XXL Nutrition

Creatine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik wil niet vervelend zijn, maar creatine is gewoon een natuurlijk product hoor het zit ook in vlees. Vaak als je vegetariër bent kan je creatine nemen als supplement maar als je genoeg vlees nuttigt is het imo overbodig.

Ik dacht dat ik het er wel heel dik bovenop had gelegd, blijkbaar niet :o

Kijk maar uit anders kan je later geen kindjes krijgen!

WAT!? Geen spuittwaalf12'jes :(?
 
Ligt eraan hoeveel vlees je eet, maar imo eet een bodybuilder wel meer vlees dan de gemiddelde persoon.;)

Ja, want elke bodybuilder eet minstens 2 kg biefstuk (hier zit 't meeste in) !
 
Ik dacht dat ik het er wel heel dik bovenop had gelegd, blijkbaar niet :o
Ik begrijp dat je je post sarcastisch bedoelde. Maar ik ging er serieus op in omdat deze sectie van het forum niet is bedoelt om verkeerde opmerkingen te plaatsen op serieuze vragen maar om mensen eerlijk en correct advies te geven, als iedereen nou grappig probeert te zijn in de secties waar het de bedoeling is om serieus te discussiëren en advies te geven over voeding en trainingen dan is het straks geen bodybuilding forum meer, maar dan word het een soort van fok forum en dat is niet waar dit forum voor bedoelt is lijkt mij.:)
 
Ik begrijp dat je je post sarcastisch bedoelde. Maar ik ging er serieus op in omdat deze sectie van het forum niet is bedoelt om verkeerde opmerkingen te plaatsen op serieuze vragen maar om mensen eerlijk en correct advies te geven, als iedereen nou grappig probeert te zijn in de secties waar het de bedoeling is om serieus te discussiëren en advies te geven over voeding en trainingen dan is het straks geen bodybuilding forum meer, maar dan word het een soort van fok forum en dat is niet waar dit forum voor bedoelt is lijkt mij.:)

Hater :(
 
Ik begrijp dat je je post sarcastisch bedoelde. Maar ik ging er serieus op in omdat deze sectie van het forum niet is bedoelt om verkeerde opmerkingen te plaatsen op serieuze vragen maar om mensen eerlijk en correct advies te geven, als iedereen nou grappig probeert te zijn in de secties waar het de bedoeling is om serieus te discussiëren en advies te geven over voeding en trainingen dan is het straks geen bodybuilding forum meer, maar dan word het een soort van fok forum en dat is niet waar dit forum voor bedoelt is lijkt mij.:)

De reden dat ik zo'n sarcastische post maakte, is omdat ik vind dat in deze sectie geen topics moeten worden geopend waarvan er al minstens 1000 zijn. :)

Als het een topic is waar er nog geen 100 van zijn reageer ik wel normaal. :)
 
De reden dat ik zo'n sarcastische post maakte, is omdat ik vind dat in deze sectie geen topics moeten worden geopend waarvan er al minstens 1000 zijn. :)

Als het een topic is waar er nog geen 100 van zijn reageer ik wel normaal. :)
tel jij ze ook altijd na?:rolleyes:
 
Hallo DBB'ers

ik train nu al een tijdje, en weet wel hoe het gaat.
me voedingsschema is in orde, trainingsschema is in orde.
een maat van mij bij de sportschool adviseert mij om creatine te nemen,
nou dacht ik waarom niet? het is toch alleen maar beter?
maar heeft het geen negatieve kanten, ook omdat ik pas 15 ben ?

Creatine heeft geen negatieve kanten ... ook niet voor een 15 jarige.

(tenzij je veel meer neemt dan verstandig is, dan kan je been eraf vallen (serieus))
 
Spuitelf, als je het een onnodige topic vindt, dan reageer je tog gewoon niet? ipv sarcasme.

Thanx voor de info, ik zal er nog eens goed over nadenken, en ik denk dat ik over een tijdje ga beginnen met creatine ;).
 
De tering, wat een onzin wordt hier gepost door dbb members..
 
Bij creatine gebruik gewoon op de dagen creatine nemen dat je gaat sporten. want wat je niet gebruikt hoef je ook niet extra aan te vullen.
 
Zit je al aan de Whey?
 
en waar is het voedingsschema?
 
WAT?! CREATINE!? OP JOUW LEEFTIJD ???

Ben je wel goed bij je hoofd? Dat spul is dodelijk man, zelfs ik gebruik die zooi niet... Leuke maat zeg, dat ie jou creatine adviseert! Wil ie je dood hebben ofzo ???
Doe eens ffe focking normaal :o

@Ts; je kan gewoon creatine gebruiken hoor kan geen kwaad

maar ga eerst eens degelijk trainen met een voedingsschema en dan later de supps
 
Doe eens ffe focking normaal :o

@Ts; je kan gewoon creatine gebruiken hoor kan geen kwaad

maar ga eerst eens degelijk trainen met een voedingsschema en dan later de supps


zijn dit wel je echte stats? 90 kg bij 1m74 10 % op 15jarige leeftijd? komaan ^pfff
 
haha dat zou wel ziek zijn :p
 
Inderdaad, no way. Ik ben 7 cm groter, en hij heeft ECHT niet 20 kg spiermassa meer
 
inderdaad laat dan eens foto's zien. want als dat waar is ben je waarschijnlijk veruit de beste 15 jarige bb hier ooit op het forum. 20 kg spiermassa is niet zomaar iets.
 
inderdaad laat dan eens foto's zien. want als dat waar is ben je waarschijnlijk veruit de beste 15 jarige bb hier ooit op het forum. 20 kg spiermassa is niet zomaar iets.
geen interesse in jouw
 
Back
Naar boven