XXL Nutrition

Ik heb mijn P! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yup voor jou moeilijke woorden fungeren om interessant te doen en dokters schrijven in een andere taal om zo het idee te wekken te behoren tot een exclusieve geheime genootschap die niet toegankelijk is voor dombo's als jij :rolleyes:


(lol)

Eerlijk is eerlijk 9 van de 10 keer is een doktershandschrift gewoon niet te lezen.

Een propedeuse heeft tegenwoordig volgens mij weinig meerwaarde meer. Het betekent gewoon dat je al je studiepunten van je eerste jaar gehaald hebt, maarja wat kan je daar dan mee?
 
Het interesseert ons niets RobertD, en je bent nog steeds beperkt.

Wat een haat Marky, waar zou dat nou vandaan komen?...

En natuurlijk interesseert het niemand van jullie echt want niemand kent mij. Evenals waarschijnlijk maar weinig hier jou kennen, maar toch neem je de moeite hier verdomd veel te posten.
Maar ik post het natuurlijk meer om dat ik op dat moment gewoon erg blij was, voor mezelf dus ;)
 
Nice, profi!
 
Gefeliciteerd. Maarre ik wil niet de slagroom uit je Bossche Bol halen; maar wat is het nut van een propedeuse, dat is toch niet meer dan logisch dat je dat haalt gedurende je studie, en je kan uiteindelijk nog steeds niets want je hebt geen diploma....
 
Gefeliciteerd. Maarre ik wil niet de slagroom uit je Bossche Bol halen; maar wat is het nut van een propedeuse, dat is toch niet meer dan logisch dat je dat haalt gedurende je studie, en je kan uiteindelijk nog steeds niets want je hebt geen diploma....

op zichzelf heeft het idd geen nut, je moet wel verder gaan met je studie. Maar aangezien Robert ons dit in januari meedeelt, zit hij hoogstwaarschijnlijk in zijn tweede jaar, en heeft hij nu de vakken gehaald die hij vorig jaar niet haalde. Waarschijnlijk móest hij dit jaar zijn P halen, vandaar dat hij er blij mee is. :)
 
^ Aha, vandaar, verklaart een hoop. In dat geval sorry dat ik zo een negatieve nina was. Ikzelf heb namelijk het behalen van mijn P nooit gevierd.
 
^ Aha, vandaar, verklaart een hoop. In dat geval sorry dat ik zo een negatieve nina was. Ikzelf heb namelijk het behalen van mijn P nooit gevierd.

Haha same here.
Mede ook omdat ik hem pas in mijn 4e en tevens laatste studiejaar behaald had.
 
Haha ik heb m wel in 1 jaar gehaald, maar ik ben nooit naar de uitreiking gegaan en heb em ook nog niet opgehaald :P
 
Proficiat.., heb je al veel van Nietzsche gezien?
 
Gratuliere, leuke milestone en op naar de B!
Moet zelf nog drie jaar voor mn P...hD ;)
 
Ik heb al 6 van de 60 punten voor mijn propedeuse... :o
 
Wat een haat Marky, waar zou dat nou vandaan komen?...

En natuurlijk interesseert het niemand van jullie echt want niemand kent mij. Evenals waarschijnlijk maar weinig hier jou kennen, maar toch neem je de moeite hier verdomd veel te posten.
Maar ik post het natuurlijk meer om dat ik op dat moment gewoon erg blij was, voor mezelf dus ;)

Haat is hier in de Oude Wereld waar ik resideer nog een onbereisde tunnel daar waar getallen en de gevreesde slaap nog geen distorsie hebben kunnen stichten aan de mens haar cognitieve evenwichtigheid en haar holografische balans. Reflectie heeft zich verwekt in de huidige existentie welke mijn tijd ver vooruit is, doch haar toekomst is primitief.

Je edelmoedige terugstoot op m'n gepoogde verificatie duidt op onverstoorbaarheid van je gemoed, dat is de collectieve winst van m'n uitgestoten haat.
 
****ing hell marky eff is normaal begrijpelijk nederlands..
ben meer aan het ontcijferen van de woorden dat ik de zin, laatstaan de hele tekst van je snap.
 
****ing hell marky eff is normaal begrijpelijk nederlands..
ben meer aan het ontcijferen van de woorden dat ik de zin, laatstaan de hele tekst van je snap.

Doe geen moeite. Achter vriend Marky zijn pseudo-intellectueel geleuter zit geen inhoud. :p
 
Eerlijk is eerlijk 9 van de 10 keer is een doktershandschrift gewoon niet te lezen.

So true. En dat voor zo'n hoog opgeleide beroepsgroep. Bespottelijk.

On-topic: feli dude! Filosofie lijkt me een toffe studie!
 
Het interesseert ons niets RobertD, en je bent nog steeds beperkt.

+1

Nou nou, je P, je bent nog niet eens op de helft man...

Maar; ga zo door zou ik zeggen.

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Haha same here.
Mede ook omdat ik hem pas in mijn 4e en tevens laatste studiejaar behaald had.

hahaha weet je nog met mijn P?

De mentor vernoemde me in haar speech; ik kon niet op de uitreiking aanwezig zijn vanwege "familieomstandigheden" (lees; ik moest trainen) :roflol:
 
Back
Naar boven