Fitness Seller

Welke auto rijd je, welke wil je? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik had er veel meer van verwacht gewoon... Toen ik er mee reed had ik echt iets van ok... dit was het?
Gewoon matig. Misschien te hoge verwachtingen? Kan ook.
Ik was iig niet bekoord.
 
ik rij momenteel een Ford Fiesta uit 2002 en ga binnenkort een Opel Omega aanschaffen...
 
Ik had er veel meer van verwacht gewoon... Toen ik er mee reed had ik echt iets van ok... dit was het?
Gewoon matig. Misschien te hoge verwachtingen? Kan ook.
Ik was iig niet bekoord.


Ik had precies hetzelfde met een Integra type R. Mss hebben wij gewoon niet het "vtec gevoel" ;)
 
rijd momenteel alfa 159, is men eerste auto dus vind dat wel oké, een mercedes cl AMG is wat ik over enkele jaren graag zou willen (droom droom) :)
 
Ik had precies hetzelfde met een Integra type R. Mss hebben wij gewoon niet het "vtec gevoel" ;)

Bij zo een Type R had ik dan nog net iets meer het snelheidsgevoel... Maar inderdaad, het is niet wat ik zoek :p
 
NU subaru impreza gtt TE KOOP

GA HALEN toyota supra 3.0 twin turbo
 
ik had een skyline die wil ik terug!!!:mad:

hij was zo
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en dit heb ik gedaan:mad::mad:

zufber.jpg


was btw een gtr 400+pk:D
 
Ik had er veel meer van verwacht gewoon... Toen ik er mee reed had ik echt iets van ok... dit was het?
Gewoon matig. Misschien te hoge verwachtingen? Kan ook.
Ik was iig niet bekoord.


De s2000 staat er ook om bekend niet zo snel te zijn in de rechte lijn, Je moet hem gebruiken waarvoor hij gemaakt is: circuit, het is 1 van de betere auto's qua bochtenwerk!


Als je natuurlijk zo snel mogelijk naar de 250km/u wilt is het de verkeerde keuze en kan je beter voor iets anders gaan
 
ik had een skyline die wil ik terug!!!:mad:

hij was zo
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en dit heb ik gedaan:mad::mad:

zufber.jpg


was btw een gtr 400+pk:D

Damn, heel spijtig om zo eentje te zien eindigen :(

Niet meer laten maken?
 
De s2000 staat er ook om bekend niet zo snel te zijn in de rechte lijn, Je moet hem gebruiken waarvoor hij gemaakt is: circuit, het is 1 van de betere auto's qua bochtenwerk!


Als je natuurlijk zo snel mogelijk naar de 250km/u wilt is het de verkeerde keuze en kan je beter voor iets anders gaan

Was op de Nordschleife :p
Het is geen slechte wagen hoor, integendeel. Maar het is gewoon niet wat ik zoek. Ik had er meer van verwacht.
 
Was op de Nordschleife :p
Het is geen slechte wagen hoor, integendeel. Maar het is gewoon niet wat ik zoek. Ik had er meer van verwacht.

de s2000 stelt indd wat teleur:( als je wat aan een integra sleutelt is ie zelfs sneller in de 400 meter sprint
daarom ga ik, wanneer mijn budget het toelaat gewoon voor een nsx-r:D

maar eerst de lexus ng wat sneller maken;)
 
Ik zie hier tieners en jonge twintigers voorbij komen die rijden met dikke BMW's en cabrio Mercedessen, je vraagt je af waar ze het geld halen... Ik was toen al blij dat ik überhaupt een auto kon betalen.


Ik hoop dat je met deze post niet mijn post bedoeld? Ik rijd namelijk niet in een sl500, maar ben dit wel van plan over enkele jaren, mits ik het natuurlijk kan betalen. Rijd op dit moment een 106:D ook erg leuk!
 
Op het moment:
Golf 1 GTI.

Hopelijk binnen paar maanden/jaren:
200sx s13.
 
nu brommertje, enigste wat ik hierna wil is een gixxer:o

Afbeelding 057.jpg
 
nu: Audi A4 2.0 16v (2009)
wil= Q7 - Cayenne
 
Ik heb geen rijbewijs
 
Ik hoop dat je met deze post niet mijn post bedoeld? Ik rijd namelijk niet in een sl500, maar ben dit wel van plan over enkele jaren, mits ik het natuurlijk kan betalen. Rijd op dit moment een 106:D ook erg leuk!
Zelfs binnen enkele jaren vind ik het nog aardig gek, maar goed ik had op die leeftijd ook nog de naïviteit om als twintiger met een Dodge Viper te gaan rijden, lol. Later leer je dat de kosten van zo'n wagen enorm zijn, dan verdwijnt de droom al snel.

Ik vind het functionele en comfortabele aspect nu veel belangrijker. Zo'n sportwagen of cabrio ziet er wel cool uit, maar echt lekker rijden of iets meenemen, vergeet het maar. Op vakantie gaan met je vriendin is dan weer leuk in zo'n wagen, heb ik met een BMW Z3 ooit gedaan, jaar nadien heb ik 'm verkocht voor hetzelfde wat ik ervoor betaalt had, dat is wel leuk.
 
Back
Naar boven