AndroidHealthClinic

Stan Efferding Trains Legs With Charles Glass at Gold's Gym Venice, CA

Bezoekers in dit topic

Deze man is echt een beest!!
 
en ook al geen jonkie meer
respect
 
wel zeer dunne kuiten zeg
 
wel zeer dunne kuiten zeg

Inderdaad, dat staat wel erg niet-bruut.

Ook een gast in m'n gym van 120kg heeft nog dunnere kuiten dan mij, en ik dacht dat ik zo'n beetje de slechte had die je kon hebben :P
 
Gerard van Velde heeft dikkere poten.... :eek:
 
Geen mooi fysiek imo, en benen lopen giga achter idd.
 
Geen mooi fysiek imo, en benen lopen giga achter idd.

Nogal leuke uitspraak als je bedenkt dat hij PLer is, check die Konstantinovs ze benen, is net zoiets.
 
Hij is geen bodybuilder, dus daar beoordeel ik hem niet op.
 
Jongens je hoort het toch steeds in de vid. Hij is nu bezig om het volume erin te krijgen. PL en BB = andere fysiek.
 
Geen mooi fysiek imo, en benen lopen giga achter idd.

geen mooi fysiek, ben je blind of zo die ziet er goed uit mooi brede taille mooie breder rug en goeie partij borstkas er op. alleen benen mogen wel iets meer ja vooral te kuiten.
 
Hij is geen bodybuilder, dus daar beoordeel ik hem niet op.

Hij is geen bodybuilder? Ow?:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

geen mooi fysiek, ben je blind of zo die ziet er goed uit mooi brede taille mooie breder rug en goeie partij borstkas er op. alleen benen mogen wel iets meer ja vooral te kuiten.

Vind dat juist niet zo mooi bij bodybuilders..
 
Ik had gehoopt op een iets meer hardcore training. Dit is niet zo boeiend.
 
Had het ook iets meer hardcore verwacht. Kerel is toch wel de sterkste bodybuilder op 't moment.
 
geen mooi fysiek, ben je blind of zo die ziet er goed uit mooi brede taille mooie breder rug en goeie partij borstkas er op. alleen benen mogen wel iets meer ja vooral te kuiten.

jij moet nog veel leren...
 
Had het ook iets meer hardcore verwacht. Kerel is toch wel de sterkste bodybuilder op 't moment.

is Johnnie Jackson niet de sterkste?
 
hij vreet 6000 kcal per dag en nog steeds valt die af.

wat de neuk ik vreet hooguit 4000 meestal rond de 3000 kcal per dag en ik word tonnetje dik en hij komt op -10% ???
 
Back
Naar boven