Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
we zullen je missen Gord...Chris Aka. KwarkStaaf!
succes verder, we bellen he;)
 
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING
-----------------------------------

Het was en is nogsteeds een weg met hobbels. Nu, 1 jaar na het beginnen met regelmatig en hard trainen, maak ik de balans op.

Hoewel ik flinke gains heb gemaakt, wordt ik ook geconfronteerd met aanhoudende blessure ellende.
Daarnaast spelen er in mijn privé leven ook nogal wat issues, verre van amusing.

Als toetje moet ik mij de komende tijd voorbereiden op 2 stevige examens om mijn Apple certificering veilig te stellen.

Dit alles plus de wat verminderde motivatie, heb ik besloten voorlopig niet meer te loggen.

Bedankt allemaal voor jullie aandacht, interesse en tijd, en natuurlijk kom ik af en toe even buurten!

Jammer man, succes met de andere dingen
 
sterkte met je examens chris
en wie weet vind je motivatie weer terug
good luck
 
Bye, bye everyone...

Run

I'll sing it one last time for you
Then we really have to go
You've been the only thing that's right
In all I've done

And I can barely look at you
But every single time I do
I know we'll make it anywhere
Away from here

Light up, light up
As if you have a choice
Even if you cannot hear my voice
I'll be right beside you dear

Louder louder
And we'll run for our lives
I can hardly speak I understand
Why you can't raise your voice to say

To think I might not see those eyes
Makes it so hard not to cry
And as we say our long goodbye
I nearly do

Light up...

Slower slower
We don't have time for that
All I want is to find an easier way
To get out of our little heads

Have heart my dear
We're bound to be afraid
Even if it's just for a few days
Making up for all this mess
 
UPDATE
---------------------------------------------

Zo vrienden en vriendinnen, hoewel ik geen trainingen meer log, wel af en toe een update. Zo ook nu.

Het gaat momenteel erg lekker, de blessure is zo goed als verdwenen, af en toe voel ik nog wel een beetje pijn, maar het is al een stuk beter. Er word weer flink getraind, en dat gaat best lekker. Alleen met banken een kleine kracht afname, verder gelijk gebleven.

Gewicht staat steady op 94 kilo, en ik blijf steeds ietsie pietsie droger worden.
Mijn pens is nu helemaal weg, vocht is ook zo goed als allemaal weg, alleen behoorlijk wat acne, vooral op schouders en borst.

Vreten gaat in de volgende versnelling vanaf aankomende week. Ik probeer op de 5500Kcal te komen, en flink schoon ook.
Ik probeer naar de 95/96 kilo te komen voordat de nieuwe kuur begint, en hoop met die kuur iets van 10-12kg te pakken. Ik begin 1 Mei a.s.

Tot die tijd lekker doorknallen zoals ik nu bezig ben, en hou wat tijd vrij voor het 2e examen, die wil ik volgende maand gaan doen.

Nou, dat was het eventjes. O ja... ik heb besloten nog even te wachten met update pics, hoewel het er best aardig uit begint te zien. Maar ik wacht toch liever even tot er veel meer verschil is te zien dan nu al het geval is....

Fijn weekend allemaal!

Groetjes & hugs,

Kwark
Komende vrijdag moet ik mijn eerste examen doen.
 
Pics or it didn't happen
Gewicht staat steady op 94 kilo, en ik blijf steeds ietsie pietsie droger worden.
Mijn pens is nu helemaal weg, vocht is ook zo goed als allemaal weg, alleen behoorlijk wat acne, vooral op schouders en borst.
 
Kwark toch iets voorzichtiger zijn waar je je foto's laat rondslingeren.. ik vond het best meevallen met de acne meer problemen van behaardheid ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Je zet dit hier neer, zodat je jezelf nog een beetje kan laten geloven dat je geen homo bent.

It doesn't matter bro.

Iemand is jaloers dat ik een knuffel krijg van Kwarkmixer :rolleyes:

Er zijn er hier genoeg die kunnen bevestigen dat ik een vriendin heb, dus daar ga ik niet over in discussie.. valt toch geen eer te behalen aan een discussie met jou :thumbs:
 
Iemand is jaloers dat ik een knuffel krijg van Kwarkmixer :rolleyes:

Er zijn er hier genoeg die kunnen bevestigen dat ik een vriendin heb, dus daar ga ik niet over in discussie.. valt toch geen eer te behalen aan een discussie met jou :thumbs:

1. Hij zegt hugs, hugs aan iedereen dus. :)

2. Ik ken wel meer mensen die een verkapte vriendin hebben om hun werkelijke geaardheid te verbergen.


Like I said bro, It doesn't matter to be a gay.:thumb:
 
2. Ik ken wel meer mensen die een verkapte vriendin hebben om hun werkelijke geaardheid te verbergen.


Like I said bro, It doesn't matter to be a gay.:thumb:

Fijn dankjewel hoor, maar ik ben het niet :thumbs:
 
Goede discussie :thumbup:
 
Als je een virtuele knuffel geeft ben je al homo dus.. nou zeg :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heel vermakelijk dit op de zaterdagavond, blijf me vooral niet geloven :roflol:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven