Fitness Seller

Het niveau van scholing hier op het DBB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SubGenius

100% Hardcore
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2008
Berichten
3.669
Waardering
138
Wat is jullie niveau wat betreft scholing? Ik wou dit graag weten omdat ik het laatst er met iemand een discussie over had. De discussie ging over een uitspraak die de Dalai Lama ooit heeft gemaakt in publiek. Hij zei het volgende:

"De vooruitgang van een cultuur kun je meten aan de hand hoe zij hun dieren behandelen."

Ik begin met mijn opleidingsniveau. HBO.
 
Laatst bewerkt:
speciaal onderwijs...:(
 
Soortgelijk topic is onlangs nog geweest. Toen bleek ruim de helft een universitaire opleiding te hebben genoten, wat me overigens sterk lijkt
 
Tot nu toe heb ik gwn m'n middelbare school afgemaakt :p
nu jaartje werken en dan naar hogeschool :D
 
Heb me vmbo (basis) afgerond.
 
Wat is jullie niveau wat betreft scholing? Ik wou dit graag weten omdat ik het laatst er met iemand een discussie over had. De discussie ging over een uitspraak die de Dalai Lama ooit heeft gemaakt in publiek. Hij zei het volgende:

"De vooruitgang van een cultuur kun je meten aan de hand hoe zij hun dieren behandelen."

Ik begin met mijn opleidingsniveau. HBO.

Wat heeft die quote van de Dalai Lama te maken met scholing / je opleidingsniveau ?
 
Dit zal geen representatief resultaat opleveren.
 
3 universitaire diploma's.:)
 
Universiteit. :)

Moet er zo weer heen :fuu:
 
Ik heb het op de basisschool tot groep 7 gered.
 
na 2x
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
HBO & universiteit, allebei papiertje gehaald.
 
Soortgelijk topic is onlangs nog geweest. Toen bleek ruim de helft een universitaire opleiding te hebben genoten, wat me overigens sterk lijkt

Komt inmiddels volgens mij iedere twee maanden terug. Alleen kleuterschool hier.
 
Mavo en Havo.
Begin in sept met nieuwe hbo opleiding.
 
A-diploma.
 
Hoeveel van deze topic bestaan er al ?
 
Ik heb een cursus Engels gedaan.
 
Back
Naar boven