Fitness Seller

Robben VS Babel! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm er is weer iemand geblesseerd volgens mij:(
 
Gelukkig hebben we Babel nog!
 
Nou inderdaad, ik denk dat van Gaal gewoon Babel moet kopen om als stand-in van Robben te fungeren, dan is er zodra hij weer een keer geblesseerd is helemaal niets aan de hand!
 
Lukaku is beter dan Robben.
 
Danny Buijs is beter dan Van Bommel.
 
Laat hem nu eerst maar een seizoen of twee in een serieuzere competitie voetballen, praten we daarna verder.

Hij heeft genoed tijd, als hij wou speelde hij al bij real of chelsea op zestienjarige leeftijd.
Maar ze willen hem nog bij Anderlecht laten rijpen.
 
Hij heeft genoed tijd, als hij wou speelde hij al bij real of chelsea op zestienjarige leeftijd.
Maar ze willen hem nog bij Anderlecht laten rijpen.

En dan zou hij in het tweede van Chelsea of Real spelen ??? Het is maar wat je wil
 
Hij heeft genoed tijd, als hij wou speelde hij al bij real of chelsea op zestienjarige leeftijd.
Maar ze willen hem nog bij Anderlecht laten rijpen.

Die gast is zwaar overrated. Dat hij de topscoorder is in die competitie geeft het niveau van het Belgische voetbal wel aan.:rolleyes:
 
Die gast is zwaar overrated. Dat hij de topscoorder is in die competitie geeft het niveau van het Belgische voetbal wel aan.:rolleyes:

Ja, ik geef het toe, de Belgische competitie is niet de meest hoogstaande.
Maar ik denk wel dat hij zich op dit moment goed zou redden in een suptopper in een topcompetitie.
 
Die gozer is 16, kan nog alle kanten op gaan. Er zijn er zoveel die op die leeftijd als toptalent werden gezien en vervolgens wegrotten in de kelder van de Nederlandse voetbal terwijl ze tot hun 25e het label talent hebben gedragen.
 
Toch had Ajax hem niet onder controle. :roflol:
 
Babel was weer triest vanavond. Drie balcontacten en drie keer buitenspel? Wat is die gast slecht. Nooit meer selecteren.
 
Ik vond Kuyt schandalig slecht. Elke pass van hem was balverlies en een counter aan de andere kant. Robben was ook niet goed. Elia had weinig rendement. Huntelaar vond ik een echt verbetering in de spits en was ook doelgerichter.

Heitinga was ijzersterk. Die begint echt solide te worden in het centrum.
 
Niet opvallend. Iedereen was matig. K*t wedstrijd.
 
Robben heeft gisteren wel een mooie goal gemaakt :eyebrow:
 
Laatst bewerkt:
Hulde aan de sport 1 kijkdagen, gisteravond 10 goals in HD gezien :thumbs:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven