AndroidHealthClinic

Wat vind jij nr 1 NO pre-workout product?

Je nmr 1 NO supp

  • Nox pump

    Stemmen: 19 15,1%
  • supercharge

    Stemmen: 10 7,9%
  • Unleash

    Stemmen: 13 10,3%
  • Crack!

    Stemmen: 10 7,9%
  • drive/rpm

    Stemmen: 12 9,5%
  • green bulge

    Stemmen: 1 0,8%
  • JP8

    Stemmen: 0 0,0%
  • No shotgun v3

    Stemmen: 3 2,4%
  • No-Xplode

    Stemmen: 33 26,2%
  • Nos-Ether

    Stemmen: 2 1,6%
  • Nox-pump maxi force

    Stemmen: 0 0,0%
  • SuperPump 250

    Stemmen: 9 7,1%
  • Cafeine

    Stemmen: 8 6,3%
  • white blood

    Stemmen: 2 1,6%
  • white flood

    Stemmen: 3 2,4%
  • stacker V

    Stemmen: 0 0,0%
  • Animal Pump

    Stemmen: 1 0,8%

  • Totaal stemmers
    126

Bezoekers in dit topic

Op dit moment Unleash, maar ik heb alleen NO-Xplode en Unleash geprobeerd en daarvan vind ik Unleash beter.

En klinkt allemaal tof enzo dat je van jezelf gemotiveerd bent en goed eet en crap, doen we allemaal (teminste daar mag ik vanuit gaan), maar een pre-workout booster werkt gewoon en is chill.

Geloof ik graag, maar ik heb mn geld er gewoon nog nooit aan uitgegeven en heb het ook nog nooit gemist.
 
Geloof ik graag, maar ik heb mn geld er gewoon nog nooit aan uitgegeven en heb het ook nog nooit gemist.

Iets wat je nooit hebt gehad kan je ook niet missen..

Trainen zonder goede pre workout booster is gewoon niet leuk.. net zoals het niet leuk is om naar een feestje te gaan zonder alcohol of drugs.
 
Geloof ik graag, maar ik heb mn geld er gewoon nog nooit aan uitgegeven en heb het ook nog nooit gemist.

Mja, dat kan ik snappen. Ik vindt het zelf ook prijzig, maar het is wel leuk om eens te proberen. Ik ben van mezelf ook goed gemotiveerd enzo, maar met bv unleash krijg je toch wel een erg lekkere pomp tijdens het trainen, beter dan normaal, en dat is op zijn tijd het geld zeker waard imo.

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Iets wat je nooit hebt gehad kan je ook niet missen..

Trainen zonder goede pre workout booster is gewoon niet leuk.. net zoals het niet leuk is om naar een feestje te gaan zonder alcohol of drugs.

Haha, nou dat vind ik wel erg ver gaan, maar het is idd wel lekkerder trainen.
 
Wat een flutpoll, geen een van bovenstaande producten verhoogt daadwerkelijk NO.
Laat je niet vangen door de BS die supplementenfabrikanten verspreiden, maar probeer eens zelf op zoek te gaan of die claims ook kloppen.
 
Laatst bewerkt:
Iets wat je nooit hebt gehad kan je ook niet missen..

Trainen zonder goede pre workout booster is gewoon niet leuk.. net zoals het niet leuk is om naar een feestje te gaan zonder alcohol of drugs.

en ik train omdat het leuk is ???
 
en ik train omdat het leuk is ???

Jij niet, jij traint omdat je een minderwaardigheidscomplex hebt, of misschien wat te compenseren hebt...

Ik train en kuur omdat ik het leuk vind. En een pre workout booster maakt het nog leuker.. Héérlijk die brute pomp in de sportschool..

Dus als je trainen niet leuk vind, moet je ZEKER eens een pre workout booster proberen.. dan pas weet je hoe leuk trainen kan zijn!
 
Die boosters zijn zowat het beste wat er de laatste jaren is uitgevonden qua supplementen. Het is een echt waardevolle toevoeging als je echt wil knallen tijdens een training. Ik zou zelfs durven zeggen dat het onmisbaar is als je traint.

Verder zie ik het nut van dergelijke poll niet in want er is niemand die reeds al deze producten gebruikt heeft dus onmodelijk om hieruit te concluderen welke het beste product is.

Ik ben en blijf een grote liefhebber van Supercharge.
 
Jij niet, jij traint omdat je een minderwaardigheidscomplex hebt, of misschien wat te compenseren hebt...

Ik train en kuur omdat ik het leuk vind. En een pre workout booster maakt het nog leuker.. Héérlijk die brute pomp in de sportschool..

Dus als je trainen niet leuk vind, moet je ZEKER eens een pre workout booster proberen.. dan pas weet je hoe leuk trainen kan zijn!

Wat een uitleg :roflol:

Al die rommel heb je toch voor niets nodig, je lijkt wel een junk aan je uitleg te horen :eek:
 
Jij niet, jij traint omdat je een minderwaardigheidscomplex hebt, of misschien wat te compenseren hebt...

Ik train en kuur omdat ik het leuk vind. En een pre workout booster maakt het nog leuker.. Héérlijk die brute pomp in de sportschool..

Dus als je trainen niet leuk vind, moet je ZEKER eens een pre workout booster proberen.. dan pas weet je hoe leuk trainen kan zijn!

Wat een gelul brutez, ik train ook omdat ik het leuk vind.
En ja, misschien hebben sommige mensen een minderwaardigheidscomplex, maar jij waarschijnlijk ook, dat heet een doel hebben.
 
monster energy drink
 
Superpump 250! :d
 
No Xplode does the trick for me.
 
Nano X9 van muscletech :)
 
Heb een potje crack staan, maar dat was ook de laatste keer. Smaak is echt niet te harden en ik ben de rest van de dag verschrikkelijk misselijk. Tijdens mijn workout werkt het prima, maar de rest van de dag kan ik niet fatsoenlijk meer eten :(.
 
ik sluit me volledig met Brutez aan!!

Wie echt houdt van HARD trainen, wil niet meer zonder pre-WO, want logischer wijze kun je hiervan harder trainen.

het is maar waar prioriteit ligt. Als je onder een groepje gaat trainen om tegen je trainingsmaatjes op te scheppen over welke blonde del je dit weekend gepaald hebt, heb je geen pre-workout nodig... Eerder een schop onder je kont en een klap in je gezicht :p Want je houdt mijn bench bezet! :fire:
 
Als je het moet hebben van een pre-workout om hard te trainen, dan ben je imo gewoon een pussy zonder karakter.
 
Wie echt houdt van HARD trainen, wil niet meer zonder pre-WO, want logischer wijze kun je hiervan harder trainen.

het is maar waar prioriteit ligt. Als je onder een groepje gaat trainen om tegen je trainingsmaatjes op te scheppen over welke blonde del je dit weekend gepaald hebt, heb je geen pre-workout nodig... Eerder een schop onder je kont en een klap in je gezicht :p Want je houdt mijn bench bezet! :fire:

Oh broeder. :roflol:
 
ik drink wel eens een kop koffie als ik ga trainen
 
Back
Naar boven