Fitness Seller

15 jaar en vraagjes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jordygrunn

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 aug 2009
Berichten
14
Waardering
0
Hallo,

Ik wil even lekker gaan trainen maar ik moet wel even een paar dingen weten.

We beginnen met mijn gegevens:

Leeftijd: 15
Lengte in CM: 173 (op ID maar ik denk nu zo'n 175)
Gewicht: 64,4

Ik wil niet echt kracht trainen maar wel mijn buikspieren pakken, ik zit nog niet op een fitness school maar ben misschien van plan om dit wel te gaan doen, hoe oud moet je eigenlijk zijn om je aan te melden?.
Maar ik heb boven zo'n fiets staan waarmee ik mijn conditie kan gaan trainen verder heb ik geen verdere toestellen hier staan.

Wat kan ik het beste doen, Hoe vaak.

Over het eten en drinken, Wat moet ik eigenlijk allemaal eten en drinken per dag?

Mijn dag:

Half 8 op staan en dan om 8 uur naar school

10:25 (Pauze van 10 minuten)

11:40 (Pauze van 25 minuten)

Ongeveer: 19:00 Avond eten

Iets weten? vraag het gerust, nee dit is geen vraag voor snelste sixpack
 
holy shit interessante dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
 
Wat moet je doen? Begin maar eens met het onder de knie krijgen van de oefeningen squat, deadlift, benchpress, power clean & press. Als je de oefeningen correct kunt uitvoeren dan voer je ze uit met progressief zwaarder gewicht.

Sorry ik lees nu dat je geen kracht wilt maar een mager scharminkeltje wilt blijven. Geen punt: gewoon heel weinig eten en je zult vanzelf die buikspieren zien!!1!11!!

(Kom ik over?)
 
lol als 15 jarige ga je op de plee zitten met een spiegel voor je, begin je te tellen hoeveel puisjes je heb in de spiegel terwijl je rukt.
 
Of je gaat keihard trainen en wordt een monster om al die 15jarige rukkende mietjes vol met puisten in je klas te laten zien wie de baas is. (Lukt overigens niet met een sixpack ;))
 
Veel zinnige reacties hier
 
Voor blokjes: zware squats + wat weighted crunches/sit ups + een laag vetpercentage.

Maar mooi is een mager mannetje met wat blokjes niet.
 
Voor blokjes: zware squats + wat weighted crunches/sit ups + een laag vetpercentage.

Maar mooi is een mager mannetje met wat blokjes niet.



Hier heb je gelijk in, ik ga ook wat krachttrainingen doen
 
doe maar rustig aan hoor, de zomer is nog ver weg.
 
Haha, ik ben van plan minder Cola te drinken, ik drink nu bijvoorbeeld Halfvolle melk, ik wil niet echt dikke blokjes dan vind ik ook niet mooi he, maar gewoon licht met wat armspieren erbij ziet er goed uit.
 
Als je voor de zomer er echt goed uit wilt zien kan je beter nu beginnen met bulken tot de volgende zomer, dan heb je echt wat massa en kracht. Als je dan blokjes hebt zien die er veel beter uit dan bij een mager iemand
 
Haha, ik ben van plan minder Cola te drinken, ik drink nu bijvoorbeeld Halfvolle melk, ik wil niet echt dikke blokjes dan vind ik ook niet mooi he, maar gewoon licht met wat armspieren erbij ziet er goed uit.

Net als C. Ronaldo. 3000 sit ups
 
Als je voor de zomer er echt goed uit wilt zien kan je beter nu beginnen met bulken tot de volgende zomer, dan heb je echt wat massa en kracht. Als je dan blokjes hebt zien die er veel beter uit dan bij een mager iemand

Ik wil eigenlijk ook niet mager zijn maar er goed uit zien, wat is bulken? ik ben helemaal nieuw he, sorry.
 
Ik wil eigenlijk ook niet mager zijn maar er goed uit zien, wat is bulken? ik ben helemaal nieuw he, sorry.
Daarom moet je even de stickies lezen. Die zijn er speciaal voor mensen als jij gemaakt!
Daarnaast, als je een beetje buik en beetje armen wilt trainen ben je hier aan het verkeerde adres want dit is een bodybuilding forum.
 
Back
Naar boven