MuscleMeat

Melk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Melk is gemaakt voor kalfjes van koeien. Koeiebaby's dus en niet voor andere dieren.

Iedereen heeft een intolerantie voor melk. Goed voorbeeld is dat de meeste mensen slijm in de mond krijgen. Dat gebeurt ook in de darmen, die slijmlaag zorgt er voor dat andere voedingsstoffen minder goed opgenomen worden.
Ander voorbeeld hierbij?? Giftige stoffen, sommige stoffen kunnen worden geneutraliseerd met drinken van melk, melk beschermt dan ook de maag en darmwand tegen de giftige stoffen.
De meeste mensen gaan niet dood van melk drinken, we kunnen veel hebben, sommigen hebben een erge intolerantie en worden er wel echt ziek van.


Ik drink ook weer melk tegenwoordig, maar alleen omdat ik mijn shake anders niet lekker vind.
Er zitten wel bouwstoffen in melk die we gebruiken, maar we zouden het ook erg goed doen zonder de melk.
Veel dieren, die opgevangen worden en met de hand worden gevoed omdat de moeder er niet meer is of het jong heeft afgestoten gaan erg snel dood als ze koemelk krijgen.
Daarom krijgen ze dan Schapenmelk of geitenmelk, daar kunnen ze dan beter tegen.
Dat geldt voor zo goed als alle dieren. Zelfs mensen sterven af en toe vanwege drinken van koemelk.
Yoghurt en karnemelk zijn weer niet of veel minder schadelijk, dat geldt voor de meeste gefermenteerde melkprodukten.


De melk die een baby krijgt is anders dan gewone koemelk. Is melkpoeder met allerlei toevoegingen. Deze melk is ook erg goed voor BB'ers trouwens en ook geschikt om je shake mee te maken.


By the way, melk en kaas, wordt je dik van.[/QUOTE]
Slaat nergens op ??? Je wordt dik van een overschot aan kcal, maakt niet uit van wat.
 
Melk is goed voor elk.
 
anti melk = ban
 
De calcium die in melk zit wordt heel slecht opgenomen, dus daarvoor hoef je het niet te drinken. Het is wel bewezen dat wanneer je meer zuivel eet of drinkt je de vetten uit het eten niet allemaal opneemt. Of dit nu goed of slecht is zou ik niet durven zeggen. Maar je valt er wel van af. Was bij een programma waarin iemand eerst twee weken gewoon at (totaal geen zuivel) en daarna twee weken veel zuivel at en dronk (plus de rest van de voeding PRECIES hetzelfde). Dus calorie-inname was hetzelfde. Alleen in de laatste periode was hij veel meer vet verloren in ontlasting, was ook afgevallen.
 
De calcium die in melk zit wordt heel slecht opgenomen, dus daarvoor hoef je het niet te drinken. Het is wel bewezen dat wanneer je meer zuivel eet of drinkt je de vetten uit het eten niet allemaal opneemt. Of dit nu goed of slecht is zou ik niet durven zeggen. Maar je valt er wel van af. Was bij een programma waarin iemand eerst twee weken gewoon at (totaal geen zuivel) en daarna twee weken veel zuivel at en dronk (plus de rest van de voeding PRECIES hetzelfde). Dus calorie-inname was hetzelfde. Alleen in de laatste periode was hij veel meer vet verloren in ontlasting, was ook afgevallen.

Wooow, full proof study!!!

Altijd die shit over melk , drink het en zie de goeie resultaten. Er zijn veel veel slechtere dingen dan melk die mensen dagelijks eten/gebruiken.
 
ik maak de gains van me leven op melk, anderhalf liter per dag minimaal!
snap al die bullshit niet en studies:S, BOEIE, drinken die hap, tegenwoordig is alles slecht voor je
 
melk is gemaakt voor kalfjes van koeien. Koeiebaby's dus en niet voor andere dieren.

Iedereen heeft een intolerantie voor melk. Goed voorbeeld is dat de meeste mensen slijm in de mond krijgen. Dat gebeurt ook in de darmen, die slijmlaag zorgt er voor dat andere voedingsstoffen minder goed opgenomen worden.
Ander voorbeeld hierbij?? Giftige stoffen, sommige stoffen kunnen worden geneutraliseerd met drinken van melk, melk beschermt dan ook de maag en darmwand tegen de giftige stoffen.
De meeste mensen gaan niet dood van melk drinken, we kunnen veel hebben, sommigen hebben een erge intolerantie en worden er wel echt ziek van.


