MuscleMeat

Net 17jaar!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jaloerse haters hier man.
goed fysiek ;)
 
Ziet er goed !
 
jaloerse haters hier man.
goed fysiek ;)


Ze zijn niet jaloers , daarvoor is zijn fysiek juist niet goed genoeg , ze haten wel het gedrag dat eruitvloeit van de TS .

Ik ken andere DBB'ers waar ik wel jaloers van ben en het is zeker de TS niet :D
 
Op de één of andere manier kan ik heel moeilijk geloven dat dit natural is..
 
redelijk, zeker met aas
 
Wil gewoon het filmpje van de bench zien :)
En aas of niet, mooie fysiek voor 17 jaar ;)
 
Wil gewoon het filmpje van de bench zien :)
En aas of niet, mooie fysiek voor 17 jaar ;)

Indd, wanneer komt dat filmpje nouw eens? Toch niet over 5 jaar wanneer iedereen hier op het forum dat kan benchen???
 
Origineel gepost door TheMistery
fysiek is goed maar dat pauper taaltje wat je hier uitkraamt en al die bullshit er om heen slaat nergens op. Als je de bink wil uithangen doe je dat maar met je vriendjes en vriendinnetjes buiten op straat


nice comment,
Meneer ik ben 1,5 maand aan het trainen en post een foto..

met je 2100 comments, N.E.R.D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
das lekker zot, doordoen dus!! en tijdens het weekend, rusten, lopen, licht trainen????
 
Goed bezig Matthijs!
Respect jongen!

PS. Ik train in dezelfde sportschool en zal binnenkort eens een filmpje maken van Matthijs.
Hij is naturel en fokking gedreven. Vergeet niet dat hij 17 jaar is!
Als hij op deze manier kan doorknallen zullen jullie meneer "Klein" alleen maar groter zien worden. ;-)

PIES!
 
Laatst bewerkt:
Ze zijn niet jaloers , daarvoor is zijn fysiek juist niet goed genoeg , ze haten wel het gedrag dat eruitvloeit van de TS .

Ik ken andere DBB'ers waar ik wel jaloers van ben en het is zeker de TS niet :D

hmm dus je vind het niet knap op een leeftijd van 17 jaar..

beetje vaagjes.. zo was jij vast niet op je 17e..

mrja idd er zijn altijd betere,, maar daar gaat het volges mij niet om, hij wilt gwoon net zoals iedereen horen wat er moet verbeterd worden.. en niet om gezeik te horen over AAS en fake en bla bla..

d8 dat dit forum tog beter was dan dit..

jammer..
 
hmm dus je vind het niet knap op een leeftijd van 17 jaar..

beetje vaagjes.. zo was jij vast niet op je 17e..

mrja idd er zijn altijd betere,, maar daar gaat het volges mij niet om, hij wilt gwoon net zoals iedereen horen wat er moet verbeterd worden.. en niet om gezeik te horen over AAS en fake en bla bla..

d8 dat dit forum tog beter was dan dit..

jammer..

Is juist een compliment als mensen je verdenken van AAS maar je ze niet gebruikt.
 
Is juist een compliment als mensen je verdenken van AAS maar je ze niet gebruikt.

Als ze vragen of je gebruikt opzich wel, maar als ze beweren dat je gebruikt terwijl je zelf beter weet is het wel irritant.
 
ik snap niet dat mensen hem uberhaubt beschuldigen van AAS, hij traint 2,5jaar (ook al geeft die 1jaar aan), trainingstijd=trainingstijd, en zijn fysiek is redelijk te behalen in 2,5 jaar.
(train zelf ook 2,5jaar)

nog een verbeter punt, traps FTW!;)
 
Ben benieuwd naar je filmpje. kom niet met zooi aan, gewoon zo als ze moeten.
 
wel grappig ,
als een minderjarigen iets over aas vraagt krijgt hij 20 reply's dat hij naturel moet trainen , dat hij stom is , lekker vleugje sarcasme en spotterij dr tussen.

Dan krijgen we EINDELIJK een mooi voorbeeld van een aas gebruiker die 17 is , waar zijn die reply's?:gay:
 
wel grappig ,
als een minderjarigen iets over aas vraagt krijgt hij 20 reply's dat hij naturel moet trainen , dat hij stom is , lekker vleugje sarcasme en spotterij dr tussen.

Dan krijgen we EINDELIJK een mooi voorbeeld van een aas gebruiker die 17 is , waar zijn die reply's?:gay:

Ga huilen jongen. Of beter, ga eens goed trainen en eten dan was je nu ook zo.
 
Lekkere inhammen! Hoop voor je dat je pielemans er niet de bijl bij neer gooit!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven