XXL Nutrition

Jerney's log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ha Jerney, fijn te lezen dat je weer bezig bent! En dat je maar lekker door mag dauweuh! Op naar de zomer!
Nou, je bent wel mijn voorbeeld50+vrouw hoor!
Lekker weekend gehad?
 
dus lunges op de trap is momenteel de enige training of lees ik er overheen :D?
 
Ha Jerney, fijn te lezen dat je weer bezig bent! En dat je maar lekker door mag dauweuh! Op naar de zomer!
Nou, je bent wel mijn voorbeeld50+vrouw hoor!
Lekker weekend gehad?

Je bent ook een lieverd hè!
Ik heb net een heleboel kast vetvrij gesponst maar de lekkere trainingweekenden komen steeds dichterbij :cheer:

dus lunges op de trap is momenteel de enige training of lees ik er overheen :D?


Als Rooke zijn hersteltraining post, kan ik dat ook natuurlijk :)

6 min. warming-up crosstrainer

Lat pull smal:
2 x 15 met 15kg

Upper back
2 x 15 met 7,5kg

Lower back:
2 x 15 met 20kg

Incline dumbbell press:
2 x 15 met 6kg

Dumbbell flyes:
2 x 15 met 6kg

Side raises:
2 x 10 met 2kg :(

French press:
2 x 10 met 7,5kg

Biceps curl:
2 x 10 met 7,5kg

Kracht is hier ook behoorlijk achteruit gegaan maar wat achteruit gaat, kan ook weer vooruit gaan :yes:

Ik zou haast beledigd zijn als ik niet jouw trainingen zou evenaren :D, maar je ziet het hè......powerrrrrrr!
 
Prima training hoor, veel variatie! :thumbs:

Die kracht zou ik me ook niet zo'n zorgen om maken, je spiergeheugen laat je nooit in de steek ;)
 
Hoe ist met je schouder trouwens?
 
Hoe ist met je schouder trouwens?

Tja, hier komt 't zeikverhaal weer :(
Het ging goed met mijn revalidatietrainingen maar gisteren en eergisteren had ik in de kast gewerkt. Plafond/muren uitsoppen om alles schilderklaar te maken en gisteravond alleen een uurtje de plakstrips verwijderen en wat verf afkrabben. En ja hoor, nu weer een kloppende schouder :rolleyes:

Wordt er wel een beetje moedeloos van. Als de pijn weg is wil ik weer gaan dumbbellen maar sowieso a.s. donderdag, dan zien we wel weer.

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

Prima training hoor, veel variatie! :thumbs:

Die kracht zou ik me ook niet zo'n zorgen om maken, je spiergeheugen laat je nooit in de steek ;)

Bedankt Ace!
Geldt dat spiergeheugen ook voor een volgend leven? :roflol:
 
Tja, hier komt 't zeikverhaal weer :(
Het ging goed met mijn revalidatietrainingen maar gisteren en eergisteren had ik in de kast gewerkt. Plafond/muren uitsoppen om alles schilderklaar te maken en gisteravond alleen een uurtje de plakstrips verwijderen en wat verf afkrabben. En ja hoor, nu weer een kloppende schouder :rolleyes:

Ik win!
pompom.gif
Als ik m'n groentes roerbak heb ik daarna al pijn
nopompom.gif


Balen zeg, dat je schouder-ellende nog steeds niet over is en dat de pijn zelfs door dat soort dingen weer terug komt....
 
Ik win! http://www.motor-forum.nl/global/smileys/pompom.gif Als ik m'n groentes roerbak heb ik daarna al pijn http://www.motor-forum.nl/global/smileys/nopompom.gif

Balen zeg, dat je schouder-ellende nog steeds niet over is en dat de pijn zelfs door dat soort dingen weer terug komt....

Niet als je je gasfornuis op kniehoogte hebt :roflol:, maar ja...dan krijg je weer pijn in je onderrug :D
Maar ok, deze keer mag jij met de eer strijken, hihi...

Wel een goede reden om niet te klussen toch ;)
 
Pfff, een beetje pijn in je schouder, da's gewoon standaard, "de norm"
Nee, de schouderpijn moet minimaal gecombineerd worden met pijn in de knieën, ellebogen, handen, polsen, en natuurlijk de rug op minimaal 3 plaatsen.
Dan hoor je d'r pas bij! :rolleyes:
Oh ja, geïrriteerde achillespezen zijn ook een pré. ;)
Jullie zijn gewoon fit! :p

M'n broer heeft iets wat "ze" hielspoor noemen op dit moment.
Hmmm, dat heb ik nog niet...
vreemd. ???

Is "knarren" uitsluitend mannelijk, of ook vrouwelijk..?
Anders kunnen we een "krakende knarren club" oprichten...
 
Pfff, een beetje pijn in je schouder, da's gewoon standaard, "de norm"
Nee, de schouderpijn moet minimaal gecombineerd worden met pijn in de knieën, ellebogen, handen, polsen, en natuurlijk de rug op minimaal 3 plaatsen.
Dan hoor je d'r pas bij! :rolleyes:
Oh ja, geïrriteerde achillespezen zijn ook een pré. ;)
Jullie zijn gewoon fit! :p

M'n broer heeft iets wat "ze" hielspoor noemen op dit moment.
Hmmm, dat heb ik nog niet...
vreemd. ???

Is "knarren" uitsluitend mannelijk, of ook vrouwelijk..?
Anders kunnen we een "krakende knarren club" oprichten...

Ik doe wel mee met de tennisellebogen, artroseknieen onderrug maar voor al het andere ben ik vergeten een abo te nemen :p

Hielspoor is ook bijzonder pijnlijk maar daar kan ik gelukkig niet over meepraten :D


Ik doe wel mee met je clubje hoor, ben behoolijk knarrig :D, mag jij het erelid zijn ;)
 
Pfff, een beetje pijn in je schouder, da's gewoon standaard, "de norm"
Nee, de schouderpijn moet minimaal gecombineerd worden met pijn in de knieën, ellebogen, handen, polsen, en natuurlijk de rug op minimaal 3 plaatsen.
Dan hoor je d'r pas bij! :rolleyes:
Oh ja, geïrriteerde achillespezen zijn ook een pré.
;)
Jullie zijn gewoon fit! :p

M'n broer heeft iets wat "ze" hielspoor noemen op dit moment.
Hmmm, dat heb ik nog niet...
vreemd. ???

Is "knarren" uitsluitend mannelijk, of ook vrouwelijk..?
Anders kunnen we een "krakende knarren club" oprichten...

Ik heb slechts 2 uit de 7, dan hoor ik er zéker nog niet bij...

Ik doe wel mee met de tennisellebogen, artroseknieen onderrug maar voor al het andere ben ik vergeten een abo te nemen :p

Hielspoor is ook bijzonder pijnlijk maar daar kan ik gelukkig niet over meepraten :D


Ik doe wel mee met je clubje hoor, ben behoolijk knarrig :D, mag jij het erelid zijn ;)

Hmmm, ik word er wel behoorlijk knorrig :grumble: van, telt dat ook? :D
 
In het begin is het misschien inderdaad beter te gaan voor kwantiteit dan kwaliteit.
Ook de wat minder gekwalificeerde kandidaten zoals Jerney en Cynthia zijn van harte welkom om lid te worden natuurlijk.
Mettertijd zullen de mankementen verder uitgebreid worden tot de status van volwaardig lid, en zal alles toch nog in orde komen.
Op deze manier hebben we al snel een omvangrijke club ( als ik ergens ben is "omvangrijk" toch al een woord dat op ieders lippen ligt... :rolleyes: )
Nee, dat komt helemaal goed. :p
 

That's you! ;)

Ik heb slechts 2 uit de 7, dan hoor ik er zéker nog niet bij...



Hmmm, ik word er wel behoorlijk knorrig :grumble: van, telt dat ook? :D

Dat telt ook, jij bent goedgekeurd!

In het begin is het misschien inderdaad beter te gaan voor kwantiteit dan kwaliteit.
Ook de wat minder gekwalificeerde kandidaten zoals Jerney en Cynthia zijn van harte welkom om lid te worden natuurlijk.
Mettertijd zullen de mankementen verder uitgebreid worden tot de status van volwaardig lid, en zal alles toch nog in orde komen.
Op deze manier hebben we al snel een omvangrijke club ( als ik ergens ben is "omvangrijk" toch al een woord dat op ieders lippen ligt... :rolleyes: )
Nee, dat komt helemaal goed. :p

Straks kom je nog persoonlijk onze mankementen verrijken :eek: ;)
 
Hey het begin is er toch
Natuurlijk klote dat het niet gelijk helemaal top gaat maar ja dat komt vast wel weer goed
Ik ben trots op je :)
 
Hey het begin is er toch
Natuurlijk klote dat het niet gelijk helemaal top gaat maar ja dat komt vast wel weer goed
Ik ben trots op je :)

Dankjewel Grosje, wij zijn de geef niet op club!!! :cool:
 
Back
Naar boven