XXL Nutrition

Robben VS Babel! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuurlijk slaat dat ergens op. Robben had op 23 jarige leeftijd zijn waarde overal al bewezen, met 30+ interlands en een tiental hoofdprijzen. Elia heeft nog geen klote gewonnen. Ik vind dat een aardig referentiekader. Ook het feit dat hij dit jaar wederom een prijs gaat pakken, en Elia waarschijnlijk weer niets, vind ik wel tekenend.

Het feit dat jij met Ruud van Nistelrooy op de proppen komt doet daar niks vanaf. Ruud van nistelrooy was idd een relatieve laatbloeier. Maar dat is ook de enigste vergelijking die hij heeft met Elia. Wil niet zeggen dat Elia dat pad gaat bewandelen.

Hoger plafond dan Robben? Dan mag die wel eens gaan opschieten. Wat is een nog hoger plafond dan op je 26e al 4 landstitels, 4 bekers en persoonijke prijzen te hebben gewonnen. Gespeeld te hebben bij Chelsea, Madrid en Bayern? Wat is dat hoger plafond? Het WK winnen? Elia zit op de bank deze zomer, Robben is onbetwist basisspeler.

let wel, Robben en Elia schelen maar 3 jaartjes hoor.

Dus als je veel meer prijzen pakt ben je per definitie ook een betere voetballer? Yep , laten we dan Seedorf meenemen naar het WK en Sneijder laten we maar thuis. Je leest al 3 posts niet goed alles wat ik zegt samengevat: Robben NU beter, Elia op deze tempo is over 2 seizoenen al verder dan Robben.
Elia is een straatvoetballer pur sang die daarbij opgeteld alle kwaliteiten bezit die Robben heeft. Al wil je dat niet inzien omdat je geobsedeerd bent door Robben.Wat overigens ook een raspaardje is.
 
Dus als je veel meer prijzen pakt ben je per definitie ook een betere voetballer?

Ja. De beste spelers ter wereld winnen prijzen bij topclubs, waar de druk het hoogst is.

Zal Said Boutahar een betere voetballer zijn dan pak em beet Materazzi? Ja hoor, maar Materazzi wint het WK, Said Boutahar mag vertrekken bij Willem2. Is misschien een rare vergelijking, maar lijkt me vrij duidelijk waar ik op doel.

Ik lees heel goed hoor, maar het feit dat Robben op 23 jarige leeftijd al zo'n beetje alles gewonnen had wat er te winnen valt, vind ik van waarde in deze discussie.
 
Gemiddelde hoofdklasser wil Robben niet hebben omdat hij zwak gestel heeft en niet kan voetballen.
En hier wordt ie al de beste aanvaller genoemd:(
 

Wauw! Een filmpje waarbij Elia achtereenvolgens de rechtsback van Groningen, Ado en Heracles dolt. Knap hoor.

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

Gemiddelde hoofdklasser wil Robben niet hebben omdat hij zwak gestel heeft en niet kan voetballen.
En hier wordt ie al de beste aanvaller genoemd:(

Toch blijf jij mijn held.:D Kunnen we jou niet in het doel leggen tijdens het WK. Dat blockt toch gelijk 1/3 deel van het doel. Lijkt mij uiterst effectief. Knal je gelijk een Schumachertje deruit tegen Eto'o.
 
Laatst bewerkt:
Elia is een straatvoetballer pur sang die daarbij opgeteld alle kwaliteiten bezit die Robben heeft. Al wil je dat niet inzien omdat je geobsedeerd bent door Robben.Wat overigens ook een raspaardje is.

Netalsof Robben geen straatvoetballertje is. Ow k*t. Ik ben ook een straatvoetballer pur sang, maar je zag mij toch ook niet gister op tv Fiorentina een nederlaag toedienen? Of, zoals Elia, de pannen van het dak spelen bij HSV.(Uiteraard vind ik Elia ook een geweldenaar bij HSV, en juich ik net zo hard bij een goal van Robben als Elia.)(edit: ah vooruit, bij Robben juich ik net ietsje harder)

Als Elia alle kwaliteiten van Robben bezit, en nog zoveel meeer, zoals jij beweerd, waarom zat die bij Ado op de bank dan? Op een leeftijd toen Robben met PSV de landstitel won.

Ja goed, we vallen in herhaling, want nu kom jij weer aankakken met Van Nistelrooy en laatboeier en bla bla bla...

---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

Achja , het is duidelijk dat jij op je pikie getrapt bent alleen omdat ik zeg dat Elia een hogere plafond heeft dan Robben.

Is ook niet alles hoor, zo'n hoger plafond. Zit in een nieuw appartement met een hoog plafond, stook zeker het dubbele per maand om die toko warm te houden.

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

Yep , laten we dan Seedorf meenemen naar het WK en Sneijder laten we maar thuis.

Vind ik een puik plan. Die nare Yolanthe. Wesley komt zijn hummer sowieso niet kwijt in Kaapstad. FF alle gekheid op een stokje, van mij mag Seedorf best mee. Die had me weer een mega invalbeurt tegen Manchester afgelopen dinsdag. Weergaloos hakje achter het standbeen.
 
Laatst bewerkt:
Ja. De beste spelers ter wereld winnen prijzen bij topclubs, waar de druk het hoogst is.

Zal Said Boutahar een betere voetballer zijn dan pak em beet Materazzi? Ja hoor, maar Materazzi wint het WK, Said Boutahar mag vertrekken bij Willem2. Is misschien een rare vergelijking, maar lijkt me vrij duidelijk waar ik op doel.

Ik lees heel goed hoor, maar het feit dat Robben op 23 jarige leeftijd al zo'n beetje alles gewonnen had wat er te winnen valt, vind ik van waarde in deze discussie.
Allemaal irrelevante vergelijkingen en zinnen. Ik heb al eerder gepost dat op dit moment Robben natuurlijk verder is dan Elia die zijn eerste seizoen in het buitenland speelt. Elia is een laatbloeier die bij Ajax afgekeurd is en vervolgens via Ado 2 zich heeft opgewerkt tot HSV. Je kunt moeilijk verwachten dat hij prijzen pakt. Maar als hij deze lijn doorzet komt hij bij de absolute top terecht en wordt hij completer dan Robben, en dan zijn prijzen een kwestie van tijd.
 
Even resumeren. Heb ik net in een discussie Said Boutahar vergeleken met Marco Materazzi om een punt duidelijk te maken? Verwacht je toch ook niet als je s morgens wakker word. Tijd voor een bakkie.


http://www.youtube.com/watch?v=JE7dEvWCEe0

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Allemaal irrelevante vergelijkingen en zinnen. Ik heb al eerder gepost dat op dit moment Robben natuurlijk verder is dan Elia die zijn eerste seizoen in het buitenland speelt. Elia is een laatbloeier die bij Ajax afgekeurd is en vervolgens via Ado 2 zich heeft opgewerkt tot HSV. Je kunt moeilijk verwachten dat hij prijzen pakt. Maar als hij deze lijn doorzet komt hij bij de absolute top terecht en wordt hij completer dan Robben, en dan zijn prijzen een kwestie van tijd.

Is net niks irrelevant aan. Alles klopt als een bus. Je post de hele tijd hetzelfde idd, blij dat dit je nu ook zelf opgevallen is. Want het blijft allemaal onzin, hoevaak je het ook post. Je zegt het zelf al idd, op de leeftijd dat Elia bij ADO2 uit zijn neus lach te eten, hield Robben de Kampioensschaal al omhoog. Hoe wil die nu over 2 jaar verder zijn dan Robben? Prijzen winnen dwing jezelf af, door goed te voetballen en naar een club te gaan waarmee je prijzen kunt winnen.

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

Maar als hij deze lijn doorzet komt hij bij de absolute top terecht en wordt hij completer dan Robben, en dan zijn prijzen een kwestie van tijd.

Als jou moeder wielen had, dan was ze een huifkar geweest. Met "als" ken ik niks. Niemand weet hoe de toekomst eruit ziet.
 
Even resumeren. Heb ik net in een discussie Said Boutahar vergeleken met Marco Materazzi om een punt duidelijk te maken? Verwacht je toch ook niet als je s morgens wakker word. Tijd voor een bakkie.


http://www.youtube.com/watch?v=JE7dEvWCEe0

Zuchtt, jou vergelijking vond ik niet relevant omdat een erelijst niet veel zegt over de kwaliteit als je 2 toppers vergelijkt (Robben en Elia). Kijk zelfs nu val ik in herhaling.Daarom hou ik op met posten ondertussen mag jij komende 2 uur naar je Robben posters staren . :p
 
Zuchtt, jou vergelijking vond ik niet relevant omdat een erelijst niet veel zegt over de kwaliteit als je 2 toppers vergelijkt (Robben en Elia).

Ga je weer de fout in. Robben is een topper, al jaren lang, internationale top. Elia komt net kijken, heeft een tiental goede wedstrijden bij HSV gespeeld, en heeft nog alles te bewijzen.;)

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

ondertussen mag jij komende 2 uur naar je Robben posters staren . :p

Ik ga me mentaal voorbereiden op Ajax vs. Juve. Trouwens hebben we later op de avond niet HSV vs. PSV? Speak of the devil:D Mag die lekker meeverdedigen tegen Manolev.
 
Ik vind Marcus Berg eigenlijk ook wel veel beter dan Miroslav Klose.
 
Ga je weer de fout in. Robben is een topper, al jaren lang, internationale top. Elia komt net kijken, heeft een tiental goede wedstrijden bij HSV gespeeld, en heeft nog alles te bewijzen.;)

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------



Ik ga me mentaal voorbereiden op Ajax vs. Juve. Trouwens hebben we later op de avond niet HSV vs. PSV? Speak of the devil:D Mag die lekker meeverdedigen tegen Manolev.

Helaas is hij geblesseerd a la Robben ;) . Maar goed ik ga gauw trainen want ik sta te trillen van de pre-wo shake.
 
Mariusz Pudzianowski kan ook goed voetballen zag ik in zijn MMA gevecht.
 
mariusz pudzianowski kan ook goed voetballen zag ik in zijn mma gevecht.

haha, idd. Waren aardige kicks die Mariusz gaf. Was een mooie stopperspil geweest.
 
Robben -> Elia

Als je dat niet ziet heb je geen verstand van voetbal. Als Robben minder geblesseerd was zou hij in de buurt van het niveau van Babel kunnen komen. Hij heeft vaak pech.
 
robben -> elia

als je dat niet ziet heb je geen verstand van voetbal. Als robben minder geblesseerd was zou hij in de buurt van het niveau van babel kunnen komen. Hij heeft vaak pech.

:d:d
 
Dus als je veel meer prijzen pakt ben je per definitie ook een betere voetballer? Yep , laten we dan Seedorf meenemen naar het WK en Sneijder laten we maar thuis. Je leest al 3 posts niet goed alles wat ik zegt samengevat: Robben NU beter, Elia op deze tempo is over 2 seizoenen al verder dan Robben.
Elia is een straatvoetballer pur sang die daarbij opgeteld alle kwaliteiten bezit die Robben heeft. Al wil je dat niet inzien omdat je geobsedeerd bent door Robben.Wat overigens ook een raspaardje is.

Seedorf is ook beter dan Sneijder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven