AndroidHealthClinic

Gerookte kip (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Strider

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
851
Waardering
26
Op mijn school verkopen ze in de kantine broodjes gerookte kip, en die kip is echt mega mega lekker.

Ik vroeg me af of je ergens die kant en klare gerookte kip kan kopen? Ik heb nog niet echt rond gezocht, maar ik dacht er ineens aan, want dat is een stuk makkelijker dan bakken..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heb je gewqoon in de supermarkt.
 
Helaas wel stukkie duurder...
 
Gewoon bij de poelier op de lokale markt halen. Daar is het vaak een stuk goedkoper
 
Hmmm, en aan wat voor prijzen kan ik denken?
 
op de markt ongeveer 4-5 euro per kilo
 
Owww dat is goed te doen, ik denk dat ik mijn nieuwe brood beleg heb gevonden :D

Iemand ook een idee hoe duur het in de supermarkt is? Ik heb niet altijd tijd voor de markt.

En of het ook bij de sligro verkrijgbaar is?
 
Owww dat is goed te doen, ik denk dat ik mijn nieuwe brood beleg heb gevonden :D

Iemand ook een idee hoe duur het in de supermarkt is? Ik heb niet altijd tijd voor de markt.

En of het ook bij de sligro verkrijgbaar is?

Sligro weet ik niet maar zal ongetwijfeld, bij de AH betaal je zeker €5 per 500gram. Zitten meestal per stuk verpakt en kosten tegen de €3 geloof ik? Die 5 euro de KG zou ik dus meteen een paar van doen als dat echt zo was.
 
Interessant :D
 
Hmm de AH valt alvast af. Veeeeels te duur.
 
Ik ruik een onzin topic :D
 
welke kip is allemaal goed of alles??

kipfilet,kippepot,halve kip,drumstiks???
 
Die kipfilet haal ik ook wel eens bij de C1000.. is inderdaad heel lekker en bevat goede voedingswaarde:

Gerookte kipfilet

Voedingswaardedeclaratie / Nutritional values (90/496/EEG)
Voedingswaarde per / Nutritional values per 100 g / 100 ml
energie / energy 480 kJ 115 kcal
eiwit / proteins 24,5 g
koolhydraten / carbohydrates 0,5 g
- suikers / sugar g
- polyolen / polyols g
- zetmeel / starch g
vet / fat 1,5 g
- verzadigd vet / saturates g
- transvetzuren / trans fatty acids g
- enkelvoudig onverzadigd vet/ mono-unsaturates g
- meervoudig onverzadigd vet / polyunsaturates g
- cholesterol / cholesterol mg
voedingsvezels / fibres g
natrium / sodium 0,77 g
vitamine en mineralen / vitamins and minerals g

Een maatje van mij werkt bij de C1000... hij heeft dit even uitgezocht.

Succes!
 
Laatst bewerkt:
welke kip is allemaal goed of alles??

kipfilet,kippepot,halve kip,drumstiks???

Kipfilet, gerookte kip en kippenborst zonder vel zijn als ik het goed heb het beste. (zit het minste vet in)

Kip waar vel omheen zit (kippenpoot, drumsticks, etc.) zijn minder goed omdat er veel meer vet in zit. Maar nog steeds zit hier ook gewoon veel eiwitten in, dus het is maar wat je belangrijk vindt..
 
Die kipfilet haal ik ook wel eens bij de C1000.. is inderdaad heel lekker en bevat goede voedingswaarde:



Een maatje van mij werkt bij de C1000... hij heeft dit even uitgezocht.

Succes!

Wil geen zeikerd zijn maar bij de vetten staan geen grammen ingevuld :o
 
Die kipfilet haal ik ook wel eens bij de C1000.. is inderdaad heel lekker en bevat goede voedingswaarde:



Een maatje van mij werkt bij de C1000... hij heeft dit even uitgezocht.

Succes!

Thanks,,, hoe duur is het daar?


Je kan toch gewoon in de supermarkten gaan kijken... Hoef je geen topic voor te starten ...

Why not, er worden hier de meest zinloze topics gestart en over gerookte kip wat voor voor mensen handig kan zijn omdat je het niet meer hoeft te bereiden is niets op dbb te vinden.

Ik heb sowieso geen zin om alle supermarkten/markten af te gaan opzoek naar de goedkoopste gerookte kip...
 
Back
Naar boven