XXL Nutrition

Is het superdude seizoen al begonnen in de sportschool bij jullie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Trainen er sommigen bij jullie ook met slippers???
Is dit de nieuwe rage, ik lag bijna plat van het lachen toen ik dit voor het eerst zag :roflol:

yep :mad: teenslippers wel te verstaan!
 
Dan wordt het eens tijd dat er een dumbbell op ze poot valt.
 
bij ons zijn er velen die zich kleden voor een discotheek maar dan voor te komen trainen
 
En deze was ik vergeten: Die superdudes die pas 1week trainen trekken die leren handschoentje's aan en doen er dan super cool mee alsof ze arnold zelf zijn, vandaar dat ik geen handschoenen draag:P sukkeltje's;)

Ik ga zo toch beginnen dragen, de vellen hangen aan m'n handen en smeer ze toch elke dag in.

superdude ofnie.
 
Je weet toggg, chille handschoentjes voor fitnez
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En je weet, voor 6pack jonguhhhh
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En me patta;s manggg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik gebruik ook handschoentjes hoor :p als ik dat niet doe is mijn hand 1 eeldknobbel aan het eind van de training :mad:
 
ik denk dat ik ze ook maar ga gebruiken,iedereen zit maar met z,n vieze zweetklauwen aan de spullen ,straks krijg ik er nog wat van :fuu:
 
Vandaag ook weer.. een gast broek op half zeven, bling bling oorbel in en petje op. Ging eerst een flesje sap drinken, daarna een banaan eten. Toen fietsen en hardlopen toen bankdrukken. Dat hij alles heeft binnengehouden :eek:
 
Dat sap was vast een breezer orange
 
zie je hier ook steeds vaker, dat ze met een pet op trainen ???
 
Zijn voornamelijk de bouwvakkers die dat doen. Ik vind het maar huilen met de pet op...
 
Ik heb ook last van me eelt maar heb dr schijt aan:P liever pijn dan dat die superdudes denken dat ik by hun ''styltje'' hoor haha
 
zie je hier ook steeds vaker, dat ze met een pet op trainen ???

Is toch prima oplossing als je haar slecht zit? :cool:
Net als slippers, bij mijn sportschool mag het volgens de regels niet, maar daar staan wel meer dingen in die niet mogen. Petjes, haltertops, mobiele telefoons, gooien met dumbbells, opruimen van je gebruikte gewichten :eek: Teveel regels dat niemand zich er meer aan houdt!

On topic, super dudes... wel veel oude bekende ineens weer aant trainen, maar moet zeggen dat dat meer de januari sporters waren. Inmiddels ook al deels veel mensen weer afgevallen he (niet qua gewicht, maar van hun goede voornemens :D ) de maandagavond wordt steeds rustiger, wie weet kan ik binnenkort weer parkeren en trainen op maandagavond :eek:
 
je ziet ze wel steeds vaker komen.
ik kwam er woensdag achter dat er 1 aan de winstrol zit.
 
je ziet ze wel steeds vaker komen.
ik kwam er woensdag achter dat er 1 aan de winstrol zit.

Het zou je imo verbazen moest je echt weten wie er allemaal aan de snoepjes zit :')
 
ik ben een superdude.
 
Gisteren in de sportschool kwam er een mocro binnen met een stoer petje op, echt een ecto, je zou niet zeggen dat hij traint, en hij gaat meteen benchpressen.

Dus ik zie hem opwarmen en er opeens 100kg aanhangen. Ik denk bij mezelf, daar komen 2 halve reps uit en het is gedaan. Maar nx is minder waar, meneer maakt 3x10 setjes met 100kg zonder spotter mét goeie utivoering. Echt crazy.

Moet er bijvertellen dat zijn homie wel een buffel is en die al een potje dbol uit zijn zakken heeft laten vallen in de gym.... Maar goed, nog steeds respect voor die kerel, ik doe het hem niet na en hij weegt max 65kg.
 
Word stont:fuu: van die gasten, zijn wel ongeveer mijn leeftijd, maar trainen hebben ze nog nooit gehoord, lijkt meer een praat groep
 
Back
Naar boven