Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
nou weet ik nog niet zo net:p pakje rijst 89cent kip is ook niet zo duur zeg 6 euro iets meer als een kilo..eitjes kosten geen drol :p

maar het is zeker wel makkelijk je drinkt het zo weg.. zal die ook wel is een keer bestellen heb nu CCG ook lekker spul ;)

sja, en dan moet je het nog klaar maken.... en niet te vergeten opeten... naar de supermarkt heen en weer. En je hebt wel heel erg veel kip nodig om dezelfde waarden te krijgen als uit de shake.
 
meer massa duidelijk te zien
nu nog wat meer definitie
top hoor kwarkie
 
Cker wat massa erbij kwark! Benen mag meer op, gaat lekker!
 
Pomp die armen kwark!
 
Zat even de startpost van je log te bekijken, echt insane wat voor progressie je gemaakt hebt qua kracht. :thumbs:
 
ik heb niks gezegt dan chrisje, zolang je je kcal's maar binnen krijgt en groeit als een mofo!
 
Kwark, ik ben trots op je.. Ziet er al nice uit ouwe! :thumb:
 
meer massa duidelijk te zien
nu nog wat meer definitie
top hoor kwarkie

Thans Ove. Je moet deze foto's ook niet te serieus nemen: was puur indicatief, inderdaad, meer definitie is nodig, daar ga ik nu nog niet op focussen. Ik heb het idee dat veel mensen op dbb de denkfout maken te snel de cut in gaan, en daar kostbare massa mee verliezen.
immers, er moet ook wat te cutten zijn eh hehe. En laten we eerlijk zijn: zoveel massa heb ik natuurlijk nog niet.
Ik hou mijn bodyfat natuurlijk in de smiezen, maar ik kies ervoor door te bijven bulken tot na mijn volgende kuur. Dan 6 weekjes cutten. Sta ik er precies in de zomer mooi ripped bij.

Cker wat massa erbij kwark! Benen mag meer op, gaat lekker!

Thnx Mo. Idd, die wieltjes... Ik heb er zo tering hard voor gewerkt er wat massa op te krijgen, hetgeen ook wel is gelukt hoor, je ziet het op deze foto niet zo goed. Maar is ook een erfenis van mijn vader: knokige pootjes hahaha

Pomp die armen kwark!

Will do Sanca!

Zat even de startpost van je log te bekijken, echt insane wat voor progressie je gemaakt hebt qua kracht. :thumbs:

Thnx man. Mijn doelstelling een redelijke basis neer te zetten is toch wel enigzins gelukt. Nu een echte bodybuilder worden... :rolleyes:

ik heb niks gezegt dan chrisje, zolang je je kcal's maar binnen krijgt en groeit als een mofo!

Yeah buddy!

Kwark, ik ben trots op je.. Ziet er al nice uit ouwe! :thumb:

Thnx gappie!
 
Zo. Net me nest uit... (wel vanmorgen vroeg wakker geworden (biologische klok) ff snel een dikke supershake naar binnen gehengst, en weer verder maffen.

Heerlijk uitgerust vandaag! En er ligt weer een dik pak sneeuw!! Nu hoop ik wel dat de bussen rijden vandaag, want ik wil strakkies ff naar de gym, er nog een dikke training uit persen...

WTF... ik begin nu ineens puistjes te krijgen op mijn schouders :eek: mmm, meteen maar ff een zonnebankje pakken...
en nogsteeds last van mijn peesjes in mijn onderarmen, misschien maar ff aan de ontstekingsremmers... want rust ga ik echt niet nemen.
De kuur zit erop, nu dus nog 2 weekjes lol, en dan 4 weekjes aan de nolva @ 20mg p/d
en meteen aan de crea om herstel verlies te beperken. Nu komt het er op aan goed te blijven vreten, zodat ik zo min mogelijk verlies...
 
  • Like
Waarderingen: Loo
Ja nu komt de uitdaging van het behouden van je massa, maar je pakt het serieus en goed aan dus ik denk dat je het wel tot het minimum kan beperken :thumbs:

Trainze vanmiddag monster!! :wl:
 
sterkte met het behouden kwark! crea neem je tegelijk met nolva al neem ik aan? nu komt het erop aan...afzien kerel!

over de foto's: schiet maar betere :P
 
Zo. De zaterdag training zit er weer op. En nog een damn lekkere ook. Kwarkie heeft op de valreep nog een pr weten te scoren :p snel naar huis en posten die hap...
 
ZATERDAG - SUPERDUDE TRAINING

banken

20x20
12x60
7x80
6x90
5x100
4x110 > laatste rep telt niet echt maar toch mooi een PR!

Schuin banken

10x50
8x70
6x80
5x90 > VPR

oma's fly's

2 setjes

Peckdecken (klote cable station was bezet)

10x85
10x105
10x115

cable cross (dan toch nog)

2 setjes

db curl

10x16s
10x20s
10x24s

EZ Bar

10x28
10x48
10x48

cable triceps extension

3x10x35

seated dipsaus hahaha

10x85
10x105
10x115

conclusie

monsterpomp echt te bruut ghehehe
 
nette training maat, (schuin) banken springt er wel uit.
Die dipsaus zegt me even niks. :D
 
oke kwarkie
goeie training - massa is aanwezig , maar nu nog definitie
hoe ga je dat aanpakken - al een idee?
 
flink gebankt en flinke curls ook op 24 kilo!
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven