XXL Nutrition

Miss Beachproof Linke Greetje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Aantal reps is prima (zover ik het natuurlijk weet!)
Persoonlijk doe ik (nu even niet met dat rare reprange programma) dat wanneer ik 12 reps haal met een gewicht dat ik dan verhoog. Ik train graag tot failure (en met spotter!)

Reprange tussen de 6 en 12 is inderdaad prima. Als je daaronder gaat zitten leg je de nadruk op kracht, en erboven op definitie en spierconditie. Echter zullen je spieren bij elke manier van beschadigen zichzelf sterker en groter willen maken en de spierconditie verbeteren. Je kunt dus met je reprange wel kracht, massa of conditie accentueren.. maar niet isoleren :thumbs:
 
Zo lekkere friese dame
gaat goed met het bankdrukken
Ik train meestal ook alleen en dan train ik met dropsets
12 reps verzwaren 10 reps verzwaren 8 reps verzwaren en 6 reps
daarna maar een licht gewicht pakken en weer 12 tot 15 reps maken
wedden dat je borst vol zit en je een cupmaat gegroeid bent :)

Als je qua reps tussen de 12 en 6 blijft dan zit je altijd goed
groeten ;)
 
Ja klopt negen setjes maar zo mega is dat toch niet ;)
...

Ja denk het ook Dwarf waarom doe ik het dan niet he? :rolleyes:
Dus voortaal minder setjes maar aantal reps zijn wel oke toch?
Ik wissel wel eens wat maar 8 reps voor het opbouwen van kracht is oke toch

Als je echt een degelijk antwoord op deze vragen wilt, dan moet je ze eigenlijk niet in je log stellen (waar jouw meeste bezoekertjes over het algemeen toch meer richting bb-sT trainen :)), dan moet je hem gewoon even stellen in het PL/kracht subforum, aangezien het jou vooral gaat om je BP-kracht te verbeteren.

En als je doel idd nog steeds is om mee te doen aan BP wedstrdijden en je BP echt flink omhoog te krijgen, dan zou het ook wel een goed idee zijn om eens met een echt schema te starten, specifiek bedoeld om je BP te verbeteren. Gaat je vooruitgang vast nog een stuk sneller :)
 
Laatst bewerkt:
Als je zwaar wil benchen zou ik zeker naar het PL-hok gaan, leren archen en een goed schema maken.

Fijn weekend nog :) en hopelijk kunnen we zondag juichen :D
 
Sterke training Greetje ! Prettig weekend beestin!
 
Vette schuine bank hoor meid, in de pruimentijd zat mijn max op 1 set met 5 reps van 40kg, toen kon ik revalideren :roflol:
 
Als je echt een degelijk antwoord op deze vragen wilt, dan moet je ze eigenlijk niet in je log stellen (waar jouw meeste bezoekertjes over het algemeen toch meer richting bb-sT trainen :)), dan moet je hem gewoon even stellen in het PL/kracht subforum, aangezien het jou vooral gaat om je BP-kracht te verbeteren.

En als je doel idd nog steeds is om mee te doen aan BP wedstrdijden en je BP echt flink omhoog te krijgen, dan zou het ook wel een goed idee zijn om eens met een echt schema te starten, specifiek bedoeld om je BP te verbeteren. Gaat je vooruitgang vast nog een stuk sneller :)
Voor kracht doe je 5x5 reps, 3x5 reps, 3x3 reps en single reps na de warming up.
8 reps is meer voor massa eigenlijk.
De powerlifting sectie is idd waar je dit soort dingen kan leren/lezen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Voor kracht doe je 5x5 reps, 3x5 reps, 3x3 reps en single reps na de warming up.
8 reps is meer voor massa eigenlijk.
De powerlifting sectie is idd waar je dit soort dingen kan lere/lezen. ;)

Jep, daarom zei ik het ook, aangezien hier juist werd gezegd dat het teveel setjes waren en voornamelijk 8-12 reps werd aanbevolen...
 
Jep, daarom zei ik het ook, aangezien hier juist werd gezegd dat het teveel setjes waren en voornamelijk 8-12 reps werd aanbevolen...
Het waren ook veel setjes in die reprange natuurlijk. ;)
Nou vind ik wat sommigen doen al snel veel, maar goed... :D
 
Als je echt een degelijk antwoord op deze vragen wilt, dan moet je ze eigenlijk niet in je log stellen (waar jouw meeste bezoekertjes over het algemeen toch meer richting bb-sT trainen :)), dan moet je hem gewoon even stellen in het PL/kracht subforum, aangezien het jou vooral gaat om je BP-kracht te verbeteren.

En als je doel idd nog steeds is om mee te doen aan BP wedstrdijden en je BP echt flink omhoog te krijgen, dan zou het ook wel een goed idee zijn om eens met een echt schema te starten, specifiek bedoeld om je BP te verbeteren. Gaat je vooruitgang vast nog een stuk sneller :)

Gelijk heb je, heb er al even om het hoekje gekeken ;)
Heb al een aantal tips voorbij zien komen maar nog geen nieuw schema.
De dingen die ikk doe bevallen mij eigenlijk ook wel maar moet ik iets aan het aantal setjes en reps doen. Op die manier kan ik iets sneller zwaarder pakken. BP wil ik uiteraard nog steeds omhoog hebben maar ik sport vooral voor de leuk hoor. Er zijn weken bij dat ik het gewoon niet op kan brengen om ook nog es drie x na 20:00 uur naar de sportschool te moeten.
Die fiets in de woonkamer maakt iig dat ik mijn cardio wel doe elke dag.
Ochtend cardio heb ik 1x geprobeerd maar das mij toch te vroeg hoor

Als je zwaar wil benchen zou ik zeker naar het PL-hok gaan, leren archen en een goed schema maken.

Fijn weekend nog :) en hopelijk kunnen we zondag juichen :D

Heej Len ben het weekend alweer vergeten :D en ben wel tevreden met de uitslag :) Cambuur heeft alleen wel weer bagger gespeeld vrijdag :mad: waardeloos!

Sterke training Greetje ! Prettig weekend beestin!
;)

Vette schuine bank hoor meid, in de pruimentijd zat mijn max op 1 set met 5 reps van 40kg, toen kon ik revalideren :roflol:

Hahahaha :roflol: overdrijver! ik geloof er niks van :D

Voor kracht doe je 5x5 reps, 3x5 reps, 3x3 reps en single reps na de warming up.
8 reps is meer voor massa eigenlijk.
De powerlifting sectie is idd waar je dit soort dingen kan leren/lezen. ;)
Klopt idd wat jij zegt Hummie, ga het nu ook anders doen deze week.
Ben benieuwd zal wel heel anders aanvoelen. Vandaag misschien :)
 
Pittige workout. Incline ligt vlak bij je reguliere BP.
Goede gewichten ook.:)
 
Gelijk heb je, heb er al even om het hoekje gekeken ;)
Heb al een aantal tips voorbij zien komen maar nog geen nieuw schema.
De dingen die ikk doe bevallen mij eigenlijk ook wel maar moet ik iets aan het aantal setjes en reps doen. Op die manier kan ik iets sneller zwaarder pakken. BP wil ik uiteraard nog steeds omhoog hebben maar ik sport vooral voor de leuk hoor. Er zijn weken bij dat ik het gewoon niet op kan brengen om ook nog es drie x na 20:00 uur naar de sportschool te moeten.
Die fiets in de woonkamer maakt iig dat ik mijn cardio wel doe elke dag.
Ochtend cardio heb ik 1x geprobeerd maar das mij toch te vroeg hoor

Komt vast nog wel een tijd dat je er echt zin in hebt en er echt voor gaat.
En we hebben ook allemaal onthouden dat jij een keer een BP wedstrijd wilt gaan doen hoor, dus daar houden we je mooi aan :P

Klopt idd wat jij zegt Hummie, ga het nu ook anders doen deze week.
Ben benieuwd zal wel heel anders aanvoelen. Vandaag misschien :)

Ben benieuwd naar je volgende training, of je het wat vindt om op die manier te trainen (iets in de richting van 3x3 of 5x5 oid bedoel ik).

Dankjewel mannen
Misschien binnenkort wel een paar pr's :p

Vast nog eerder dan je denkt :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven