AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
WTF doen julie op dbb in de nacht van zondag op maandag:eek:

Niet student + was het slapen zat :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Ik voel me ietsie beter... maar ben nog lang niet de oude...
Maar morgen gaat Kwarkie toch echt weer een poging wagen, voorzichtig een beetje beentjes trainen
 
Leedvermaak deel 1: Xtralarge's pussy weights :evil2:

Nu weten jullie gelijk waarom Xtralarge geen gewichten bij zijn trainingen zet muahahaha

Kijk en huiver:

http://www.youtube.com/watch?v=y_7iTm5Q5iE

Hij moest van oma 4 setjes 50 reppies doen... begon eerst zwaar, en natuurlijk hebben die hufters alleen de laatste set gefilmt wahahaha

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

o ja, en dit had Oma er over te melden:

Squat

eerste set........ squat van 50 met tussen pozen (70kg)
tweede set .......(50kg)met rust poses (100 x stoppen tussen door) en het gewicht terug afgebouwd( naar 30kg)
derde set ........10 herhalingen toen lege stang afgemaakt met 100x rust poses en weglopen(jef en spoutch getuigen)

Leg extensions

(huilend) 100x stoppen weg regelmatig naar de wc gezocht

walking dumbbells....dramaaaaaaaaaaaa

bijna kotsenzal filmpje plaatsen met de vieze geluidenof was het niet hoeveel kan ik betalen als het filmpje niet geplaats word

de rest bespaar ik maar met uitleg(volgens mij moest peter met me praten op weg naar huis of ik toch maar niet de filmpjes wilde plaatsen )


dus mossad wat heb je geleerd ......nooit de dames uitdagen op forum over beentraining
 
Laatst bewerkt:
Hahaha die grote.
50 reps, respect! :D.
 
Logs graag on-topic en schoon houden, teveel slow chat is niet gewenst.
 
eerste set........ squat van 50 met tussen pozen (70kg)
tweede set .......(50kg)met rust poses (100 x stoppen tussen door) en het gewicht terug afgebouwd( naar 30kg)
derde set ........10 herhalingen toen lege stang afgemaakt met 100x rust poses en weglopen(jef en spoutch getuigen)

tja... wat het nut hier nou in godsnaam van is? volgens mij alleen maar blessuregevoelig.
 
tja... wat het nut hier nou in godsnaam van is? volgens mij alleen maar blessuregevoelig.

Muah, hoog in de reppies is voor de doorbloeding iig goed.
Maja, Oma heeft een reputatie hoog te houden, die zal het vast wel weten...
 
Nu weten jullie gelijk waarom Xtralarge geen gewichten bij zijn trainingen zet muahahaha

Kijk en huiver:

http://www.youtube.com/watch?v=y_7iTm5Q5iE

Hij moest van oma 4 setjes 50 reppies doen... begon eerst zwaar, en natuurlijk hebben die hufters alleen de laatste set gefilmt wahahaha

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

o ja, en dit had Oma er over te melden:

Squat

eerste set........ squat van 50 met tussen pozen (70kg)
tweede set .......(50kg)met rust poses (100 x stoppen tussen door) en het gewicht terug afgebouwd( naar 30kg)
derde set ........10 herhalingen toen lege stang afgemaakt met 100x rust poses en weglopen(jef en spoutch getuigen)

Leg extensions

(huilend) 100x stoppen weg regelmatig naar de wc gezocht

walking dumbbells....dramaaaaaaaaaaaa

bijna kotsenzal filmpje plaatsen met de vieze geluidenof was het niet hoeveel kan ik betalen als het filmpje niet geplaats word

de rest bespaar ik maar met uitleg(volgens mij moest peter met me praten op weg naar huis of ik toch maar niet de filmpjes wilde plaatsen )


dus mossad wat heb je geleerd ......nooit de dames uitdagen op forum over beentraining

:roflol: :roflol: :roflol:
 
:roflol: kijk die mossad afzien dan! hahahahha! Mooi man!

Godmiljaar niet weglopen ****ing pussy, als je nog kan lopen kan je ook nog squatten!

Ga je nu ook al bepalen wat mensen wel of niet in hun logs schrijven? Het moet niet gekker worden...

Ik ben er niet van gediend dat posts te pas en te onpas zomaar uit MIJN log worden verwijderd, zonder dat daar een een fatsoenlijke reden voor is. Je weet zelf ook wel dat er hier geen sprake is van slowchat. Kennelijk is er iets anders aan de hand, daar hoef je niet kinderachtig over te doen.

:roflol:

Big T doet wat hij wilt, het is zijn forum. Hij heeft er gewoon schijt aan, omdat niemand hem kan bannen. Als hij wilt bant hij alle leden. Gewoon, omdat het kan.
 
Hoe gaat het nu met je kwark? Wat heb je gedaan en wat ga je morgen doen op trainingsvlak?

Ps. zelf net een lekkere tietentraining achter de rug :D (ja dit is spam :p )
 
Nu weten jullie gelijk waarom Xtralarge geen gewichten bij zijn trainingen zet muahahaha

Kijk en huiver:

http://www.youtube.com/watch?v=y_7iTm5Q5iE

Hij moest van oma 4 setjes 50 reppies doen... begon eerst zwaar, en natuurlijk hebben die hufters alleen de laatste set gefilmt wahahaha

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

o ja, en dit had Oma er over te melden:

Squat

eerste set........ squat van 50 met tussen pozen (70kg)
tweede set .......(50kg)met rust poses (100 x stoppen tussen door) en het gewicht terug afgebouwd( naar 30kg)
derde set ........10 herhalingen toen lege stang afgemaakt met 100x rust poses en weglopen(jef en spoutch getuigen)

Leg extensions

(huilend) 100x stoppen weg regelmatig naar de wc gezocht

walking dumbbells....dramaaaaaaaaaaaa

bijna kotsenzal filmpje plaatsen met de vieze geluidenof was het niet hoeveel kan ik betalen als het filmpje niet geplaats word

de rest bespaar ik maar met uitleg(volgens mij moest peter met me praten op weg naar huis of ik toch maar niet de filmpjes wilde plaatsen )


dus mossad wat heb je geleerd ......nooit de dames uitdagen op forum over beentraining

Wat is de hele gedachte plus bijbehorend filmpje achter deze post precies?
 
Chris, hoe gaat het vandaag? gaat je trainen door? ;)
 
Wat is de hele gedachte plus bijbehorend filmpje achter deze post precies?

Humor mode: ON / OFF


:D

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

Chris, hoe gaat het vandaag? gaat je trainen door? ;)

Matig. Maar ik ga toch trainen vanavond, al zal het niet veel voorstellen :sad:
 
Humor mode: ON / OFF


:D

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------



Matig. Maar ik ga toch trainen vanavond, al zal het niet veel voorstellen :sad:
Niet zeuren, elke training is beter dan niets!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven