Fitness Seller

Het niveau van scholing hier op het DBB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb m'n middelbare school afgemaakt in informatica-beheer. Daarna was ik het beu.

Knap trouwens dat mensen met universitaire diploma's of aan een universitaire opleiding bezig zijn hier posten op dbb.

Haha, je weet toch dat studenten over het algemeen geen flikker uitvoeren he?
 

Tweetalig VWO.
Je krijgt dan de theoretische vakken (denk aan Aardrijkskunde, Geschiedenis, Biologie etc.) in het Engels.
Je volgt ook een speciaal Eng0lz programma;)

Soort VWO, alleen dan net iets anders.
 
Tweetalig VWO.
Je krijgt dan de theoretische vakken (denk aan Aardrijkskunde, Geschiedenis, Biologie etc.) in het Engels.
Je volgt ook een speciaal Eng0lz programma;)

Soort VWO, alleen dan net iets anders.

VWO voor uitslovers is dat.
 
VWO voor uitslovers is dat.

Sorry man, maar ik weet nu wel heel veel van vlora en vauna. Meer dan bijvoorbeeld een bioloog.
EN dat zelfs in het Engels.
 
VWO voor uitslovers is dat.


Ja, je kan beter maar gewoon havo doen of niet Eddine. Stel je voor dat je je intellectuele potentie ten volle benut, uitsloverij. Aan dat soort types heeft de mensheid helemaal niets!











(dumbass)
 
Eerst Atheneum gehaald (gehele technische gedeelte) en toen voor HBO werktuigbouwkunde gekozen.
 
Tegenwoordig krijg je een BA of MA alleen al door aanwezig te zijn, toch?

juist door alleen je tentamens te halen, aanwezigheid boeit niks daarom volgt men meeste colleges ook niet:) enkel voor tentamens leren is vaak voldoende, soms projectje
 
Ja, je kan beter maar gewoon havo doen of niet Eddine. Stel je voor dat je je intellectuele potentie ten volle benut, uitsloverij. Aan dat soort types heeft de mensheid helemaal niets!











(dumbass)


Goede post Klaaswitz, ik had net alleen geen zin om mijn post verder toe te lichten.
In de meeste gevallen vinden de ouders het erg interessant als hun kind tweetalig VWO gaat doen, ik bedoelde niet dat VWO voor uitslovers is.

En verder niks persoonlijks tegen die opleiding, maar dit is wat ik om me heen zie.
 
Tweetalig VWO.
Je krijgt dan de theoretische vakken (denk aan Aardrijkskunde, Geschiedenis, Biologie etc.) in het Engels.
Je volgt ook een speciaal Eng0lz programma;)

Soort VWO, alleen dan net iets anders.

Aha :o

Sowieso in het nederlands had ik het niet eens gekund.
 
juist door alleen je tentamens te halen, aanwezigheid boeit niks daarom volgt men meeste colleges ook niet:) enkel voor tentamens leren is vaak voldoende, soms projectje


Wat voor een studie doe je? Bij de meeste studies heb je toch een aanwezigheidsplicht voor in ieder geval de werkcolleges ???
 
Sorry man, maar ik weet nu wel heel veel van vlora en vauna. Meer dan bijvoorbeeld een bioloog.
EN dat zelfs in het Engels.

maar wat is de meerwaarde van het engels? iedereen spreekt die taal tegenwoordig vloeiend door tv etc. Heb zelf eerst ook een jaar engelstalige studie gedaan en je merkt eigenlijk het verschil niet een,s engels is niet meer een vreemde taal en je luisterd erna en spreekt het alsof het je eigen taal is.
 
maar wat is de meerwaarde van het engels? iedereen spreekt die taal tegenwoordig vloeiend door tv etc. Heb zelf eerst ook een jaar engelstalige studie gedaan en je merkt eigenlijk het verschil niet een,s engels is niet meer een vreemde taal en je luisterd erna en spreekt het alsof het je eigen taal is.

Je leert vaktermen in het Engels die je normaal niet kent.
 
Ik Mavo daarna heb ik in het korps mariniers gezeten. en nu sinds een jaar geleden ben ik begonnen met mijn VAPRO-C (procesoperator)
 
college dropout
 
Je leert vaktermen in het Engels die je normaal niet kent.

mwa valt mee had wel paar nieuwe woorden geleerd maar met verschillende synoniemen ervan had ik me ook wel kunnen redden:)
 
Ik heb m'n middelbare school afgemaakt in informatica-beheer. Daarna was ik het beu.

Knap trouwens dat mensen met universitaire diploma's of aan een universitaire opleiding bezig zijn hier posten op dbb.
Fora zijn meestal een afspeigeling van de maatschappij, zo vreemd is het dus niet dat je hier van alles tegenkomt.
 
Wat voor een studie doe je? Bij de meeste studies heb je toch een aanwezigheidsplicht voor in ieder geval de werkcolleges ???

Bij bachelor moest ik aanwezig zijn om recht te houden op een herkansing.
Bij master wilde je aanwezig zijn om het te snappen en omdat ze je anders naaien met presentaties/cases/inschrijvingen die je mist.

OT... master in the house natuurlijk :study:. Geen e-dick.
 
Ik heb ook mijn veterdiploma gehaald bijvoorbeeld ... :D

Zonder gekheid, ik wil niet arrogant overkomen, maar ik vind het gewoon fijn dat ik met iedereen goed kan opschieten (als ik zin heb): jong of oud, laag- of hoogopgeleid, man of vrouw, blank of zwart, arm of rijk. ;)
 
Back
Naar boven