelde idioten.

Het is niet relevant voor de effectieve discussie het hele kanker verhaal, maar als je ook maar denkt dat je tot op een zekere hoogte kan meepraten omdat je 2 stervende mensen verzorgt, dan slaag je de bal wel goed mis :o

OT: Het is al eerder gezegd, die gastjes komen non-stop negatief in het daglicht te staan. Wanneer men hier commentaar geeft op hen, vergelijk jij dit met elkaar. Het is niet omdat JIJ over je laat lopen en geen weerstand durft of kan bieden, dat de rest dat moet doen. Het is gemakkelijk om te zeggen, ik maak me er niet druk in, mooi excuus. Als iedereen zoals jij zegt, zich er niet druk zou in maken, zou het er nog vele slechter aan toe zijn.

Trouwens vind ik het helemaal niet erg dat ie daar aan het pissen was, gewoon dat taaltje en die streken gaat het om.
 
Op het einde van het filmpje staan die 2 k*tkinderen allebei zo met hun armen opengespreid... typische pose. Man ik zou graag zo'n mannetje eens in elkaar slaan.
 
Wat los je nou weer op met slaan? Ik vind dat die Huis prima heeft 'ingegrepen' en zich ook prima verbaal heeft verweerd. We weten allemaal dat ie hem met z'n 120kg BW uit elkaar getrokken had, en die jongen wist dat ook wel.
 
Wat los je nou weer op met slaan? Ik vind dat die Huis prima heeft 'ingegrepen' en zich ook prima verbaal heeft verweerd. We weten allemaal dat ie hem met z'n 120kg BW uit elkaar getrokken had, en die jongen wist dat ook wel.

Tja, nu gaat die jongen zich natuurlijk geweldig stoer voordoen tegenover zijn vriendjes en zeggen dat hij hem uitgescholden heeft en zelfs bespuwd. Hij gaat gewoon de thuglife held van zijn getto worden. Als hij een pak rammel had gekregen zou hij misschien zijn levenshouding een beetje aanpassen. Ipv zo stoer en respectloos te doen.
 
Back
Naar boven