XXL Nutrition

voedingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kvind et moeilijk om s´ochtends iets door me keel te krijgen daarom had ik maar gewoon wat pindakaas erop gedaan, maar zal wel proberen om die 6 plakjes s´ochtends naar binnen krijgen. s´ochtends vind ik altijd beetje chocomelk wel lekker en geeft me beetje energie na zo´n nacht slapen.
 
Eet anders gewoon pap 's ochtends (Brinta of gewoon Bambix dat is nog dunner), dat slik je zo door. Beetje whey er doorheen kan ook nog.

Alleen @die mensen die er zoveel pakkies doorheen vreten, dat kipfilet broodbeleg is toch hardstikke duur (weet niet, mijn moeder haalt het :p)?
 
kzal wel even kijken naar pap alleen, ik heb toch geen whey nodig aangezien ik al genoeg eiwitten binnen krijg?
 
Ipv plakjes kipfilet kan je ook gewoon kilo kip bij de AH ofzo kopen, en dan voor 2 dagen 400 gram ong bakken ? is erg lekker op brood.
 
je gaat toch geen hele kip mee naar school nemen,,,,,
 
Eet anders gewoon pap 's ochtends (Brinta of gewoon Bambix dat is nog dunner), dat slik je zo door. Beetje whey er doorheen kan ook nog.

Alleen @die mensen die er zoveel pakkies doorheen vreten, dat kipfilet broodbeleg is toch hardstikke duur (weet niet, mijn moeder haalt het :p)?

90 cent voor 100 gram bij de aldi:D
 
aldi.... bah, slechtste supplementen haal je daar :(
 

De ''voeding'' daar is helemaal niet slecht hoor. Het smaakt mischien iets anders als dat je gewend bent maar slecht zijn de producten daar zkr niet (magere kwark met 11.5gr eiwit per 100gr):eek:
 
zo goed dus =D?
 
kom ik zo eigenlijk niet te veel bf aan ? aangezien ik al op 16% zit
 
naar hoeveel bf en kilo??? ik wil namelijk niet als een fat boy in de zomer gaan zwemmen :(
 
Laatst bewerkt:
naar hoeveel bf en kilo??? ik wil namelijk niet als een fat boy in de zomer gaan zwemmen :(

gewoon 2 maandjes voor de zomer beetje cardio na kt doen
 
hoeveel cardio? en ben ik dan niet gewoon aan het clean bulken?
 
hoeveel cardio? en ben ik dan niet gewoon aan het clean bulken?

Clean Bulk=(veel vreten zonder te veel slechte vetten binnen krijgen)
Voor Cardio moet je ff kijken bij de stickies van ''Vetverlies en Conditietraining'' (staat alles over cardio).
 
oke bedankt maar ik wil dana zeg maar wel zo snel mogelijk me bf omlaag halen , zou ik dan een cut-schema moeten maken?
 
oke bedankt maar ik wil dana zeg maar wel zo snel mogelijk me bf omlaag halen , zou ik dan een cut-schema moeten maken?

Hoelang bulk je al ?en hoeveel massa heb je al ongeveer aangezet?
 
Back
Naar boven