MuscleMeat

clenbutrx (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koop ofwel echte clenbuterol ofwel gewoon caffeine-yohimbine.

Welke van de twee... ik kan je niets aanraden. Ik kan je wel aanraden mijn raad te volgen.
 
als je verder zoekt, kom je erachter uit ervaringen van mensen dat clenbutrx beter werkt dan clenbutrol, iemand anders nog advies? toch bedankt!
 
Echt, die namen haha. Maargoed, koop het echte spul en waag je niet aan deze crap.

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

als je verder zoekt, kom je erachter uit ervaringen van mensen dat clenbutrx beter werkt dan clenbutrol, iemand anders nog advies? toch bedankt!

zeker :rolleyes:
 
als je verder zoekt, kom je erachter uit ervaringen van mensen dat clenbutrx beter werkt dan clenbutrol, iemand anders nog advies? toch bedankt!

ja ik heb nog advies.

NO Xplode werkt beter dan test e
 
ja ik heb nog advies.

NO Xplode werkt beter dan test e

test-e werkt niet man, creatine monohydraat is bewezen dat het werkt :cool: welliswaar heeft creatine meer side effects maar dat moet je voor lief nemen. Ohja, 1x per week injecteren ivm de lange ester.

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

Clenbutrx is amazing. It makes you feel so much better, I highly recommend it. I warn users to be very careful with it, though. It is very powerful, and users must drink a lot of water. I recommend taking it at a low dose and slowly increase as you find where your boundaries are. I promise you'll see rapid results within days. Plus its great for skin and mood.

zegt: Mike
 
Goed vandaag meneer Vpx zelf gemaild, ben benieuwd naar zijn antwoord, ik hou jullie op de hoogte voor de geintressterden.
 
for degenen die geintresseerd zijn dat was de reactie van vpx:

Thank You for contacting VPX.

My suggesting would be to check the expiration date for product #1. VPX has not produced Clenbutrx with Mahuang for many years… Therefore, my guess is this particular product has expired. In which case, VPX does not suggest or recommend taking any of our products passed expiration.

Moreover, ephedra was banned roughly 5 years ago (ie, Mahuang), therefore making this particular product illegal.

Both of these points in mind we highly suggest and recommend you purchase Clenbutrx #2, as this is the most current formula VPX offers.

Thank You
 
for degenen die geintresseerd zijn dat was de reactie van vpx:

Thank You for contacting VPX.

My suggesting would be to check the expiration date for product #1. VPX has not produced Clenbutrx with Mahuang for many years… Therefore, my guess is this particular product has expired. In which case, VPX does not suggest or recommend taking any of our products passed expiration.

Moreover, ephedra was banned roughly 5 years ago (ie, Mahuang), therefore making this particular product illegal.

Both of these points in mind we highly suggest and recommend you purchase Clenbutrx #2, as this is the most current formula VPX offers.

Thank You

Bedankt, goede info. Als je dit al wist dat er ephedra inzat, koop dan gewoon efedrine. Zo niet, koop je evt versie #2.
 
wat een grap dit topic, TS is niet de slimste.. ;d
 
duhhhhhhhh backsteen, voor jou informatie ephedrine is weer vollop verkrijgbaar in de v.s
weet eerst wat je zegt he
 
als je verder zoekt, kom je erachter uit ervaringen van mensen dat clenbutrx beter werkt dan clenbutrol, iemand anders nog advies? toch bedankt!

En als jij verder zoekt had je je vraag hier helemaal niet hoeven stellen. Als je het toch beter weet, waarom vraag je het dan?

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

duhhhhhhhh backsteen, voor jou informatie ephedrine is weer vollop verkrijgbaar in de v.s
weet eerst wat je zegt he

Dat is het hier ook, maakt dat het dan legaal? In de VS is het ook gewoon illegaal.

USAEphedrine distribution is controlled by the government, and pharmacists may refuse to sell it to customers without a prescription.

In 1997, the FDA proposed a regulation on ephedra (the herb from which ephedrine is obtained), which limited an ephedra dose to 8 mg (of active ephedrine) with no more than 24 mg per day.[16] This proposed rule was withdrawn in part in 2000 because of "concerns regarding the agency's basis for proposing a certain dietary ingredient level and a duration of use limit for these products."[17] In 2004, the FDA created a ban on ephedrine alkaloids that are marketed for reasons other than asthma, colds, allergies, other disease, or traditional Asian use.[18] On April 14, 2005, the U.S. District Court for the District of Utah ruled that the FDA did not have proper evidence that low dosages of ephedrine alkaloids are actually unsafe,[2] but on August 17, 2006, the U.S. Court of Appeals for the Tenth Circuit in Denver upheld the FDA's final rule declaring all dietary supplements containing ephedrine alkaloids adulterated, and therefore illegal for marketing in the United States.[3] Ephedrine is, however, still legal in many applications outside of dietary supplements. However, purchasing is currently limited and monitored, with specifics varying from state to state.

Oh sorry, dit weet jij natuurlijk ook weer beter.... beter dan wiki in dit geval.
 
Laatst bewerkt:
Ten eerste als ik iets beter weet stel ik geen vragen, helaas wist niemand mij te helpen vanaf vrijdag, toen ik vandaag van het bedrijf een antwoord terug kreeg dacht ik doe eens iets goed en laat de geintresserden weten hoe het precies met het product zit.
Ten tweede zeg ik niet dat eph legaal is maar verkrijgbaar.
capiche meneer sombrero
 
Dat is het hier ook, maakt dat het dan legaal? In de VS is het ook gewoon illegaal.
Dat is niet helemaal waar.
Bepaalde medicijnen met ephedrine zijn daar nog gewoon OTC verkrijgbaar, je moet alleen je ID laten zien en een formulier invullen.
 
Dat is niet helemaal waar.
Bepaalde medicijnen met ephedrine zijn daar nog gewoon OTC verkrijgbaar, je moet alleen je ID laten zien en een formulier invullen.

Dit is toch een bodybuilding forum? Welke andere toevoeging heeft ephedrine voor een bodybuilder dan puur vetverbranding? Als dieetsupplement is het NIET legaal verkrijgbaar ;)
 
@Stefan84

Is creatine ook al als injectable te doen ??





@NotoriousXL
Ik ben het ook tegengekomen alszijnde legaal....weet alleen niet meer waar. Kan best kloppen dat het niet (meer) overal verboden is.
Er zijn ook weer zat (pro)hormonen legaal te koop.

Ephedrine wordt een werking toegeschreven als speed en cocaine e.d. harder trainen, langer doorgaan, intensiever en agressiever trainen
dus wel degelijk geschikte voor bodybuilding.



Echte ephedrine is nauwelijks nog te vinden, over het algemeen - in de supplementen dan - zit efedra, geen ephedrine. En de vervanger synefrine wordt ook nog wel gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
:haha: :roflol: :roflol: het wordt steeds mooier :P

OT dat soort fatburners werken niet echt hoor meisje, het zal je energie enzo geven en wat minder honger gevoel maar denk nou maar niet dat het je vet op gaat lossen oid!!!
 
Ik heb de wiki gelezen over de ECA stack,
wat een onzin.


Heb net ook gelijk die glenbutrx bekeken, ach die synefrine werkt wel wat als vetverbrender, maar je kan net zo goed een glas verse jusdorange, koffie en een aspirine nemen.
Die mix in glenbutrX is bij meer merken te krijgen. Het is gewoon de eenvoudigste efedravrije stacker........alleen een stuk duurder.
 
Laatst bewerkt:
Dit is toch een bodybuilding forum? Welke andere toevoeging heeft ephedrine voor een bodybuilder dan puur vetverbranding? Als dieetsupplement is het NIET legaal verkrijgbaar ;)
Klopt je hebt gelijk, had het stukje eronder ook niet doorgelezen:o

Ging ervan uit dat je bedoelde dat ephedra/ephedrine uberhaupt niet te verkijgen is.
 
Back
Naar boven