MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ben gisteren van de trap gefliikkert. Niks gebroken, maar heb wel last van mijn rug, en dan vooral de linker kant.

Leuk filmpje trouwens. Vnadaag dus geen training, morgen benen. Ik hoop dat ik snel herstel, want dit kan ik niet gebruiken...
 
das balen.

hopelijk dat je rug dan goed is idd, anders no squats
 
Ben gisteren van de trap gefliikkert. Niks gebroken, maar heb wel last van mijn rug, en dan vooral de linker kant.

Moet je ook niet doen he Kwark. :P
10 kg schijf op me voet gehad vandaag, ook niet prettig.

Sterkte!
 
poepoe, klinkt niet goed kwark, je maakt wat mee ;)
 
das balen.

hopelijk dat je rug dan goed is idd, anders no squats

Sja, we'll see...

Moet je ook niet doen he Kwark. :P
10 kg schijf op me voet gehad vandaag, ook niet prettig.

Sterkte!

Thnx Pat! Sja, is niet handig nee...Jij ook sterkte hahaha. 10kg schijf op je voet... haha... sukkie! ;)

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------


+2 kom ik aankakken... met mijn miezerige lifts...:sad:

poepoe, klinkt niet goed kwark, je maakt wat mee ;)

Ach, tis altijd hetzelfde liedje. De Ijzerduivel probeert me op alle mogelijke manieren uit de gym te houden, maar hij houd geen stand... morgen gaat kwarkie hoe dan ook trainen. Punt uit.

Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
 
Moet je ook niet doen he Kwark. :P
10 kg schijf op me voet gehad vandaag, ook niet prettig.

Sterkte!

Iedereen zegt altijd ''10kg is niks'' haha nou nadat het een keer op je teen gevallen is vind je het verdomd zwaar ;)

(ervaring)

Sterkte Kwark, snel beter worden hé.. want het ijzer wacht!
 
Ach, tis altijd hetzelfde liedje. De Ijzerduivel probeert me op alle mogelijke manieren uit de gym te houden, maar hij houd geen stand... morgen gaat kwarkie hoe dan ook trainen. Punt uit.

Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Zo is dat kerel .. er zijn altijd 1000 redenen om iets niet te doen, maar we doen
voor die ene reden om het wel te doen ;)
 
zulke mensen noem je beeschten
zulke mensen noem je choco addict :jk:
maar dit lijkt mij toch echt super belastend voor je rug, de meeste gaan gewoon bol.
zelfde met dat hitchen, sommige zijn gewoon TE ERG, en kom niet met ''til jij dat gewicht maar eens'' opmerking:p
 
zulke mensen noem je choco addict :jk:
maar dit lijkt mij toch echt super belastend voor je rug, de meeste gaan gewoon bol.
zelfde met dat hitchen, sommige zijn gewoon TE ERG, en kom niet met ''til jij dat gewicht maar eens'' opmerking:p

Tsja het zijn wel powerlifters op niveau, neem aan dat zij wel weten hoe ze de oefeningen uit moeten voeren zonder blessures. Al weet ik zeker dat ik binnen no-time een blessure op zal lopen als ik dit probeer na te doen :o.
 
limburgers gebruiken een verdoete dl techniek!
 
Djees kwark..val je anders ook even van de trap af! Hoop dat je morgen toch weer kunt beesten in de gym:fire:
 
zulke mensen noem je choco addict :jk:
maar dit lijkt mij toch echt super belastend voor je rug, de meeste gaan gewoon bol.
zelfde met dat hitchen, sommige zijn gewoon TE ERG, en kom niet met ''til jij dat gewicht maar eens'' opmerking:p

Til jij dat gewicht maar eens.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven