AndroidHealthClinic

Ben jij racistisch?

Ben jij rascistisch?


  • Totaal stemmers
    223

Bezoekers in dit topic

Dit topic is vrij waardeloos zonder een definitie van TS. Zelfs onze regering gooit rascisme, fascisme, discriminatie en atheïsme door elkaar heen. Als ik de koran beledig ben ik geen racist, als ik een marokaan beledig net zo min aangezien het ras der marokanen niet bestaat en fascisme is het al helemaal niet want met Mussolini heeft het niks te maken.

Ik discrimineer dus wel, ik maak onderscheid tussen mensen die hun dagelijks handelen erg laten leiden door een geloofsboek en mensen die zelfstandig denken en handelen. Ik discrimineer ook in de zin dat de islam een bijzondere positie in neemt. De onderwerping die de kern vormt van die religie weerhoud zelfstandig denken en handelen meer dan bij andere type gelovigen het geval is. Hoe vaak hoor je een moslim zeggen "dat moet van mijn geloof" exact dat is wat me stoort en de basis waarop ik discrimineer.
 
Laatst bewerkt:
nee, boeit me niets. voor mijn part zijn ze paars.
 
Wat is er nou weer mis met Joden, tieft toch een eind op stelletje nazi's.

Met het joodse geloof is mis dat je geen jood kan worden eigenlijk. Ze zien zich als het uitverkoren volk maar als ik denk kewl dat wil ik ook dan is dat een enorm probleem. Als ik me bekeer tot het christendom dan neem ik een geloof aan terwijl als ik jood probeer te worden moet ik onderdeel van een volk worden wat biologisch gezien niet kan. http://www.joodsleven.nl/Joods denken/NLC/JoodWorden.htm Mijn mening is dat een geloof open deuren moet hebben en 100% er onderdeel van moet kunnen worden.
 
Met het joodse geloof is mis dat je geen jood kan worden eigenlijk. Ze zien zich als het uitverkoren volk maar als ik denk kewl dat wil ik ook dan is dat een enorm probleem. Als ik me bekeer tot het christendom dan neem ik een geloof aan terwijl als ik jood probeer te worden moet ik onderdeel van een volk worden wat biologisch gezien niet kan. http://www.joodsleven.nl/Joods%20denken/NLC/JoodWorden.htm Mijn mening is dat een geloof open deuren moet hebben en 100% er onderdeel van moet kunnen worden.

ga je ze daar nog op afrekenen? de meeste joden zijn niet echt praktiserend meer, buiten wat fundamentalistische chassidims zijn het wel chille mensen.
 
ga je ze daar nog op afrekenen? de meeste joden zijn niet echt praktiserend meer, buiten wat fundamentalistische chassidims zijn het wel chille mensen.

Lezen! Ik schreef joodse geloof niet joodse mensen. Wat mij betreft moet een godsdienst open deuren hebben. In het dagelijks leven heb ik niks tegen joden. Hartstikke handig die bakker die op zondag open is :) (en anders is de Turk wel open, dat is ook handig)
 
Geloven staan er niet echt om bekend om "open" te staan.
 
Ik discrimineer op zekers. Ik haat mensen die een bril dragen namelijk. Slappe bessenplukkers die de wet van de evolutie vernken!

oja oost-europeanen mag ik ook niet. Die voortdurende steriele lucht die om ze heen hangt vanwege dat spul dat ze zuipen.
 
Begin het steeds meer te worden. te veel marokkanen en turken die een te grote smoel hebben. 2 weken terug loop ik over straat gaat zo een turk mans doen tegen me ineens uit het niets he, had hij beter niet kunnen doen maar het gaat om het idee toch.

Toch zijn er zat die ik wel mag, heb 2 Marokkaanse vrienden, me collega is een Congolees ook een geweldige gozer.
 
nee ik ben niet racistisch.. alleen tegen Polen :D
 
Ik ben sniperx
 
Wie heeft er nou iets tegen joden o_O dat zijn niet de boosdoeners al die turken antilianen etc dat zijn ze
 
Wie heeft er nou iets tegen joden o_O dat zijn niet de boosdoeners al die turken antilianen etc dat zijn ze

maar joden zijn zo irri wanneer ze op de bus met hun ****ing dreidel zitten te draaien:mad:
 
De media en je omgeving die je in een bepaalde richting duwen en je zo bevooroordeeld maken is ook een vorm van naïef zijn en blind zijn voor de realiteit.

Gelukkig maak ik die mening niet alleen op uit media of andermans mening :)
 
Ach, iedereen handelt uit bepaalde vooroordelen, niets om je voor te schamen inderdaad.
 
Ik wil niet zeggen dat ik vollop racist ben, maar heb wel zo mijn vooroordelen over de ''turken en marokkanen''

Maar die hebben het er zelf grotendeels naar gemaakt vind ik.
 
weer een kans om "ik ben sniperx"te stemmen:heart:
 
Back
Naar boven