MuscleMeat

hulp bij eerste kuur!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:haha: alé blijven belgen he? hehheehe
 
zijt gij zot ofzo ? gij dikke janett kga ge moeke poepe
 
Stop toch eens met die België - Nederland onzin. Als ik mij moet baseren op het aantal schrijffouten dat jullie maken, zal het ook niet mooi zijn....
Volledig mee akkoord ;)
 
Begrijpend lezen wordt ook niet gegeven op scholen in belgie he ?

Had niets over schrijffouten gezegt.... had het over woorden achter elkaar plakken die tegenstrijdig zijn, woorden zoals "Wel-niet"

Bijvoorbeeld

Ja, maar ik wil wel niet gespierd worden hè.
 
wat is die ecay stack dat ik elke keer voorbij zie komen?
 
Begrijpend lezen wordt ook niet gegeven op scholen in belgie he ?

Had niets over schrijffouten gezegt.... had het over woorden achter elkaar plakken die tegenstrijdig zijn, woorden zoals "Wel-niet"

Bijvoorbeeld

Ja, maar ik wil wel niet gespierd worden hè.

Het is "gezegd", slimme. :D
 
Begrijp je nou gewoon nog niet wat ik bedoel ?

Toch wel, maar jij mist mijn boodschap. Als een Belg hier een domme vraag stelt, of verkeerde woorden gebruikt, maakt niet uit wat, wordt en nogal rap veralgemeend. Dat is vrij storend als dit systematisch gebeurt. Als wij dit ook zouden toepassen, krijg je ellenlange topics met nietszeggende opmerkingen die geen meerwaarde bieden voor dit forum.
En als je dan toch wilt veralgemenen, zorg er dan tenminste voor dat je de basisregels van het Nederlands onder de knie hebt. Anders komt dit nogal lachwekkend over.
Maar ik maak hier geen woorden meer aan vuil, want nu ben ik zelf deze topic aan het 'vervuilen'...
 
Toch wel, maar jij mist mijn boodschap. Als een Belg hier een domme vraag stelt, of verkeerde woorden gebruikt, maakt niet uit wat, wordt en nogal rap veralgemeend. Dat is vrij storend als dit systematisch gebeurt. Als wij dit ook zouden toepassen, krijg je ellenlange topics met nietszeggende opmerkingen die geen meerwaarde bieden voor dit forum.
En als je dan toch wilt veralgemenen, zorg er dan tenminste voor dat je de basisregels van het Nederlands onder de knie hebt. Anders komt dit nogal lachwekkend over.
Maar ik maak hier geen woorden meer aan vuil, want nu ben ik zelf deze topic aan het 'vervuilen'...

:roflol:
 
Belgisch is zoveel mooier taal dan Nederlands
 
Back
Naar boven