Fitness Seller

Welke auto rijd je, welke wil je? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zelfs binnen enkele jaren vind ik het nog aardig gek, maar goed ik had op die leeftijd ook nog de naïviteit om als twintiger met een Dodge Viper te gaan rijden, lol. Later leer je dat de kosten van zo'n wagen enorm zijn, dan verdwijnt de droom al snel.

Ik vind het functionele en comfortabele aspect nu veel belangrijker. Zo'n sportwagen of cabrio ziet er wel cool uit, maar echt lekker rijden of iets meenemen, vergeet het maar. Op vakantie gaan met je vriendin is dan weer leuk in zo'n wagen, heb ik met een BMW Z3 ooit gedaan, jaar nadien heb ik 'm verkocht voor hetzelfde wat ik ervoor betaalt had, dat is wel leuk.


Zo'n sl kost in Amerika omgerekend naar euro's niet eens zo gek veel. Alleen die v8 in onderhoud en de benzinekosten zullen verschrikkelijk zijn:D

Z3 is inderdaad ook een erg leuke auto, maar is volgens mij in aanschaf een stuk duurder.
 
dit is mijn bakkie

marts audi.jpg
 
Momenteel heb ik mijn droom auto :cool:

beemie 318 benzine

06022010154.jpg
 
Kom mij eens halen, dan leer ik u driften :o

Hehe :D
Dikke bak.

Ik wil er wel mee driften maar ik zou em nog effe laten rustig worden want hij is net nieuw en dan moet je geen te gekke dingen gaan doen :P
 
Ik wil er wel mee driften maar ik zou em nog effe laten rustig worden want hij is net nieuw en dan moet je geen te gekke dingen gaan doen :P

Ah ok :D Hoeveel km heeft hij al gelopen ondertussen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Van je pa zeker?

---------- Toegevoegd om 17:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------



wat doe jij in hemelsnaam voor je geld te verdienen?


Nee mijn pa heeft een volumewagen ....
 
Back
Naar boven