AndroidHealthClinic

hernia (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fireman

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 feb 2009
Berichten
10
Waardering
1
Heb 2 maanden niet kunnen trainen door hernia in onderrug. Train normaal 4 keer per week, voeding goed, mooie wisselende schema's. 40 jaar oud. Vroeger op niveau geturned. Voelde me als 20 tot die klotehernia, had trouwens niets met trainen te maken. Ben weer 95 % genezen en begin rustig aan weer op te bouwen. Schema in advies met Fysiotherapeut. Trainen voelt zalig, vermijd onderrug pressie, extractie voelt goed. Training slaat weer goed aan. Laatste kuur test 300 mg in combinatie met bold 300 mg half jaar geleden. Denk nu aan kuurtje deca en pas over 2 weken de test erbij. Doel is om verlies snel weer te gainen maar eerst de massa en dan de kracht. Na de deca bold eroverheen in combi met test. Deca zou herstel extra bevorderen.. De bold flikkert het vocht er uit maakt de spieren duurzaam is mijn ervaring. Mijn gevoel zegt dat het kan, Effe serieus advies, na 2 maanden niet trainen langer wachten met kuren?
 
Die verloren massa en kracht zit er vlug weer aan. Meestal is het zelfs alleen maar die pomp die eruit is doordat je spieren wat minder vocht en andere voedingsstoffen bevatten.

Kijk het rustig aan, je hebt alle tijd vd wereld.
 
Je 'kuur'schema trekt werkelijk op niks als ik het goed begrijp.
Je wilt eerst 2 weken deca doen en dan pas de test+bold gaan zetten???
 
Bold is beter dan deca betreffende herstel.
 
volgens mij wil hij de deca 2 weken eerder beginnen dan de test, en als hij een tijdje op deca heeft gezeten, switchen naar bold. In principe geen slecht idee om te switchen, maar zou het niet doen naar bold.

Je kunt beter starten op 250 test / 200 deca, en als je met de deca stopt, nog een tijdje 500 test pakken. Deca wel minimaal 8 weken, anders heb je er niet optimaal van kunnen genieten. 250/200 zal genoeg zijn om je verloren massa weer terug te winnen.

succes
 
Die verloren massa en kracht zit er vlug weer aan. Meestal is het zelfs alleen maar die pomp die eruit is doordat je spieren wat minder vocht en andere voedingsstoffen bevatten.

Kijk het rustig aan, je hebt alle tijd vd wereld.

Knikker super andtwoord.
 
volgens mij wil hij de deca 2 weken eerder beginnen dan de test, en als hij een tijdje op deca heeft gezeten, switchen naar bold. In principe geen slecht idee om te switchen, maar zou het niet doen naar bold.

Je kunt beter starten op 250 test / 200 deca, en als je met de deca stopt, nog een tijdje 500 test pakken. Deca wel minimaal 8 weken, anders heb je er niet optimaal van kunnen genieten. 250/200 zal genoeg zijn om je verloren massa weer terug te winnen.

succes

Ok, helder. Nog even navraag gedaan, advies DKONG1 word bevestigd. Hoe lang doorgaan op 500 test? Als toetje van plan Clomid te zetten in deze setting? Ben benieuwd en zal tussentijds en aan het einde van de nakuur even de stats posten. Thanks.

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Die verloren massa en kracht zit er vlug weer aan. Meestal is het zelfs alleen maar die pomp die eruit is doordat je spieren wat minder vocht en andere voedingsstoffen bevatten.

Kijk het rustig aan, je hebt alle tijd vd wereld.

Tuurlijk heb je gelijk maar ben ongeduldig van aard. Waardeer je advies wel thanks
 
Ok, helder. Nog even navraag gedaan, advies DKONG1 word bevestigd. Hoe lang doorgaan op 500 test? Als toetje van plan Clomid te zetten in deze setting? Ben benieuwd en zal tussentijds en aan het einde van de nakuur even de stats posten. Thanks.

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------



Tuurlijk heb je gelijk maar ben ongeduldig van aard. Waardeer je advies wel thanks

Ik zou nog even wachten, zeker tot je klaar bent met dat schema van de fysio..

Enneh, clomid word eigenlijk niet meer gebruikt.. Pak nolva of nog beter arofixen..

Succes met je herstel!
 
Ben nu weer iets meer dan een week voorzichtig aan het trainen. Alle spiergroepen gehad. Inderdaad wat Knikker poste klopt. Krijg de oude vorm weer snel terug, kracht ook. Super goed gevoel. Ben wel begonnen met test en deca, had net zo goed kunnen wachten. Vrijdag beiden gezet dus werking is nog niet ingeslopen. eigenwijs geweest. Tip voor mensen die advies zoeken op dit forum, doe gewoon wat je geadviseerd word!
 
Back
Naar boven