AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
als je nu netzo hard ging als je motor was je nu een buffffffffel!!! hahaha!

Sja, hadden, hadden, hadden...

Als ik nu met je in de gym was had je een barbell in je aars gehad


:D

Ach joh, ik ben toch te krakkemikkig om nog een buffel te worden... Had ik maar 10 jaar geleden met bodybuilding begonnen eh?
Maja, 1 ding scheelt, er is inmiddels ook bejaarden bodybuilding :rolleyes:
 
We kunnen dan wel een keer een ritje doen kwark, rij zelf een zx6r uit 2005 (groen ja :p )

Tot nu toe 260 wind tegen op de teller gezien maar schijnt de 280-290 te kunnen halen :x
Ben meer van het bochtenwerk eigenlijk :D

Zit je ook op motor-forum eigenlijk?

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

We kunnen dan wel een keer een ritje doen kwark, rij zelf een zx6r uit 2005 (groen ja :p )

Tot nu toe 260 wind tegen op de teller gezien maar schijnt de 280-290 te kunnen halen :x
Ben meer van het bochtenwerk eigenlijk :D

Zit je ook op motor-forum eigenlijk?
 
Haha leuk man! Moeten we doen! Gaat xtralarge ookwel mee met z'n fireblade! Lachen man!

Ik zat vroegah regelmatig op het motorforum en ook bij SOCN (Suzuki owners club nederland) :D
 
Doen we dan zeker! Leuke route bepalen en gaaaaaan :D
 
Yeah buddy dat word tof! :cool:

Zo. Ben ut in me mand liggen meer dan zat, ik zit mooi ff in 't lempke in de stad... Ik zie wel hoe laat het word...
 
**** man, hele week geen training.

Volgende week weer knallen baas?
 
**** man, hele week geen training.

Volgende week weer knallen baas?

Ja tis om hopeloos van te worden, maar herstel gaat goed dus de wieltjes kan ik iig wel aanpakken volgende week
 
Hey big Kwark,

Ik zat net nog ff je nakuur door te nemen (zonder hcg).
Heb jij geen last van krimp van je knikkers na 14 weken onderdrukking?
 
Hey big Kwark,

Ik zat net nog ff je nakuur door te nemen (zonder hcg).
Heb jij geen last van krimp van je knikkers na 14 weken onderdrukking?

HCG is toch voor tijdens de kuur?
 
Even inhakken op je log. Lees wel vaker mee. Nette trainingen en een mooi fysiek!

Ha nice, ik zit aan een yamaha r6 te denken als ik 18-19 ben. Laat hem dan begrensd keuren, en daarna de begrenser er weer af.:D

Nice!, Dat ben ik ook van plan. Heb nu een gsxf600 voor de deur staan die is van me vader. En ook al ongebegrensd opgereden. Wat zeker adraline geeft niet normaal :D

...om niks aan je verzekering te hebben. Wanneer er ook maar IETS gebeurt dan keertje verzekering niet uit omdat je niet begrensd rijdt.

Hier ook een motor in de achtertuin ;)

Nein, Zelf ook motorrijder. Alleen wel gefaalt voor rijbewijs 3 maanden geleden. :rolleyes: Over paar weken even het laatse examen knallen. Heb hetzeldfe plan in me hoofd. Alles uitgezocht en dergelijke. Je kan hem gewoon verzekeren. Schroefje erin. Op testbank en testuitdraai naar Knmv of Univé Sturen. In de verzekeringspapieren zwart op wit vast leggen dat hij op 25kw staat dmv een testuitdraai. Het enige wat jammer hiervan is dat hij niet op 25kw kenteken staat dus dan heb je ruzie met de plisie. Je krijgt een boete omdat je niet rijd op een voertuig met het juiste rbw. De kans dat je daarvoor wordt gepakt is nihil. Verzekering is geregeld. Dus ik ga het zeker doen.

I'm In als het gaat om een motorrit. Als ik teminste een rbw + leuke motor heb :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Even inhakken op je log. Lees wel vaker mee. Nette trainingen en een mooi fysiek!



Nice!, Dat ben ik ook van plan. Heb nu een gsxf600 voor de deur staan die is van me vader. En ook al ongebegrensd opgereden. Wat zeker adraline geeft niet normaal :D



Nein, Zelf ook motorrijder. Alleen wel gefaalt voor rijbewijs 3 maanden geleden. :rolleyes: Over paar weken even het laatse examen knallen. Heb hetzeldfe plan in me hoofd. Alles uitgezocht en dergelijke. Je kan hem gewoon verzekeren. Schroefje erin. Op testbank en testuitdraai naar Knmv of Univé Sturen. In de verzekeringspapieren zwart op wit vast leggen dat hij op 25kw staat dmv een testuitdraai. Het enige wat jammer hiervan is dat hij niet op 25kw kenteken staat dus dan heb je ruzie met de plisie. Je krijgt een boete omdat je niet rijd op een voertuig met het juiste rbw. De kans dat je daarvoor wordt gepakt is nihil. Verzekering is geregeld. Dus ik ga het zeker doen.

I'm In als het gaat om een motorrit. Als ik teminste een rbw + leuke motor heb :rolleyes:

Je verhaal klopt, alleen "m-power" wil hem na het keuren dus weer ontgrenzen, dan ben je dus wel onverzekerd (zodra ze erachter komen) ;).
 
Je verhaal klopt, alleen "m-power" wil hem na het keuren dus weer ontgrenzen, dan ben je dus wel onverzekerd (zodra ze erachter komen) ;).

Dan zou je hem in principe weer moeten laten herkeuren en verzekering bellen. Dan zou het toch wel kunnen ?

Alleen wat hij wilt kost 300 euro voor alleen de keuring en dan nog begrenzen mijn manier kost max 100 euro. Alleen op kenteken staat hij dan niet 25kw maar daar hecht ik weinig waarde aan.
 
Dan zou je hem in principe weer moeten laten herkeuren en verzekering bellen. Dan zou het toch wel kunnen ?

Alleen wat hij wilt kost 300 euro voor alleen de keuring en dan nog begrenzen mijn manier kost max 100 euro. Alleen op kenteken staat hij dan niet 25kw maar daar hecht ik weinig waarde aan.

Zijn bedoeling is dus 25kw op papier, maar vol vermogen in het echt. Hoeveel je hier mee op schiet is natuurlijk maar de vraag, denk dat je in het begin genoeg hebt aan een begrensde fiets.
 
mag ik mee? ik heb nog een oude tomos staan beneden in de garage!
 
Zijn bedoeling is dus 25kw op papier, maar vol vermogen in het echt. Hoeveel je hier mee op schiet is natuurlijk maar de vraag, denk dat je in het begin genoeg hebt aan een begrensde fiets.

Oh zo ik lees het. Nee dat is ** dom. Heb zelf al even op een 600cc vol vermogen gereden zonder rbw :rolleyes:. Wel op een verlaten weg met motorpak. Maar de eerste keer schijtte ik in me broek, daarna nog wel paar keer boven de 120 gereden. Maar ik ben blij dat ik op 25kw begin. 2 jaar leren rijden en daarna gewoon begrenzing eraf.

+ 1 ongeluk en je bent ****ed.

Edit: Al snap ik die verleiding wel want die accelaratie is echt bruut gewoon 0-100 in 4sec heeeerlijk

mag ik mee? ik heb nog een oude tomos staan beneden in de garage!

Als die harder gaat dan twee dertigg. Dan wel :)
 
Laatst bewerkt:
Hey big Kwark,

Ik zat net nog ff je nakuur door te nemen (zonder hcg).
Heb jij geen last van krimp van je knikkers na 14 weken onderdrukking?

Yo huge Loo! Nou, een beetje hooguit. Me klooten deden het nog aardig hoor..., ik zag niet meteen aanleiding om aan de HCG te gaan. Volgende week begin ik aan de Nolva. 4 weekjes 20mg p/d
Het was ook maar een licht beginners kuurtje eh. De doelstelling van deze kuur was niet eens zozeer "zo ontzettend veel gainen", maar meer de leer curve, en verantwoord bezig blijven.

Ik hoop zo stap voor stap verder te komen met bodybuilding, zonder teveel compromissen richting mijn gezondheid. Tot nu toe ben ik tevreden met de resultaten, ik weet inmiddels een beetje wat het met me doet. Met de extra kennis die ik nu opdoe, kan ik beter anticiperen bij de volgende kuur. en ik kan nu een balans opmaken van de goeie dingen, maar ook de foutjes die ik heb gemaakt tijdens dit kuurtje.

Thnx 4 asking beescht!


HCG is toch voor tijdens de kuur?

Als en alleen ALS, kan het zinvol zijn aan de HCG te gaan. Maar als het half niet hoeft, niet doen!

Je verhaal klopt, alleen "m-power" wil hem na het keuren dus weer ontgrenzen, dan ben je dus wel onverzekerd (zodra ze erachter komen) ;).

Klopt.

Dan zou je hem in principe weer moeten laten herkeuren en verzekering bellen. Dan zou het toch wel kunnen ?

Alleen wat hij wilt kost 300 euro voor alleen de keuring en dan nog begrenzen mijn manier kost max 100 euro. Alleen op kenteken staat hij dan niet 25kw maar daar hecht ik weinig waarde aan.

Nee, want dan rij je weer rond zonder rijbewijs. Immers, je rijdt op een motor die niet voldoet aan de eisen die aan jou worden gesteld als bestuurder. En da's nog erger: want ook dan ben je onverzekerd.

Zijn bedoeling is dus 25kw op papier, maar vol vermogen in het echt. Hoeveel je hier mee op schiet is natuurlijk maar de vraag, denk dat je in het begin genoeg hebt aan een begrensde fiets.

Het is een goeie zaak dat deze maatregel is ingevoerd. Zelf ben ik een zeer ervaren motorrijder. maar ook ik deed in het begin dingen die eigenlijk niet kunnen, de voertuig beheersing maar belangrijker nog, je zelfbeheersing zijn nogal issues die hieraan ten grondslag liggen. Een motor is geen speelgoed dat erg "vergevingsgezind" is. Eén misstap, en je bent ****ed.

Het eerst "leren" motorrijden is erg belangrijk, al wil je nog zo graag op een 100+ PK bike rijden. ff geduld dus ;)

Dus gappie, blijf lekker op 25KW rijden, please... ik heb zelf een ernstig motorongeluk gehad, ik mag blij zijn dat ik nog leef.
Tuurlijk is het de kick, maar man, je weet niet waar je over praat. En het was niet eens mijn schuld.... kan je nagaan als je iemand in een rolstoel rijdt voor de rest van diens leven. Think twice man. Je kunt iemands leven in een handomdraai verwoesten, inclusief dat van jezelf.

mag ik mee? ik heb nog een oude tomos staan beneden in de garage!

Nee, je gaat mooi bij mij achterop :eyebrow:
 
Laatst bewerkt:
KNMV verzekeringen wil je zwart op wit verklaren dat alleen een uitdraai voldoende is om te verzekeren. Als je stiekem wel vol vermogen rijdt ben je niet verzekerd.
Toen ik 25kW reed kon ik goed meekomen met de rest, hoe je stuurt maakt veel meer verschil dan de paarden tussen het frame.

---------- Toegevoegd om 03:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:38 ----------

Je moet slapen om te herstellen kwark, get off the forum dude!
 
KNMV verzekeringen wil je zwart op wit verklaren dat alleen een uitdraai voldoende is om te verzekeren. Als je stiekem wel vol vermogen rijdt ben je niet verzekerd.
Toen ik 25kW reed kon ik goed meekomen met de rest, hoe je stuurt maakt veel meer verschil dan de paarden tussen het frame.

---------- Toegevoegd om 03:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:38 ----------

Je moet slapen om te herstellen kwark, get off the forum dude!

volgens mij acc unive dat toch ook ?
 
WTF doen julie op dbb in de nacht van zondag op maandag:eek:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven