AndroidHealthClinic

Post je huisdieren topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Helaas heb ik niet zo professionele fotos als sommige members, maar dit is mijn kleine zwarte panter. :cool:

29qnqyp.jpg
 
hoe kleiner het beestje, hoe groter het temperament vaak he :)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(Is overigens niet mijn foto en spin)

Fok al 11 jaar met exotische huisdieren.Ratten,muizen,gerbils ,(tropische)vissen,wandelende takken..ik heb ze vrijwel allemaal gehad.
Alleen de hamsters zijn er nog :o.Hoewel ik de vogelspin erg mooi vond ,ik was eigenlijk als de dood voor de vogelspin,aangezien ik soms nog weleens een deurtje vergeet dicht te doen.

DSCF0017.jpg


248842646_5_fQv3[1].jpg


hamsters.jpg


248842643_5_ggiu[1].jpg
 
Ik had altijd een tarantula, maar die is ontsnapt. No kidding.
 
Ik had altijd een tarantula, maar die is ontsnapt. No kidding.

:eek:

Niet best hoor.Ze kunnen lang zonder voedsel en water.Ook kunnen ze overal op klimmen.Ik hoop toch voor je dat ie het loodje heeft gelegt..
 
Helaas heb ik niet zo professionele fotos als sommige members, maar dit is mijn kleine zwarte panter. :cool:

29qnqyp.jpg


Mooie zwarte.

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------



Ik vind ze meestal lelijk maar in sommige gevallen erg mooi.

En die Shiva is zeker erg mooi !

Kwa karakter zijn het ook denk wel de katten die het best bij mij zullen passen.

Denk dat ik er ooit ook nog wel één aanschaf.

Voor het eerst wel niet, men heilige birmaan zit liever alleen.

Had eerst een leuke groep van 3 birmanen, 2 somali's en een ragdoll bicolour.
Heb ook nog een verlampde kat gehad, maar die moest ingeslapen worden wegens een tumor.
Was wel een heerlijk beest, trok ziczelf altijd voort met zen 2 voorste poten.
Met als gevog dat zen achterlijf maar meesleepte en zen voorkant mega gespierd was :D
 
Laatst bewerkt:
Leuk allemaal die fotos hier, geinig dat ik ook al foto's van Bordeauxdoggen voorbij zag komen.
Ik heb er ook 2. (had er eerst nog 1 maar die was te waaks, hij dacht dat hij leefde om ons te beschermen, dat was zeer gevaarlijk en uiteindelijk hebben we heb 2e Kerstdag 2008 in moeten laten slapen)

w14ho5.jpg

264no0w.jpg

289fm2f.jpg

30u2rt5.jpg



En me kanjer <3 Mis hem nog elke dag !
23tf8g0.jpg

29x98as.jpg
 
haha van die quote hierboven is die 1e foto helemaal geweldig :D
 
Oké nu het topic weer naar boven komt... moet ik maar eens een filmpje gaan posten van mijn papegaai wat ik eerder beloofd had.

Helaas lukte mij dit eerder maar niet want die slimmerik heeft het normaal gesproken ALTIJD meteen door. Zodra ik mijn camera pak en met hem gek speel dan kijkt ie me aan alsof ik gek ben (ben ik ook wel een beetje..), gaat zitten op zijn stok in zijn kooi/speelboom of waar dan ook en gaat me dan lekker aanstaren. Ja dat is leuk om te filmen denkt hij dan...not.