Ik drink ook weer melk tegenwoordig, maar alleen omdat ik mijn shake anders niet lekker vind.
Er zitten wel bouwstoffen in melk die we gebruiken, maar we zouden het ook erg goed doen zonder de melk.
Veel dieren, die opgevangen worden en met de hand worden gevoed omdat de moeder er niet meer is of het jong heeft afgestoten gaan erg snel dood als ze koemelk krijgen.
Daarom krijgen ze dan schapenmelk of geitenmelk, daar kunnen ze dan beter tegen.
Dat geldt voor zo goed als alle dieren. Zelfs mensen sterven af en toe vanwege drinken van koemelk.
Yoghurt en karnemelk zijn weer niet of veel minder schadelijk, dat geldt voor de meeste gefermenteerde melkprodukten.


De melk die een baby krijgt is anders dan gewone koemelk. Is melkpoeder met allerlei toevoegingen. Deze melk is ook erg goed voor bb'ers trouwens en ook geschikt om je shake mee te maken.


By the way, melk en kaas, wordt je dik van.

+1
 
3 liter per dag en ik heb nergens last van.


Gain er wel lekker op
 
Dus jij zegt dat je van melk en kaas dik wordt?En dat er af en toe mensen sterven van koemelk?

Als je wat melk en kaas neemt wordt je niet dik. Maar redelijk veel wel. Althans ik. Als ik 1,5 liter drink per dag word ik vet.

In China zijn een tijdje terug kinderen overleden aan koemelk.:p
 
Ik dacht dat het inmiddels wel algemeen geaccepteerd was dat aankomen voortkomt uit meer energie binnenkrijgen dan je verbruikt, niet van bijvoorbeeld het eten van kaas of het drinken van melk opzich...
 
Als je wat melk en kaas neemt wordt je niet dik. Maar redelijk veel wel. Althans ik. Als ik 1,5 liter drink per dag word ik vet.

In China zijn een tijdje terug kinderen overleden aan koemelk.:p

Dat ligt dan waarschijnlijk aan de hoeveelheid kcal die je teveel neemt en er vet van wordt.En de kinderen in China zijn niet dood gegaan door de melk zelf.
 
Dat ligt dan waarschijnlijk aan de hoeveelheid kcal die je teveel neemt en er vet van wordt.En de kinderen in China zijn niet dood gegaan door de melk zelf.

Het was de melkpoeder.
 
Drink ook al zolang ik het me herinner tussen de 2l en 3l melk per dag.
no problemo hier
 
http://voeding.pilliewillie.nl/voeding-wat-is-er-mis-mee/melk1.php

Ik weet niet of dit bullshit is maar het klinkt wel eng. Maar er zijn genoeg jongens groot geworden met melk.
(het is trouwens het eerste wat boven komt als je melk googled.)

---------- Toegevoegd om 01:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:10 ----------

als baby leef je op melk, en als baby maak je de beste gains van je leven.
melk is dus goed.
waterdichte redenatie.

Niet echt, behalve als je 100% van je genen deelt met Bos primigenius domesticus a.k.a de koe. Er zit namelijk wel een verschil tussen melk voor mensen en koeien.
 
Laatst bewerkt:
niet haten!
 
melk is lekkah!
 
Melk is goed. Nuff said :)
 
Nog een voordeel van melk;)

ik had een paar weken geleden ook een lezing over calcium inname (oa uit melk). Conclusie was dat een consumptie van 2300mg Ca per dag, ivm 700mg Ca per dag, kon zorgen voor een verhoogde fecal vet excretie (in de ontlasting dus), 5,5 g/d vs 11,5 g/d. Dit komt doordat calcium en vetten in de dunne darm een soort van 'zeep achtige' substantie vormen waardoor het vet niet kan worden opgenomen. Hele artikel via PUBMED denk ik:
NT Bendsen1, A-L Hother1, SK Jensen2, JK Lorenzen1 and A Astrup1. Effect of dairy calcium on fecal fat excretion: a randomized crossover trial. International Journal of Obesity (2008) 32, 1816–1824
 
De calcium die in melk zit wordt heel slecht opgenomen, dus daarvoor hoef je het niet te drinken. Het is wel bewezen dat wanneer je meer zuivel eet of drinkt je de vetten uit het eten niet allemaal opneemt. Of dit nu goed of slecht is zou ik niet durven zeggen. Maar je valt er wel van af. Was bij een programma waarin iemand eerst twee weken gewoon at (totaal geen zuivel) en daarna twee weken veel zuivel at en dronk (plus de rest van de voeding PRECIES hetzelfde). Dus calorie-inname was hetzelfde. Alleen in de laatste periode was hij veel meer vet verloren in ontlasting, was ook afgevallen.

Wooow, full proof study!!!

Altijd die shit over melk , drink het en zie de goeie resultaten. Er zijn veel veel slechtere dingen dan melk die mensen dagelijks eten/gebruiken.



De hoog-zuivelgroep verloor zeventig procent meer gewicht en zestig procent meer vet dan de controlegroep. http://www.ergogenics.org/calcium.html
 
Back
Naar boven