Fitness Seller

Apple stelt iPad voor (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Haten om te haten. Afgunst. Dat soort dingen.
Denk niet dat iemand dat zoveel boeit T, als iemand het ene beter vindt werken dan de andere zullen ze heus niet het tegenovergestelde zeggen.
 
Denk niet dat iemand dat zoveel boeit T, als iemand het ene beter vindt werken dan de andere zullen ze heus niet het tegenovergestelde zeggen.

Ik wel, ik heb stiekem ook een muis met één knop. Ik ben motorisch dusdanig beperkt dat dit al het uiterste van mijn kunnen vergt.
 
Laatst bewerkt:
Ik wel, ik heb stiekem ook een muis met één knop. Ik ben motorisch dusdanig beperkt dat dit al het uiterste van mijn kunnen vergt.
En jij bent de jezus van DBB?
 
Denk niet dat iemand dat zoveel boeit T, als iemand het ene beter vindt werken dan de andere zullen ze heus niet het tegenovergestelde zeggen.
Dat is het nu net. Dat is wat een fanboy écht is....

De reden waarom ik mezelf niet als fanboy zie is vanwege het feit dat ik puur kijk naar wat het product te bieden heeft tegenover de prijs. Een fanboy die wil gewoon het merk. Als Microsoft met een beter product komt dan ga ik gewoon weer terug.

Hetzelfde met mijn kleding. Het boeit me niet wat voor merk het is, ik ga regelmatig naar de C&A omdat er vaak prima producten tussenzitten die een fractie kosten van een Versace of Boss. Merken boeien me weinig, buiten het feit dat ik van bepaalde merken weet dat ze goede producten maken.
 
Jongens dit kan je niet winnen :) Zo wel, dan is het topic zo weg! :D
 
C&A kleding, 5x wassen en je kan het wegflikkeren. Uiteraard afhankelijk van welk merk ben je vaak goedkoper uit met duurdere merken. Polo's en shirts van de WE, C&A of H&M kosten je zo'n 20 a 30 euro, je betaald hooguit het dubbele voor een fatsoenlijk polootje maar dan ziet hij er na een jaar regelmatig dragen en wassen nog als nieuw uit, terwijl je die goedkopere van 30 euro een driekwart jaar geleden al had weggeflikkert omdat de kleur is vervaagd en de stof verruwd of zelfs inmiddels beschadigd is.
 
Jongens dit kan je niet winnen :) Zo wel, dan is het topic zo weg! :D
Haha gaat toch niet over winnen of verliezen. Koop lekker wat je wilt, ik geef enkel maar mijn mening.

C&A kleding, 5x wassen en je kan het wegflikkeren. Uiteraard afhankelijk van welk merk ben je vaak goedkoper uit met duurdere merken. Polo's en shirts van de WE, C&A of H&M kosten je zo'n 30 euro, je betaald het dubbele voor een fatsoenlijk polootje maar dan ziet hij er na een jaar regelmatig dragen en wassen nog als nieuw uit, terwijl je die goedkopere van 30 euro een half jaar geleden al had weggeflikkert omdat de kleur is vervaagd en de stof verruwd of zelfs inmiddels beschadigd is.
Hangt er vanaf, je hebt er verschillende leveranciers daar. Ik heb C&A hemden die er nog prima uitzien na vele wasbeurten en mijn Boss hemden daar zitten soms al gaten in omdat het zo'n fijn stofje is. Merken zeggen iets, maar ik laat me er niet door leiden.
 
Ik wel, ik heb stiekem ook een muis met één knop. Ik ben motorisch dusdanig beperkt dat dit al het uiterste van mijn kunnen vergt.
Ik heb bijv. niet de Apple muis omdat ik die k*t vond om mee te werken (de nieuwste heb ik nog niet geprobeerd dus daar kan ik niets over zeggen). Vind Logitech véél prettiger werken, dus Apple muis vorig jaar verkocht en Logitech in huis gehaald. Niks fanboy dus, wat ik beter vind blijft en de rest vliegt net zo snel weer buiten.
 
Kan dit topic in vredesnaam niet gewoon over die nieuwe iPad gaan??????

Ontopic: Misschien handig voor op reis ofzo, ook omdat je er goed op kunt gamen, maar ik vind het toch te duur voor alleen dat doel.

Met een laptopje zit je even makkelijk op schoot
 
Op een laptop kan je beter gamen dan die pauperspelletjes op een iphone hoor.
 
ja ik bedoelde gewoon voor in de bus/trein/vliegtuig ofzo

toch wat compacter, geen muis/keyboard nodig
 
Pauperspelletjes... ik stel voor dat je de ipad games eens checkt in de presentatie video. Zien er geweldig uit.

Sorry voor het off-topic gaan trouwens.
 
google heeft al een antwoord:

PtGZT.jpg
 
Ik wel, ik heb stiekem ook een muis met één knop. Ik ben motorisch dusdanig beperkt dat dit al het uiterste van mijn kunnen vergt.

Jij leeft in de middel eeuwen.
Kijk eens naar de nieuwste muis. Die is altijd uitverkocht. Ook omdat windows gebruikers hem willen.

Het hele oppervlak is aanraking gevoelig. links en rechts klikken. Scrollen inzoomen. etc etc etc. Net als bij de iphone.

Beters dan dat heb ik nog nergens gezien. Of het moet weer zoals altijd een slap aftreksel van Apple zijn.

Kijk maar naar windows 7 hoe goed OSX is. Net zo veel gestolen van OSX. Vraag me toch af waarom dat zo is.
 
ziet er top-apparaatje uit! wil m direct kopen!
 
ipad voor de "boeklezende amerikaan" :D

volgens mij zijn die e-readers, een kleine flop. Ik denk dat er te weinig mensen boeken lezen, en als ze lezen blijven ze bij de papieren versies.

Ik heb het over alle e-readers niet enkel over ipad. Maar Apple kan goed marketing, aangezien ze gsm's van 600euro kunnen verkopen, dus wie weet worden er wel wat verkocht.
 
Zie er ook totaal het nut niet van in voor mij. Misschien leuk voor mensen die veel ebooks willen lezen, maar verder ???

Daar is een e-book reader veeeeel geschikter voor. Een e-ink display leest zo veel fijner dan LCD o.i.d.

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

ipad voor de "boeklezende amerikaan" :D

volgens mij zijn die e-readers, een kleine flop. Ik denk dat er te weinig mensen boeken lezen, en als ze lezen blijven ze bij de papieren versies.

Ik heb het over alle e-readers niet enkel over ipad. Maar Apple kan goed marketing, aangezien ze gsm's van 600euro kunnen verkopen, dus wie weet worden er wel wat verkocht.

Toch niet echt. Vorig jaar zijn er op Amazon meer digitale boeken dan normale boeken verkocht, voor het eerst ooit.
 
Back
Naar boven