XXL Nutrition

Robben VS Babel! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaloers omdat iemand meer haar heeft:D Nice one.
Oja, ik heb trouwens meer haar dan Robben, maar dat boeit verder niet.

Met Van Gobbel aanhalen doelde ik erop dat iemand met alleen snelheid en kracht jarenlang goed geld heeft verdiend bij het profvoetbal.

We zullen zien wat Robben ons gaat brengen:D
 
We moeten tegen beesten voetballen Klaas. Aan van die breekbare poppetjes hebben we helemaal niks. Leg je daar nou is bij neer. Het is tijd om realistisch te zijn. Robben is niet gebouwd voor de giganten van het Afrikaanse continent.

Afrikaanse voetbal is lachwekkend, dat hebben we afgelopen 2 weken wel gezien. Heel europa heeft hun uitgelachen. Daar walsen de toplanden incl. Nederland zo overheen. Schijnt trouwens dat Kameroen die Atouba normaal gesproken opstelt als linksback. Need I say more? Robben lacht hem uit man.
 
Jaloers omdat iemand meer haar heeft:D Nice one.
Oja, ik heb trouwens meer haar dan Robben, maar dat boeit verder niet

Waar heb je dat haar zitten dan? Ik zie op die foto duidelijk een kale klats.:D Van de achterkant gezien tenminste. Of je moet het Ronaldo WK 2002 Kapsel hebben. Maar dat lijkt me sterk. Zou top zijn als je tegenwoordig gewoon met het Valderrama kapsel rondliep.

ronaldo-250x300.jpg
 
Elia poept op Robben!!
 
Het is wachten tot de eerste die de grap andersom maakt.
 
Beide spelers halen niet 30+ aan wedstrijden. Robben omdat die vaak geblesseerd is en Babel omdat die op de bank zit.
 
Waar heb je dat haar zitten dan? Ik zie op die foto duidelijk een kale klats.:D Van de achterkant gezien tenminste. Of je moet het Ronaldo WK 2002 Kapsel hebben. Maar dat lijkt me sterk. Zou top zijn als je tegenwoordig gewoon met het Valderrama kapsel rondliep.

Ehh, misschien wel een oude foto:D
Maar morgen ben ik weer kaal hoor.
Haal ik mijn haar van de laatste maand er weer af.
 
Robben heeft weer gescoord.
 
Wanneer heeft Babel ook al weer voor het laatst gescoord?

Moet wel zeggen dat de intentie van dit topic een beetje onder de gordel is. Anders mag Lenny ook nog ff uitleggen hoe goed Ruslan Karaev kan incasseren.
 
Laatst bewerkt:
Robben duuhh.Maar Babel is eigenlijk een echte spits met een harde schot. Maar heeft niet de echte status om als nr 9 te spelen bij zijn club.
Elia heeft alles wat Babel en Robben hebben +techniek en overzicht. Komend WK moet hij in de basis.
 
Wanneer heeft Babel ook al weer voor het laatst gescoord?

Moet wel zeggen dat de intentie van dit topic een beetje onder de gordel is. Anders mag Lenny ook nog ff uitleggen hoe goed Ruslan Karaev kan incasseren.

Die schitterende streep in de CL was dat toch?
 
Robben heeft gedurende zijn loopbaan voor vier verschillende clubs gescoord in de CL. Babel zit op de bank bij Liverpool en kon zelfs in de eredivisie nooit alle critici de mond snoeren.


Is dit eigenlijk wel een serieuze discussie?
 
Nee, maar RichardV is gewoon dom. Gisteren stond Robben weer te schitteren. Had inderdaad een aantal maal voor moeten geven in plaats van zelf te schieten, maar man man man. Wat een heerlijke speler. Constant gevaar.

Het is ook zo tekenend dat Elia hopeloos uit vorm is en zelfs aan de rechterkant moet spelen bij HSV, Babel al twee jaar op de bank zit bij Liverpool terwijl Robben in de CL iedereen kapot maakt.
 
Laatst bewerkt:
Nee, maar RichardV is gewoon dom. Gisteren stond Robben weer te schitteren. Had inderdaad een aantal maal voor moeten geven in plaats van zelf te schieten, maar man man man. Wat een heerlijke speler. Constant gevaar.

Het is ook zo tekenend dat Elia hopeloos uit vorm is en zelfs aan de rechterkant moet spelen bij HSV, Babel al twee jaar op de bank zit bij Liverpool terwijl Robben in de CL iedereen kapot maakt.

Haha, te lachwekkend weer. Hadden 4-5 doelpunten gemaakt kunnen hebben als die simpelweg een bal zou afgeven. Medespelers worden er soms ook hopeloos van. En Robben staat ook veelal rechtsbuiten te ballen zag ik.
Veel acties, weinig rendement:D
 
Haha, te lachwekkend weer. Hadden 4-5 doelpunten gemaakt kunnen hebben als die simpelweg een bal zou afgeven. Medespelers worden er soms ook hopeloos van. En Robben staat ook veelal rechtsbuiten te ballen zag ik.
Veel acties, weinig rendement:D

Jij bent echt 138kg aan pure faal.
 
ROBBEN IS INTRINSIEK GEWOON DE BESTE NEDERLANDSE FLANKAANVALLER

hij mag dan blessuregevoelig zijn, maar hij is gewoon een speler die een match op zijn eentje kan beslissen

ik snap niet dat real hem verkocht heeft, ze hadden met hem en ronaldo 2 uber flanken kunnen hebben

nu heeft bayern met riberi en robben 2 zalige flankspelers

man utd had gewoon robben in de deal met ronaldo moeten betrekken en dan hadden ze dit jaar een bijna evenwaardige ploeg als vorig jaar
 
ROBBEN IS INTRINSIEK GEWOON DE BESTE NEDERLANDSE FLANKAANVALLER
hij mag dan blessuregevoelig zijn, maar hij is gewoon een speler die een match op zijn eentje kan beslissen

ik snap niet dat real hem verkocht heeft, ze hadden met hem en ronaldo 2 uber flanken kunnen hebben

nu heeft bayern met riberi en robben 2 zalige flankspelers

man utd had gewoon robben in de deal met ronaldo moeten betrekken en dan hadden ze dit jaar een bijna evenwaardige ploeg als vorig jaar
Op dit moment is hij nog wel de beste vleugelaanvaller ja. Maar Elia zit hem op de hielen en heeft veel meer potentie dan Robben. Elia= Robben+techniek.
 
weinig rendement:D

Yup, Robben schonk Bayern gister met zijn goal en assist de 13e overwinning op rij... uiterst matig rendement Richard.:D

Trouwens, wist jij dat Robben een fanatiek Kawasaki-rijder is?:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven