AndroidHealthClinic

Creatine

Bezoekers in dit topic

Osman

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 sep 2009
Berichten
62
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
73kg
Vetpercentage
8%
Hallo DBB'ers

ik train nu al een tijdje, en weet wel hoe het gaat.
me voedingsschema is in orde, trainingsschema is in orde.
een maat van mij bij de sportschool adviseert mij om creatine te nemen,
nou dacht ik waarom niet? het is toch alleen maar beter?
maar heeft het geen negatieve kanten, ook omdat ik pas 15 ben ?
 
WAT?! CREATINE!? OP JOUW LEEFTIJD ???

Ben je wel goed bij je hoofd? Dat spul is dodelijk man, zelfs ik gebruik die zooi niet... Leuke maat zeg, dat ie jou creatine adviseert! Wil ie je dood hebben ofzo ???
 
nee.


anyway, het is ook overbodig. gewoon eten.
 
oke, ik snap het. :D
 
WAT?! CREATINE!? OP JOUW LEEFTIJD ???

Ben je wel goed bij je hoofd? Dat spul is dodelijk man, zelfs ik gebruik die zooi niet... Leuke maat zeg, dat ie jou creatine adviseert! Wil ie je dood hebben ofzo ???



hahahahah:p
 
Als je graag een boost wilt toevoegen aan je training, waarom niet?

Kzou wel gewoon beginnen met de Creatine Monohydraat van xxl nutrition.
 
Hallo DBB'ers

ik train nu al een tijdje, en weet wel hoe het gaat.
me voedingsschema is in orde, trainingsschema is in orde.
een maat van mij bij de sportschool adviseert mij om creatine te nemen,
nou dacht ik waarom niet? het is toch alleen maar beter?
maar heeft het geen negatieve kanten, ook omdat ik pas 15 ben ?

- Post je voedingsschemaeens zodat wij dat eens kunnen bekijken.
- Post je trainingschema eens zodat wij deze ook eens kunnen bekijken.
- Wat is een tijdje trainen voor jou?

Als ik jou was zou ik gewoon lekker gaan vreten en van alles sups afblijven op jou leeftijd.
 
- Post je voedingsschemaeens zodat wij dat eens kunnen bekijken.
- Post je trainingschema eens zodat wij deze ook eens kunnen bekijken.
- Wat is een tijdje trainen voor jou?

Als ik jou was zou ik gewoon lekker gaan vreten en van alles sups afblijven op jou leeftijd.

gister was me contract verlopen, dus precies 1 jaar, maar in de eerste maanden was het nog niet zo serieus,

me trainingschema:

MA: schouders, benen
squats, leg curls, hamstring curl?? , kuitheffen,
schoulder press (db), front raise, side raise, shrugs, military press,

WO: rug, biceps
pulldown, seated row, deadlift, chin-ups, dumbbell raise, bent over row,
bicep altijd verschillend

VR: borst, triceps
Bankdrukken, decline bankdrukken, dumbbell press, DB fly's, fly's op apparaat,
cable crossover,
dippen, triceps pushdown, triceps pushdown reversegrip, overhead tricep,
 
Werking van creatine is overrated... EN je hebt een grote kans dat het bij jou niet werkt. Maar je kan natuurlijk altijd proberen.
 
niet aan beginnen. zorg dat je eerst meer massa wint. sterker word. training echt goed op een rijtje hebt. dan kan je er op je 17e maar nog liever op je 18e over gaan denken om het te gebruiken. en gebruik het dan op de goede manier. niet te lang.
 
niet aan beginnen. zorg dat je eerst meer massa wint. sterker word. training echt goed op een rijtje hebt. dan kan je er op je 17e maar nog liever op je 18e over gaan denken om het te gebruiken. en gebruik het dan op de goede manier. niet te lang.
Want?
 
@jorg88

Wat is te lang dan, ik gebruik het al bijna 200 dagen op rij.
 
WAT?! CREATINE!? OP JOUW LEEFTIJD ???

Ben je wel goed bij je hoofd? Dat spul is dodelijk man, zelfs ik gebruik die zooi niet... Leuke maat zeg, dat ie jou creatine adviseert! Wil ie je dood hebben ofzo ???
Ik wil niet vervelend zijn, maar creatine is gewoon een natuurlijk product hoor het zit ook in vlees. Vaak als je vegetariër bent kan je creatine nemen als supplement maar als je genoeg vlees nuttigt is het imo overbodig.
 

bij inname van creatine vermindert de aanmaak van creatine in het lichaam.
maar als je weer stopt met het in nemen van creatine komt dit weer op pijl na een aantal weken EN zal de creatine aanmaak in je lichaam in veel gevallen zelfs verhogen als van te voren. na een aantal weken kan je dan weer beginnen met creatine. zo blijft je lichaam optimaal profiteren van het supplement. mij werd een 5/10 cycle aangeraden. 5 weken gebruik 10 weken rust. je lichaam heeft 4 weken nodig om na de stop weer op zijn normale creatine aanmaak niveau te komen. hierna zal dit nog wat kunnen verhogen zoals ik al zij. hierna kan je weer overnieuw beginnen.
 
bij inname van creatine vermindert de aanmaak van creatine in het lichaam.
maar als je weer stopt met het in nemen van creatine komt dit weer op pijl na een aantal weken EN zal de creatine aanmaak in je lichaam in veel gevallen zelfs verhogen als van te voren. na een aantal weken kan je dan weer beginnen met creatine. zo blijft je lichaam optimaal profiteren van het supplement. mij werd een 5/10 cycle aangeraden. 5 weken gebruik 10 weken rust. je lichaam heeft 4 weken nodig om na de stop weer op zijn normale creatine aanmaak niveau te komen. hierna zal dit nog wat kunnen verhogen zoals ik al zij. hierna kan je weer overnieuw beginnen.

:roflol: Rot toch op man, ik zag je ookal ergens met volle overtuiging posten dat de binnenkant borst te trainen was.
 
daar ben ik al op terug gekomen.
wat is in deze post bullshit volgens jouw ? de info die ik hier typte zijn op meerdere sites te vinden hoor. maar het is hier een forum dus je mag me op mijn ongelijk wijzen maar zeg dan wel wat ik volgens jou verkeerd zeg en niet alleen rot op. heeft ook geen meerwaarde.
we zijn hier om allemaal wijzer te worden. als je vind dat ik onzin lul zeg dan wel hetgene wat wel klopt
 
Laatst bewerkt:
Ik wil niet vervelend zijn, maar creatine is gewoon een natuurlijk product hoor het zit ook in vlees. Vaak als je vegetariër bent kan je creatine nemen als supplement maar als je genoeg vlees nuttigt is het imo overbodig.

Ja hoor want in vlees zit 5gram creatine (vb)

jwt !
 
Ja hoor want in vlees zit 5gram creatine (vb)

jwt !
Ligt eraan hoeveel vlees je eet, maar imo eet een bodybuilder wel meer vlees dan de gemiddelde persoon.;)
 
Back
Naar boven