MAAR goed, eindelijk... paar dagen terug... haalde ik de Swiffer te voorschijn en daar was ie nogal gek van. Hij vind het ding interessant maar tegelijkertijd ook een beetje eng, en daardoor vergat hij even helemaal dat ik mijn telefoon in mijn handen had. (Dus sorry van de zeer slechte kwaliteit van mijn telefoon)

Ik dacht pak de camera er maar niet bij, want dan heeft hij het gelijk door en gaat hij me weer leuk lopen aanstaren, die grapjas.
Misschien dat ik binnenkort ook een keer een filmpje kan maken van zijn praatjes, want die vogel die praat aardig wat en fluit ook leuke dingen zoals de Adam's family en de Opera :roflol:


En een filmpje van ons aquarium voor de vissenliefhebbers:
 
Foto's van mijn kleine rakkers. Dumba,dumbi, jumba, jumbo & muizemuis.:)
Zeker in de sneeuw vonden ze het erg leuk. (en ik ook;))

DSCF2921.jpg


DSCF2937.jpg


DSCF2966.jpg


DSCF2992.jpg


Geboorte van dumba.jpg
 
Oké nu het topic weer naar boven komt... moet ik maar eens een filmpje gaan posten van mijn papegaai wat ik eerder beloofd had.

Helaas lukte mij dit eerder maar niet want die slimmerik heeft het normaal gesproken ALTIJD meteen door. Zodra ik mijn camera pak en met hem gek speel dan kijkt ie me aan alsof ik gek ben (ben ik ook wel een beetje..), gaat zitten op zijn stok in zijn kooi/speelboom of waar dan ook en gaat me dan lekker aanstaren. Ja dat is leuk om te filmen denkt hij dan...not.

MAAR goed, eindelijk... paar dagen terug... haalde ik de Swiffer te voorschijn en daar was ie nogal gek van. Hij vind het ding interessant maar tegelijkertijd ook een beetje eng, en daardoor vergat hij even helemaal dat ik mijn telefoon in mijn handen had. (Dus sorry van de zeer slechte kwaliteit van mijn telefoon)

Ik dacht pak de camera er maar niet bij, want dan heeft hij het gelijk door en gaat hij me weer leuk lopen aanstaren, die grapjas.
Misschien dat ik binnenkort ook een keer een filmpje kan maken van zijn praatjes, want die vogel die praat aardig wat en fluit ook leuke dingen zoals de Adam's family en de Opera :roflol:


En een filmpje van ons aquarium voor de vissenliefhebbers:

Sexy.. wanneer zien we jou in bikini chillen voor t aquarium?
 
Pomper, volgens mij zit je hier verkeerd...
 
:eek:

Niet best hoor.Ze kunnen lang zonder voedsel en water.Ook kunnen ze overal op klimmen.Ik hoop toch voor je dat ie het loodje heeft gelegt..

:angstig:
 
Oké nu het topic weer naar boven komt... moet ik maar eens een filmpje gaan posten van mijn papegaai wat ik eerder beloofd had.

Helaas lukte mij dit eerder maar niet want die slimmerik heeft het normaal gesproken ALTIJD meteen door. Zodra ik mijn camera pak en met hem gek speel dan kijkt ie me aan alsof ik gek ben (ben ik ook wel een beetje..), gaat zitten op zijn stok in zijn kooi/speelboom of waar dan ook en gaat me dan lekker aanstaren. Ja dat is leuk om te filmen denkt hij dan...not.

MAAR goed, eindelijk... paar dagen terug... haalde ik de Swiffer te voorschijn en daar was ie nogal gek van. Hij vind het ding interessant maar tegelijkertijd ook een beetje eng, en daardoor vergat hij even helemaal dat ik mijn telefoon in mijn handen had. (Dus sorry van de zeer slechte kwaliteit van mijn telefoon)

Ik dacht pak de camera er maar niet bij, want dan heeft hij het gelijk door en gaat hij me weer leuk lopen aanstaren, die grapjas.
Misschien dat ik binnenkort ook een keer een filmpje kan maken van zijn praatjes, want die vogel die praat aardig wat en fluit ook leuke dingen zoals de Adam's family en de Opera :roflol:


En een filmpje van ons aquarium voor de vissenliefhebbers:

Mooie aquarium en mooie discussen!
 
Back
Naar boven