AndroidHealthClinic

jay of ronnie, zonder anabolen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een verlaging van het forum is dit weer, met zo'n ontiechelijk domme vraag aan komen zetten. Je weet zelf het antwoord al.

Please mods, remove dit topic. Om de status vd DBB toch nog een beetje hoog te houden...
 
Wat een verlaging van het forum is dit weer, met zo'n ontiechelijk domme vraag aan komen zetten. Je weet zelf het antwoord al.

Please mods, remove dit topic. Om de status vd DBB toch nog een beetje hoog te houden...

Tuurlijk weet ik het antwoord al, maar hij wil mij niet geloven.
vandaar...
 
Wat een verlaging van het forum is dit weer, met zo'n ontiechelijk domme vraag aan komen zetten. Je weet zelf het antwoord al.

Please mods, remove dit topic. Om de status vd DBB toch nog een beetje hoog te houden...
Hoe weet jij dat zo zeker?
 
Hij heeft gewoon een hoog streven. Laat hem maar lekker in zijn fantasiewereld. Zolang hij er niemand pijn mee doet. :D

:) Burn the fat feed the spiertjes --> HAALBARE doelen stellen? :D
 
Zeg maar tegen die vriend van je dat het gewoon mogelijk is.
Ik heb gesproken!
 
Jay stond dit jaar best wel hard op het podium..sommige vermoeden dan ook dat hij stiekem een winny only kuurtje heeft gedaan...de bastard
 
als ik naar mezelf kijk in de spiegel mag ik wel stellen dat het zeker wel mogelijk is, maar ja ik drink wel veel chocomelk dus ben geen true natural.
 
Is toch alleen maar goed voor zijn motivatie als je zegt dat het wel kan. Na een jaar of wat trainen komt hij er denk ik zelf wel achter dat het niet kan.
 
Niemand traint zo hard en met zoveel discipline als jay denk ik.
The fridge:D
 
Veel mensen hier mogen blij zijn MET AS net zo te worden als Ronnie of Jay in de periode dat ze nog naturel wedstrijden deden en wonnen.
 
heb het hem laten zien, en hij is overtuigd!
dankjewel:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven